| | #1 |
| Banned | Versiertrucs
Ik ben hopeloos verliefd, wie weet nog een paar versiertrucs? |
| | |
| | #2 |
| pekingeend Aangemeld: jan 2005 Locatie: ergens Geslacht: M
Stats: 1m50 150kg > 50% Karma: | Re: Versiertrucs
wie was die chick dan die naast je zat bij paul de leeuw, ik dacht dat dat je vriendin was?
|
| | |
| | #3 |
iig, leuk dat je verliefd bent man, ik hoop dat ik dat weer eens mag meemaken ff on topic: iig niet met die standaard bull shit komen, dat is zo'n cliche. zeg haar gewoon gedag en maak een positieve opmerking over haar kleding, maar zeg meteen ook iets negatiefs over bv haar schoenen. gewoon een beetje teasen/pesten, dan heb je meteen haar aandacht. |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Versiertrucs
Ga iig niet dansen en roep geen oeoeoeoeoe Blijf jezelf en heb er totaal schijt aan. Hoe meer je na gaat denken hoe meer fouten je maakt. En draai er vooral niet om heen |
| | |
| | #5 | |
Citaat:
precies, vooral vooraf niet te veel nadenken bij wat je wilt gaan zegen, alhoewel ik best kan begrijpen dat dat verschrikkelijk moeilijk is als je verliefd bent op dat godgeschenk uit de hemel | |
| | |
| | #6 |
| <+> DBB Goeroe <+> Aangemeld: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
maak gewoon een babbeltje en indien zij/hij je ziet zitten slaat de vonk wel over
__________________ Squatting BIG by Dave Tate / Boxsquatting by Dave Tate / Deadlift top10 Mistakes by Dave Tate / Benching BIG by Dave Tate Videoclips met correcte uitvoering: Joe Skopec 2008 -> Meer trainen, veel minder lulkoek! |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Versiertrucs
Gooi alle versiertrucs over boord en wees gewoon jezelf. De persoon in kwestie moet op jou vallen, niet op de praatjes/acties die je van een ander hebt overgenomen... |
| | |
| | #8 |
| Huge Freak | Re: Versiertrucs
Zeg gewoon tegen haar dat je verliefd op der bent, werkt bijna altijd.
__________________ Victory happens when 10,000 hours of training meets one moment of opportunity |
| | |
| | #9 |
| tweenuleenvierisvijf.nl Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
zeg hem dat je zijn schouders zo mooi breed vindt.
__________________ _____________________________________________________ klik hier voor kunst met een almachtig kleine "k" The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it. George Bernard Shaw |
| | |
| | #10 |
| Pick up the iron and lift Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
volgens mij valt muscle op vrouwen
__________________ Clash of the Titans My life, my body, my pride. You have no opinion, no right I've built myself nothing like you My refusal is my way of life Remember Lauw R.I.P. 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #11 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Versiertrucs
hem? euh rohypnol in haar drankje, werkt altijd of maak eerst een grapje, vraag haar naam, toon interesse en dan haar nr
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze |
| | |
| | #12 |
| Banned Aangemeld: jul 2005 Locatie: milfhunter.com Geslacht: M
zeg gewoon dat je een BN-er bent ( bekende Nederlander) en laat als bewijs het filmpje bij paul de leeuw zien. Vrouwen vallen op bekende mensen van de tv |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Maak een scheur in een bierviltje en klem deze op je neus, ga vervolgens naar het meisje toe en zeg:'heb jij die gegooid?''
__________________ Deadlift:1x200 kg Bench Press:10x80 kg Bent over Row: 1x100 Squat:5x130 Edwin1987' guide to eternal buffnes: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ffness-183943/ |
| | |
| | #14 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: Versiertrucs
Bear houd van alle mensen dus kan alle kanten op. Gewoon jezelf zijn Ed.
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #15 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Inderdaad gewoon jezelf zijn en lekker uitvoerig gaan beginnen over je ufo liefhebberij en je paranormale talenten.
__________________ "Zo veel debielen, zo weinig tijd.." (Klaaswitz 2010) |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #17 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
zeg dat je het telefoonboek aan het schrijven bent en haar nummer nog niet hebt Gewoon vragen of ze zin heeft samen met jou iets te gaan doen.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #18 |
| Evil Ecto Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Ga je het goed maken met Gorilla-Man misschien ? |
| | |
| | #19 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: [NL] Geslacht: M
|
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Holland Leeftijd: 27 Geslacht: M
|
| | |