Fitness Seller

voorkoming van spierafbraak tijdens vakantie

Bezoekers in dit topic

Physicks

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2008
Berichten
309
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
de titel zegt het al ik wil proberen niet al te veel op me dieet maar beetje bijhoude en vet maakt me ook ff niks uit.

tijdens mijn vakantie zal ik proberen veel vlees te eten bij de barbique en restaurents ik zal langs steakhuizen gaan kan me niet schelen gewoon omdat ik van eten wil genieten en dan tog nog me spieren te behouden.

ik neem meschien ook nog wat tonijn in blik mee.
voor de rest ga ik geen eiwitpot meeneme die laat ik lkkr thuis liggen maar,
ik heb ook nog een sup xtend van scivation. zou het ook denkje egt helpen om te zorgen voor zo weinig mogelijke afbraak? dit is wat er in zit voor degene die het niet weten
L-Leucine 3.5g L-Glutamine 2.5g
L-Isoleucine 1.8g
L-Valine 1.8g
Citrulline Malate 1g
per scoop

er zit dus glutamine in waarvan word gezegd dat het spierafbraak voorkomt dus dan is de vraag voor mij wat nou als ik dat dan afentoe neem? zou het veel uitmaken?

dat is dus wat ik een beetje wil doen om het nog bij te houden meschien zelfs nog afentoe sit-ups of ghetto workout:p
als jij nog een goeie tip weet moetje me ff zeggen wanmt ik ga zodadelijk weg!
alvast bedankt
 
Hoe lang ga je op vakantie? Ikzelf maak me eigenlijk nooit zo druk over dit soort dingen. Geniet gewoon van je vakantie, het is maar 1 keer per jaar zomervakantie. Die eventuele verloren spiermassa heb je zo weer terug. Waar train je eigenlijk, ik woon vlakbij Gouda.
 
Gewoon tussendoor lekkere bodyweight oefeningen doen inderdaad om je lichaam toch in een anabolische staat te houden.

En flink eten en weinig alcohol natuurlijk.
 
Hoe lang ga je op vakantie? Ikzelf maak me eigenlijk nooit zo druk over dit soort dingen. Geniet gewoon van je vakantie, het is maar 1 keer per jaar zomervakantie. Die eventuele verloren spiermassa heb je zo weer terug. Waar train je eigenlijk, ik woon vlakbij Gouda.

bij bodies en fitform, en jij?
 
ik ga trouwens 3weke op vakantie
 
bij bodies en fitform, en jij?

Bodies ook, grappig.

Voor die 3 weken zou ik me niet zoveel zorgen maken. Als je voeding redelijk is en je let op je alcohol inname zal het allemaal wel meevallen.
 
alsje daar zit moetje mij vast wel een keer gesien hebben ik train daar best vaak:p
kijk maar naar de foto van me rug daar poseerde ik in bodies bij de sauna
 
alsje daar zit moetje mij vast wel een keer gesien hebben ik train daar best vaak:p
kijk maar naar de foto van me rug daar poseerde ik in bodies bij de sauna

Ja, zag het al, en zal je vast een keer gezien hebben, herken je alleen niet van je foto's.
 
lol xtend lol

als jij gewoon beetje op je voeding let, geen tekort hebt in kcal iig en voldoende eiwitten eet heb je je echt nergens zorgen over te maken...

is dit trouwens niet het 100ste "ikgaopvakantieengaalmnspiermassakwijtrakenalsikgeenniksdoe"- topic van deze week?
 
Hoe lang ga je op vakantie? Ikzelf maak me eigenlijk nooit zo druk over dit soort dingen. Geniet gewoon van je vakantie, het is maar 1 keer per jaar zomervakantie. Die eventuele verloren spiermassa heb je zo weer terug. Waar train je eigenlijk, ik woon vlakbij Gouda.

Als je een beetje een hart voor de sport hebt denk je echt niet zo.

Je moet toch echt elke 2.5 uur 40 gram eiwit hebben.

Kortom, neem een tweetal kilo whey mee, neem elke 2.5 uur 40 tot 50 gram en vreet er voor de rest op los.

Geen eiwit is NOOIT een optie voor een bodybuilder.

Liever 1 maand niet trainen en goed eten, dan 1 week zwaar proteine gebrek.
 
Als je een beetje een hart voor de sport hebt denk je echt niet zo.

Je moet toch echt elke 2.5 uur 40 gram eiwit hebben.

je moet elke 2.5 uur eiwit? meen je dit serieus of ben je sarcastisch? (hoop het iig)
 
Al train je een maand niet heb je die waardes alsnog nodig.

Massaverlies kan gewoon eigenlijk niet, ook als je niet traint. Zolang je maar atijd glycogeen en royale hoeveelheden eiwitten in de spier hebt zitten kun je wel een half jaar niets doen zonder dat je terugvalt.

