Fitness Seller

Wat verdient een portier gemiddeld? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Zat al tijdje te spelen om naast mijn studie wat portierswerk te doen. Nu kreeg ik een aanbod om bij een groot regionaal bedrijf te komen werken en dan betalen ze ook mijn studie etc.... (nee niet Best-Alert :))

Nu heb ik een brief gestuurd met intresse, maar voor ik op gesprek kom wil ik graag weten als ze met bedragen gaan gooien of dit marktconform is.

Uiteraard kunnen we hier ook over praten over de PM aangezien vele misschien niet hun werkplek of salaris willen vrijgeven.

Alvast enorm bedankt
 
Zou ik ook wel eens willen weten, maar denk dat het sterk verschilt van portier tot portier
 
een studie betalen alleen al is toch veel geld:D

of bedoelen ze een opleiding tot portier?
 
een studie betalen alleen al is toch veel geld:D

of bedoelen ze een opleiding tot portier?

De opleiding tot portier en alle andere beveiligingspapieren die je zou willen tot persoonsbeveiliger dacht ik gelezen te hebben Ik heb niet zoveel geluk dat ze mijn studie Voeding en Dietetiek ook nog gaan betalen haha.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij niet dat het meer verdient dan een 'gewone' beveiliger, dus vandaar dat ze hun handje ophouden als je naar buiten gaat.
 
een kogel in de rug


oh bedoel je geld???
 
Volgens mij best veel................sommigen schijnen er van te kunnen kuren en een scooter te onderhouden.....en als r nog geld is maybee een goedkope vakantie :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Met fooien meegerekend zal het zeker niet slecht verdienen denk ik.
 
het verdiend zeker niet slecht, maar vanwege al die cowboys tegenwoordig, verdien je imo toch altijd maar weinig, het risico is echt groot geworden de dag van vandaag
 
Ik gooi wel als eerst.

1400bruto denk ik zo'n beetje, CAO zal wel hetzelfde zijn als zo'n beveiligings autotje die elke avond langs tankstations rijdt (ouwe maat van me deed dat)
 
het is niet het zelfde als beveiliger je moet speciale pas halen
je verdient pernacht zo rond 150 200 euro en dan nog is je fooi
 
het is niet het zelfde als beveiliger je moet speciale pas halen
je verdient pernacht zo rond 150 200 euro en dan nog is je fooi

Dit lijkt wat meer op de bedragen die ik gehoord heb. Ik hoor in mijn omgeving bedragen tussen de 20-30€ per uur. Maar nu nog even weten wat een beginnend portier gemiddeld krijgt. Zal ook wel liggen aan de risico van de discotheek.
 
Dit lijkt wat meer op de bedragen die ik gehoord heb. Ik hoor in mijn omgeving bedragen tussen de 20-30€ per uur. Maar nu nog even weten wat een beginnend portier gemiddeld krijgt. Zal ook wel liggen aan de risico van de discotheek.

20-30euro netto zal je zeker niet overal kunnen verdienen.
 
Dit lijkt wat meer op de bedragen die ik gehoord heb. Ik hoor in mijn omgeving bedragen tussen de 20-30€ per uur. Maar nu nog even weten wat een beginnend portier gemiddeld krijgt. Zal ook wel liggen aan de risico van de discotheek.

en aan de provincie en omgeving en of er meerdere beveiligers zijn e.d.
het verdient niet slecht geloof ik, ik weet geen precieze bedragen maar ik train wel is met een uitsmijter van een discotheek en die gast rijdt een mooie mercedes en heeft een dure jas haha.
 
het is niet het zelfde als beveiliger je moet speciale pas halen
je verdient pernacht zo rond 150 200 euro en dan nog is je fooi

Ga es wat goede informatie lezen want je lult onzin. Een portier heeft de simpelste pas, en da's helemaal geen speciale.

Een portier in Nerderland moet in het bezit zijn van een blauwe pas (evenementenpas). Die is makkelijk in 3 maandjes te halen en stelt geen ruk voor. De portier mag portieren en evenementen draaien. That's it.
De beveiliger mag meer, die heeft een GROENE pas. De beveiliger mag naast portierswerk, evenementen etc ook al het voorkomend bev. werk doen behalve surveillance in burger en/of persoonsbeveiliging.

Wat verdient een portier? Toen ik aan de deur stond (voor enkele mensen is dit nog steeds niet voorbij ;) ) had ik het voor Nederlandse begrippen goed: 20 euro netto per uur, wit en al ex fooi. Alleen deed ik het portieren erbij, het was niet mijn hoofdbaan.
Ik heb destijds eens nagevraagd wat collega's verdienden en die zaten er ALLEMAAL onder!
Portiers die erboven zitten verdienen een aanzienlijk deel 'off the record' dus zwart. Je zult zelf moeten uitzoeken wat er zoal in je stad wordt betaald.

De fooien verschillen enorm. Sta je bij een tienertent dan kun je het schudden, bij tenten voor 21+ valt er leuk te verdienen.

Groetjes,

Opa
 
Origineel gepost door Den_bb
het is niet het zelfde als beveiliger je moet speciale pas halen
je verdient pernacht zo rond 150 200 euro en dan nog is je fooi

Ga es wat goede informatie lezen want je lult onzin. Een portier heeft de simpelste pas, en da's helemaal geen speciale.

Een portier in Nerderland moet in het bezit zijn van een blauwe pas (evenementenpas). Die is makkelijk in 3 maandjes te halen en stelt geen ruk voor. De portier mag portieren en evenementen draaien. That's it.
De beveiliger mag meer, die heeft een GROENE pas. De beveiliger mag naast portierswerk, evenementen etc ook al het voorkomend bev. werk doen behalve surveillance in burger en/of persoonsbeveiliging.

Wat verdient een portier? Toen ik aan de deur stond (voor enkele mensen is dit nog steeds niet voorbij ;) ) had ik het voor Nederlandse begrippen goed: 20 euro netto per uur, wit en al ex fooi. Alleen deed ik het portieren erbij, het was niet mijn hoofdbaan.
Ik heb destijds eens nagevraagd wat collega's verdienden en die zaten er ALLEMAAL onder!
Portiers die erboven zitten verdienen een aanzienlijk deel 'off the record' dus zwart. Je zult zelf moeten uitzoeken wat er zoal in je stad wordt betaald.

De fooien verschillen enorm. Sta je bij een tienertent dan kun je het schudden, bij tenten voor 21+ valt er leuk te verdienen.

Groetjes,

Opa



Dat zegt hij toch ook al lulhannes? :roflol:
 
Zo goede info DBC!!!
Ik ga werken in de regio Noord Brabant, wel helemaal wit maar voor mij is het meer een bijbaan. Wil er mijn GH en AAS van kunnen betalen en door in de avonden in het weekend te werken meer tijd over hebben voor mijn studie. Dus dat gaat me wel lukken denk :D
 
Origineel gepost door Den_bb
het is niet het zelfde als beveiliger je moet speciale pas halen
je verdient pernacht zo rond 150 200 euro en dan nog is je fooi





Dat zegt hij toch ook al lulhannes? :roflol:

Nee hij heeft het over de 'speciale pas' die nodig is voor een portier.
Ga slapen man, die lange rijtijden in de file elke dag doen je geen goed.;)
 
Back
Naar boven