Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei

Antwoord
Oud 13 April 2007, 14:53  
Jokkebrok
Advanced Bodybuilder

Stats: M 28j
Citaat:
Origineel gepost door Yvan Hendrickx Bekijk Post
Portier wordt je toch niet voor de poen, dat doe je omdat je graag vecht en na het werk lekkere wijven kan palen!!
ghehehe, zo was er eens een documentaire op sbs; reportage.

Waren twee broers die kickten ook op gevechten
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 15:27  
riggard
Huge Freak

riggard's Avatar

Stats: M 25j 1m90 103kg 12%
Bekijk Galerij (12 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Jokkebrok Bekijk Post

haha, ja met die ring met die punt enzo, die gasten lieten ook gewoon expres mensen binnen die ruzie gingen zoeken zodat ze weer wat te vechten hadden
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 15:28  
KaLe
Mommy's little monster

KaLe's Avatar

Stats: M 33j 1m69 95kg -
Citaat:
Origineel gepost door Jokkebrok Bekijk Post

En zo lopen er genoeg rond. IMO een zeer slechte zaak.

Vaak genoeg heb ik collega's helemaal happy en sommigen zelfs wappie na bijv. een feest de kantine binnen zien wandelen, met de mededeling dat ze er wel 20 naar buiten hadden geslagen. Dat waren echt van die doorgesnoven vechtersbazen. De nacht ervoor de hele nacht aan de deur gestaan, 's middags in de Arena bij het voetbal, 's avonds door naar Innercity en als afsluiter zondagmiddag weer naar de Arena en 's avonds weer aan de deur.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 15:53  
El Comandante
Massive Warrior

El Comandante's Avatar

Stats: M - - -
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post

Vaak genoeg heb ik collega's helemaal happy en sommigen zelfs wappie na bijv. een feest de kantine binnen zien wandelen, met de mededeling dat ze er wel 20 naar buiten hadden geslagen. Dat waren echt van die doorgesnoven vechtersbazen. De nacht ervoor de hele nacht aan de deur gestaan, 's middags in de Arena bij het voetbal, 's avonds door naar Innercity en als afsluiter zondagmiddag weer naar de Arena en 's avonds weer aan de deur.
Zwaar triest.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 16:04  
XXLtje
Brick by Brick!

XXLtje's Avatar

Stats: M 33j 1m85 97kg 12%
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post
Mooi , verhaaltje !!
Helaas klopt het nog grotendeels ook , ik werk zelf als persoons-beveiliger en doe dan ook meerendeel observaties en chauffeurswerk in NL( wel rijopleiding voor nodig , buiten je andere diploma's ) .
Werk ook veel in het buitenland - België ; is iets meer mogelijk qua bevoegheden ,...
-Frankrijk , Zwitserland ; heb je met NL Persoonsbeveiliger ( vakdiploma ) heel wat meer bevoegdheden als hier in NL , zelfs tot wapendragend.

En ja 't verdiend wat meer , maar idd we mogen echt niet veel meer dan andere beveiligers , eigenlijk is 'het werken in "burger" het enige in NL wat we meer mogen

Diploma's vereist ;
Basis beveiliging ( grijze / groene pas )
Persoons beveiliger ( vak diploma )
Particulier onderzoeker ( gele pas )
CCV-D1 ( rijopleiding )
Security awareness ( rijopleiding )
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 16:12  
Mighty
Monstrous Giant

Mighty's Avatar

Stats: M 1m95 120kg 14%
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:

WWS
Zielige figuren idd, die zich zo gedragen tijdens hun werk. Schande voor hun vak.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 16:24  
XXLtje
Brick by Brick!

XXLtje's Avatar

Stats: M 33j 1m85 97kg 12%
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:

Citaat:
Origineel gepost door DBC01 Bekijk Post
Zwaar triest.
Citaat:
Origineel gepost door Mighty Bekijk Post
WWS
Zielige figuren idd, die zich zo gedragen tijdens hun werk. Schande voor hun vak.

Die mannen die ieder akkefietje als vrijbrief zien om te vechten zijn idd diep en diep triest !!!

Echter lopen er ook goede jongens bij die door een verkeerd uitgelegd verhaal als boosdoener in het licht komen ,.... Helaas is het uitgaans publiek ( vooral de wat jongere ) tegenwoordig zo agressief dat ze bij het minste geringste vrolijk met een paar man op een portier springen , als de portier dan wat terug doet is meneer meestal de grote boosdoener omdat hij z'n werk niet verstaat !

Eerlijk is eerlijk , portiers en PB liggen elkaar niet altijd even goed , maar voor de mannen die nog altijd met de mond als eerst de problemen op proberen te lossen heb ik veel respect !!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 16:25  
El Comandante
Massive Warrior

El Comandante's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Bekijk Post
Die mannen die ieder akkefietje als vrijbrief zien om te vechten zijn idd diep en diep triest !!!

