MuscleMeat

veiligheidsschoenen

Bezoekers in dit topic

MuscleGod

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2010
Berichten
258
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
voor de mensen die in de bouw werken en al die andere sectoren waar je veiligheidsschoenen moet dragen. Vinden jullie die schoenen ook zo irritant zwaar en lopen ze voor geen meter?

Er zijn nu ook safety sneakers. Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, ik moet eerst m'n oude schoenen afslijten. Ze hebben een carbon neus en een kevlar zool.

http://www.safetysneakers.org/
 
Ik ga meteen die roze bestellen top man thanks voor de tip!
 
die zijn veiligheidsklasse s1p, als je waterdichte schoenen wilt hebben moet je klasse s3 hebben.
 
O okay, weet je ook nog leuke korte broeken voor in de bouw met kniebescherming.
 
Laatst bewerkt:
lol
die roze kun je dragen onder een ultilaskirt hahahaha

anyways
veiligheidschoenen zijn nu eenmaal lomp
daar word je man van kerel
 
ik heb m'n voetboog overbelast dankzij die veiligheidschoenen zo'n stugge zool en m'n teennagel is kapot.
 
ik heb m'n voetboog overbelast dankzij die veiligheidschoenen zo'n stugge zool en m'n teennagel is kapot.

lol
ben je nu seriues of ben je aan het lachen?

mss ben je niet geschikt voor de bouw dan
haha

had je maar moeten studeren dan
 
Bestaat al langer sneaker veiligheids schoenen:p, ik geloof dat je zelf bestaande schoenen kan laten ombouwen tot veiligheidsschoenen.
 
Met die schoenen kan ik tenminste iemand z'n schedel intrappen tijdens het uitgaan...
 
lol
ben je nu seriues of ben je aan het lachen?

mss ben je niet geschikt voor de bouw dan
haha

had je maar moeten studeren dan


ik ben serieus ja, het ligt er ook aan wat voor werk je moet doen. Ik kan me voorstellen dat een timmerman ofzo niet zoveel eisen aan een schoen hoeft te stellen omdat ze maar ligt werk hebben.
 
de meeste werkschoenen zijn gewoon zwaar ruk lomp en zwaar ;maar je moet iets he misschien dat die sneakers wel iets zijn want werkschoenen zitten nooit goed en ja door die krengen kun je echt problemen aan je voeten krijgen.
 
Back
Naar boven