AndroidHealthClinic

Villa huren Chersonissos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Homer17

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2003
Berichten
4.783
Waardering
0
YO men,

Wij willen met (minimaal) 8 man een villa huren in Kreta - Chersonissos in de zomervakantie (zo rond eind juli), iemand ervaring? Een bepaalde villa die eruit springt?

Kijk uit naar ervaringen :D

thx!
 
Dat klinkt geweldig goed, wordt vast en zeker heel gezellig. Helaas kan ik je niet verder helpen maar wens je nu al vast heel veel plezier
 
Hey dat lijkt mij ook wel lache
 
Hopelijk verdien je ook lekker dan, onbetaalbaar joh in het hoogseizoen
 
wij willen ook naar chersonisoss , iemand aanraders?
 
wordt druk daar dit jaar
 
Was er afgelopen zomer, er staan idd een aantal hele mooie kassen daar! Geen idee hoe je ze boekt maar zorg dat je er een weet te bemachtigen die wat hoger of op een heuvel ligt, dan heb je echt mooi uitzicht en een koele bries die je kunt opvangen.
 
idd, volgensmij gaat iedereen er heen ofzo :p maar snel boeken..

inderdaad.. lijkt wel of iedereen der heen gaat.. Heb er ook alweer een aantal gesproken die er heen gaan.. of heen willen
 
Goeie tips aangedragen al, zie ik.......
 
Vraag het Botjebouwer eens, hij kan je wel wat over vertellen.
 
Is Cheronissos niet het homo eiland? Of welk eiland was dat ook al weer?
 
Ibiza. Maar dat is best prijzig, 50 EU voor een goede club 1 nacht, en 6 euro voor bier. Veel drugs te krijgen. En op Ibiza is er zowat uitsluitend dancemuziek.

Alle Hollywood sterren vertoefen er zo nu en dan ook eens.

Het verschil zit hem in dat er in Chersonnisos veel Top 40 muziek gedraaid wordt in de regel en het meer 'tentje in, tentje uit is'. Meestal sta je voor de deur te tanken ook nog. Geen dope te krijgen.

Verder is StarBeach wel chill, veel chickies en lekker op het gras liggen, ook zijn er een aantal zeer specteculaire waterparken die midden in the middle of nowhere in het gebergte liggen op Kreta.

Coppa Cabana is wel een relaxte hardstyle tent, de rest vind ik qua muziek tegenvallen.

Verder ben je met wat abs en pecs al een uitzondering, weinig muscelair guys daarzo. Geen uitsmijters bij tenten ook vreemdgenoeg. Dat is in Spanje wel anders!
 
Thx voor de reactie's :D

Jammer alleen dat bijna niemand hier ervaring mee heeft! :D Ik heb al een paar mensen gemaild die een aantal villa's aanbieden, alleen wat wel minder is: Ze zitten allemaal zo rond de 20km van chersonissos af, maar nu vraag ik me af of je dan door de bergen moet of niet.

Zomer van 2006 hadden we een villa in Z-Frankrijk en 30km deed je toch echt RUIM 2 uur over... Geen zin om dat weer mee te maken want dan zit Chersonissos er niet elke dag in.
 
taxi's kosten ook geen kont daar dus dat is wel te doen denk ik..
 
taxi's kosten ook geen kont daar dus dat is wel te doen denk ik..

Wij dachten meer aan twee sedans huren of een minivan :D Dat kost net 60 euro per persoon per week erbij... Maar dan volledige vrijheid en wel zo fijn.
 
taxi's kosten ook geen kont daar dus dat is wel te doen denk ik..

Hier kan ik wel wat over zeggen, de taxi chauffeurs die rijden tussen Starbeach en het centrum waar alle tentjes liggen zijn makkelijk beinvloedbaar qua prijs.

Sprak een aantal keer met een paar van die lui en die zeiden dat ze vooral verdienen aan dronken mensen die gelijk instemmen met de prijs, verder als je wat pushed krijg je al gauw enkele euro's korting. Alleen moet je ze niet op de hoofdstraat aanspreken. Teveel haast en drukkend verkeer dan.

Zelfs toen ik 7 euro moest betalen en maar 4 in m'n hand had na afloop en nog moest zoeken naar kleingeld zei die dat het zo wel goed was.
 
Als je wat over chersonissos wilt weten moet je bij mij wezen :D Heb daar een vrij lange tijd vertoeft!
Taxi vanaf starbeach naar dorp kost 5 euro. Als je meer betaald wordt je afgezet :D Tsja of je moet helemaal ergens achterin het dorp ergens in wat tussenstraatjes afgezet willen worden!
Overigens zou ik zeker niet op die taxi's vertrouwen, want er rijden er maar bar weinig vanaf starbeach!
 
Back
Naar boven