Shape is natuurlijk een ander verhaal. Je look veranderd, maar weefsel afbraak gebeurd niet zolang het geen aminozuren hoeft af te breken om je energievoorraden op peil te houden. Dus op vakantie elke 2.5 uur alsnog 40 gr eiwit.
 
Als je een beetje een hart voor de sport hebt denk je echt niet zo.

Je moet toch echt elke 2.5 uur 40 gram eiwit hebben.

Kortom, neem een tweetal kilo whey mee, neem elke 2.5 uur 40 tot 50 gram en vreet er voor de rest op los.

Geen eiwit is NOOIT een optie voor een bodybuilder.

Liever 1 maand niet trainen en goed eten, dan 1 week zwaar proteine gebrek.

Een beetje hart voor de sport? Dude ik heb m'n borst doormidden gescheurt voor deze sport en ik train nog steeds volop. Wat denk je nou wat er gebeurt als jij 3 weken niet aan je voor jou zo belangrijke dosis eiwitten komt? Denk je dan echt dat je terugkomt als een ondervoedde ecto die eruit ziet alsof hij nooit getraind heeft? Ik heb op m'n vakanties van 4 weken nooit expliciet op m'n voeding gelet (gewoon ervoor gezorgd dat ik genoeg binnen kreeg) en zat na m'n vakantie altijd binnen 2 weken weer op het niveau van trainen dat ik zat voordat ik op vakantie ging, zowel op gebied van lichaamsgewicht als op krachtgebied.

Ik denk dat je het een beetje te serieus neemt allemaal, die 3 weken vakantie kan je echt wel doorkomen zonder al te veel schade. En de opgelopen schade heb je binnen no-time weer terug als je weer de gym binnen stapt. Of raak je ook in paniek als je een griepje krijgt?
 
Al train je een maand niet heb je die waardes alsnog nodig.

Massaverlies kan gewoon eigenlijk niet, ook als je niet traint. Zolang je maar atijd glycogeen en royale hoeveelheden eiwitten in de spier hebt zitten kun je wel een half jaar niets doen zonder dat je terugvalt.

Shape is natuurlijk een ander verhaal. Je look veranderd, maar weefsel afbraak gebeurd niet zolang het geen aminozuren hoeft af te breken om je energievoorraden op peil te houden.

ik zeg niet dat je geen eiwitten nodig hebt. alleen elke 2.5 uur is dikke bullshit, dierlijke eiwitten doen er wel 16 uur over om volledig opgenomen te zijn... dus waarom zou je in godsnaam om de 2.5 uur eten eiwitten NODIG hebben? die heb je toch gewoon.

glyocogeen is ook niet binnen paar uur "op" ofzo, dan heb je het over aantal dagen low carb, wat niemand doet die niet op zn eten let, eerder teveel carbs.
 
Moet ik hier serieus op ingaan, The Rock en MacB? Je hoeft m'n advies niet te volgen, is geheel vrijblijvend. Mijn adviezen zijn in de praktijk zwaar, maar uiterst efficient.

Ik zeg dat 3 weken je eiwit inname laten varen gewoon not done is voor een bodybuilder. 1 maand niet trainen kan best.

Kortom; whey mee op vakantie en elke 2,5 uur drinken. Voor de rest lekker je gang gaan. Wat je hiermee wilt doen, is aan jezelf. Deze info staat er nu. Dus ik ga dit topic niet verder hijacken. Anderen krijgen nu de ruimte hun inputs te tonen.
 
ik ga je advies zeker niet opvolgen ;) weet wel beter :D
 
lol xtend lol

als jij gewoon beetje op je voeding let, geen tekort hebt in kcal iig en voldoende eiwitten eet heb je je echt nergens zorgen over te maken...

is dit trouwens niet het 100ste "ikgaopvakantieengaalmnspiermassakwijtrakenalsikgeenniksdoe"- topic van deze week?

oeps :D
 
gwn genieten even een weekje niej aan spieren denken. Ik zou wat goede vette hap vreten :D Maar geniet ervan!
 
Als je een beetje een hart voor de sport hebt denk je echt niet zo.

Je moet toch echt elke 2.5 uur 40 gram eiwit hebben.

Kortom, neem een tweetal kilo whey mee, neem elke 2.5 uur 40 tot 50 gram en vreet er voor de rest op los.

Geen eiwit is NOOIT een optie voor een bodybuilder.

Liever 1 maand niet trainen en goed eten, dan 1 week zwaar proteine gebrek.

Geloof dat je lichaam 40 gram nooit gaat verwerken in korte tijd..is way to much..en met goede voeding ga je ook een eind komen op vakantie..:rolleyes::D
 
Back
Naar boven