XXL Nutrition

Wat voor werk/studie doe je? (1 bezoeker)

Wat doe je?

  • Ik studeer (wat?)

    Stemmen: 64 65,3%
  • Ik werk (wat doe je dan?)

    Stemmen: 26 26,5%
  • Ik ben werkloos/anders

    Stemmen: 8 8,2%

  • Totaal stemmers
    98

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Post hier wat voor werk je doet of wat voor opleiding je aan het doen bent of gedaan hebt.
 
Ik studeer zelf communicatiewetenschap op de UvA in Amsterdam. Daarnaast werk ik als chauffeur voor een middelgroot taxibedrijf in de regio Schiphol (ik rijd o.a. voor Schipholtaxi en vip ritten).
 
ik studeer voor industrieel ingenieur 8)

nog twee jaar te gaan
 
Ik studeer Communicatie en Multimedia design op de hogeschool van arnhem en nijmegen... zit op het moment in de tentamenweek... nog 3,5 jaar :P
 
Ik ben beroepsmilitair.
 
bijna klaar met ICT MBO Niv. 4
volgend jaar een 1 jarig MBO Niv. 4 Economie en Administratie opleiding volgen die aansluit op deze opleiding.

En ik werk ook nog (parttime).
 
topic nr. 100 ;)



systeem/netwerkbeheerder bij een internationaal bedrijf (import/export tropische planten/bomen/zaden).
 
ik zit in mijn laatste jaar licentie informatica (universiteit van leuven)
 
respect voor alle mensen die werken en studeren combineren :bow:
 
Ik ben credit consultant en studeer bedrijfseconomie.
 
studeer marketing en communicatie in Alkmaar hbo, daarnaast werk ik nog zo'n twintig uur per week als manusje van alles in een karton/verpakkings drukkerij. :)
 
studeren, Commerciele economie, afstudeerrichting: international management. nog 1 jaartje te gaan. daarna Master bedrijfskunde...waar? nog geen idee.

in de weekenden werk ik 1 of 2 (meestal 2) lange dagen als taxichauffeur. Dagen van 10-12 uur.
 
studeer chemische technologie (biomedische materiaaltechnologie)...had al klaar moeten zijn, maar het studentenleven bevalt me te goed :P
 
Werk als BPZ-er in een psychiatrisch ziekenhuis en heb een eigen bedrijfje in
sportvoeding :spam: dat dit jaar precies 10 jaar "on the road" is :banana: .
 
Heb mijn studie beëindigd in Januarie. Nu werk ik, tot volgend schooljaar, als postbode (wat opzich wel relaxed is. Ik hou veel tijd over en het werk zelf is ook wel leuk, beetje buiten lopen :p ).
 
Ik werk voltijd, ICT projecten.
Ik studeer deeltijd, International Management aan de HES, hoop over vier maanden klaar te zijn.
Dan deeltijd MSc bedrijfskunde/Ecomomie, weet nog niet precies waar.
 
Technische Natuurkunde in Enschede
 
Ik werk als project manager bij een amerikaans bedrijf (GE), en ik ben portier in het weekend.
 
Back
Naar boven