Echter lopen er ook goede jongens bij die door een verkeerd uitgelegd verhaal als boosdoener in het licht komen ,.... Helaas is het uitgaans publiek ( vooral de wat jongere ) tegenwoordig zo agressief dat ze bij het minste geringste vrolijk met een paar man op een portier springen , als de portier dan wat terug doet is meneer meestal de grote boosdoener omdat hij z'n werk niet verstaat !

Eerlijk is eerlijk , portiers en PB liggen elkaar niet altijd even goed , maar voor de mannen die nog altijd met de mond als eerst de problemen op proberen te lossen heb ik veel respect !!

Klopt als een bus kerel.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 16:28  
Mighty
Monstrous Giant

Mighty's Avatar

Stats: M 1m95 120kg 14%
Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Bekijk Post

True!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 17:15  
KaLe
Mommy's little monster

KaLe's Avatar

Stats: M 33j 1m69 95kg -
Citaat:
Origineel gepost door Mighty Bekijk Post
WWS
WWS inderdaad

Ik zeg daarbij dat meerendeel aardige knakkers waren hoor. Groot en vriendelijk. Niet vies van een hand hier en daar uitdelen en een praatje te maken. Dat zijn goede portiers/beveiligers.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 17:40  
Jokkebrok
Advanced Bodybuilder

Stats: M 28j
Citaat:
Origineel gepost door riggard Bekijk Post
haha, ja met die ring met die punt enzo, die gasten lieten ook gewoon expres mensen binnen die ruzie gingen zoeken zodat ze weer wat te vechten hadden
ja klopt klopt
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2007, 18:47  
guardian
Huge Freak

guardian's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Yvan Hendrickx Bekijk Post
Portier wordt je toch niet voor de poen, dat doe je omdat je graag vecht en na het werk lekkere wijven kan palen!!
Idd
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 13:50  
Sodapop
Novice

Stats: V
Beste mensen!
Over portiers gesproken: ik zoek met spoed 2 portiers die bij een miss verkiezing in Delft willen werken. De vergoeding kan privé besproken worden. Het gaat om 1 persoon die tussen 8 en 9 bij de ingang werkt (en tot 00.00 gewoon naar de show kan kijken) en vanaf 00.00 zijn er 2 mensen nodig voor de afterparty tot 5 uur. Ik hoop hier iemand te vinden met diploma's en ervaring!!

Gr, Lara
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 15:16  
AdHoc
Huge Freak

AdHoc's Avatar

Stats: M 1m78 95kg 14%
Citaat:
Origineel gepost door Sodapop Bekijk Post
Beste mensen!
Over portiers gesproken: ik zoek met spoed 2 portiers die bij een miss verkiezing in Delft willen werken. De vergoeding kan privé besproken worden. Het gaat om 1 persoon die tussen 8 en 9 bij de ingang werkt (en tot 00.00 gewoon naar de show kan kijken) en vanaf 00.00 zijn er 2 mensen nodig voor de afterparty tot 5 uur. Ik hoop hier iemand te vinden met diploma's en ervaring!!

Gr, Lara
Heb vanavond helaas al andere dingen te doen Portier zijn bij een gemiddeld cafe/uitgaansgelegenheid word steeds minder leuk. Meer en meer geweld/agressie (vooral bedoeld op wapengebruik) Lagere lonen vanwege de moordende concurrentie en er komen teveel 'verkeerde mensen' in 't vak.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 15:42  
MrJ
10 year + member

MrJ's Avatar

Stats: M 33j 1m83 87kg 9%
Citaat:
Origineel gepost door Sodapop Bekijk Post
Beste mensen!

Gr, Lara
Zoek dat maar even ergens anders. Monsterboard.nl - Banen, Vacatures, CV's, Carrière Advies ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2009, 10:12  
Gast1983
Novice

Stats: M 1m90 105kg 10%
ik werk in grote discotheek in belgie.
Inclusief fooi heb ik 250euro per avond dit 3x per week
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2009, 10:15  
skinnie
Huge Freak

skinnie's Avatar

Stats: M 53j 1m88 154kg 18%
Bekijk Galerij (18 foto's)
bump
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2009, 10:20  
Strongman
Colossal Veteran

Strongman's Avatar

Stats: M 1m91 128kg -
Citaat:
Origineel gepost door Gast1983 Bekijk Post
ik werk in grote discotheek in belgie.
Inclusief fooi heb ik 250euro per avond dit 3x per week
Omg wat een kutbump, waarom doe je zoiets? Denk je dat iemand hier op zit te wachten. En je er dan nog speciaal voor aanmelden ook. Zoek aub een ander forum op voor dingen uit de hand gaan lopen.......
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2009, 10:42  
CitizenDildo
Freaky Bodybuilder

CitizenDildo's Avatar

Stats: M 24j - - -
Citaat:
Origineel gepost door roxxe Bekijk Post
een kogel in de rug

oh bedoel je geld
i lolled so f-ing bad
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2009, 13:23  
Corleoné
Monstrous Giant

Corleoné's Avatar

Stats: V 27j 1m77 88kg 23%
Genoeg om niet te moeten bedelen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 1619 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties

Interesse in fitness?