| | |
| Advanced Bodybuilder Lid sinds: Jun 2004 Stats: M 29j | www.webroot.com is een goede spyware-remover.
|
|
| | |
| Super Moderator Lid sinds: May 2003 Stats: M 47j 1m89 - - |
Probeer anders eens spybot search and destroy. oh en ook security task manager om te zien wat er nu precies aan enge progjes draait op je PC. (en uiteraard een up-to-date virusscanner, te starten met http://housecall.trendmicro.com/ ) |
|
| | ||
| Monstrous Giant Lid sinds: Feb 2004 Stats: M 27j | Citaat:
Ergens zoeken naar Kazaa Lite mss... Of Warez, werkt bij mij ook goed (warez.com) maar enkel op het einde van de download werkt dit minder... moet je ff pauzeren en terug verderdoen met downloaden...
| |
|
| | ||
| Monstrous Giant Lid sinds: Feb 2004 Stats: M 27j | Citaat:
| |
|
| | |
| Freaky Bodybuilder Lid sinds: Jan 2004 Stats: M 26j |
heb dezelfde sh*t meegemaakt maar dan met pagina's als start24/portal etc ze zijn gewoon niet weg te krijgen, ook niet met anti-spy-progs ik heb het uiteindelijk weg gekregen met het progje "HijackThis" anders check je ff deze pagina, één van de forumleden daar heeft hetzelfde probleem, misschien is het antwoord daar ergens te vinden http://forums.telenet.be/breedband/s...ad.php?t=58641 |
|
| | |
| Competitive Bodybuilder Lid sinds: May 2003 Stats: V 83j |
e bro's, k zit dus echt in de penarie. ik kan niks downloaden via links, spiegels e.d. telkens als ik op downloaden klik, dan lijkt ie verbinding te leggen maar jammer genoeg keert ie terug naar die klote startpagina/portal. misschien kan ik het via Klite porberen. |
|
| | ||
| Super Moderator Lid sinds: Jul 2004 Stats: M 35j 1m90 110kg - | Citaat:
http://housecall.trendmicro.com/hous...start_corp.asp | |
|
| | |
| Freaky Bodybuilder |
Probeer de volgende programma's : van download.com, spybot search en destroy, en adaware SE... Installeer eerst die adawareSE ... update die en voer die uit... reboot je pc... Installeer dan spybot search en destroy, ook updaten en uitvoeren ... Reboot je pc .. Klik met je rechtermuisknop op het icoon van internet explorer, en kies eigenschappen, zet je startpage op een normale site... Delete vervolgens de bestanden waar de oude startpage heen staat te wijzen... (c:\searchpage.html ofzo zei je) en start dan je internet explorer ... deze heb je namelijk nu nodig om naar google te gaan en daar het programma cwshredder.exe te downloaden en dan uit te voeren ... Als laatste start je regedit (START -> uitvoeren, intikken regedit ... Door op de kruisjes naast de namen te klikken kun je dingen uit vouwen. Vouw de volgende sleutels uit : HKEY_LOCAL_MACHINE/SoftWare/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run en kijk of daar dingen tussen staan die verwijzen naar C:\windows\<stommebestandsnaam>.exe of naar C:\windows\system\<Stommebestandsnaam>.exe dit geldt ook voor een regel die zegt dat ie van Norton is, maar een programma start uit je Windows directory, dat is een viezerik.... Vervolgens klik je al die dingetjes weer dicht ... en vouw je de volgende sleutel uit: HKEY_CURRENT_USER/SoftWare/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run en checked dezelfde dingen, vanuit hier word ook je messenger gestart (msnmgs.exe) en eventueel messenger plus (msgplus3, of msgplus2.exe) gestart en soms nog 1 ander dingetje ... Dus kijk goed wat er word gestart .... en wees voorzichtig aan de andere kant ... gegevens op deze plek uit windows verwijderen, met dit programma, kan met niet juist handelen je hele windows aan gort gaan.. dus kijk goed of je in de juiste sleutel zit te kijken en of je zeker weet dat je het goede aan klikt ... Ik neem ofcourse geen verantwoording voor problemen die kunnen optreden als je niet juist hier mee om gaat... Sucess!!! |
|