| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2006 Locatie: Aan het ijzer Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Hi guys, Ik ben blij dat ik kan vertellen dat ons prachtige zoontje Bjorn in de nacht van 16 Oktober om 02:47 uur geboren is. Hij weegt 2905 gram en is 51cm lang. Alles gaat geweldig met hem, z'n moeder en met mij. We zijn moe maar gelukkig Hier is een fotootje van het kleine ventje: ![]() Het is de eerste dus alles is nog harstikke nieuw voor ons, maar we leren snel - Mark
__________________ -|||----|||- ......\()/...... .......||....... ......./\....... ....../..\...... ---------------------------------------------- E-Book: Grip Training - Sterk Als Een Bankschroef http://www.youtube.com/mvogels |
| | |
| | #2 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Veel geluk en liefde toegewenst.
|
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: [NL] Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Gefeliciteerd! (gisteren toevallig nog je site bezocht |
| | |
| | #4 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
congrats
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze |
| | |
| | #5 |
| Colossal Veteran | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Van harte.
|
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
soms moet je gewoon zeggen wat je denkt..... nice kiddo grats man
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Monsterlijk grote handen. Gaat een krachtaster worden! Veel succes en plezier met je zoon!
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
gefeliciteerd, dat wordt een grote chinees
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #9 |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Gefeliciteerd!
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: 戦争 Geslacht: M
Gefeliciteerd een succes toegewenst!
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Gefeliciteerd!!
__________________ SebastiaanG competing in The 30 Pound Challenge! Starting Weight: 90k Current Weight: unknown Status = Bulking up to 100k+ Vreten, kapot gaan, loggen, sleep, repeat! SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! Stats: Toon |
| | |
| | #12 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Proficiat!!!
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Gefeliciteerd ermee! |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Proficiat kerel!
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #15 |
| Guest Geslacht:
| Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Gefeliciteerd!
|
|
| | #16 |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Van harte gelukgewenst !
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand |
| | |
| | #17 |
| Huge Freak | Re: Vader van een prachtig zoontje geworden - Bjorn
Van harte kerel, dat ie gezond blijft en groot wordt
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 49 Geslacht: M
proficiat
__________________ BP 120 SQ 170 DL 180 |
| | |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Gefeliciteerd dude.
|
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M