MuscleMeat

Toyota Prius, de reden dat het millieu is verkloot

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 793
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Jaja, nu komen de appjes uit de mouw. De Toyota Prius, dat batterijending waar Groenlinkse boomknuffelaars mee rondsjouwen is nog millieuvervuilender dan een Hummer :eek:

Lezen we mee? The Recorder
 
Ik maar denken dat DBC onze GS RSS feed was. :o
 
Ik vind het hoe dan ook bezopen om onder het motto van 'milieuvriendelijkheid' bezig te gaan met een auto. Zeg dan dat je weet dat je het milieu ongehoord hard naar de knoppen helpt, maar toch je best doet het wat binnen de perken te houden. :D
 
Ik geloof het niet. Achter dit artikel zit vast Bush
 
Het onderzoek is gedaan door dit 'indrukwekkende' bedrijf :

[Link niet meer beschikbaar]

Who is Art Spinella?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Art was named President of CNW Marketing Research, Inc. on January 12, 2001, but he still reports to the all-knowing yet unseen CEO and Managing Director Stephanie Yanez. He spent 20 something years as a newspaper and magazine editor and learned the market research craft from none other than J. D. Power (the person, not the company). His resume is too long and too boring to detail here, but those in the know consider it to be impressive.

We plaatsen maar geen CV online van onze directeur, dat is toch veel te saai. Degenen die weten waar ze over praten vind zijn CV in ieder geval indrukwekkend.
Someone told me you require people to be "nice." Please explain.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]One of the great things about being privately owned is that we can pick and chose who we want to do business with. We have never had a salesperson. All subscribers and clients come to us by word of mouth.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]We avoid giving "tours" of our facilities because they are disruptive to people who work at our various locations. Actually, we simply never give such tours. They're intrusive and not what we're about. [/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]And most of all we dislike emails that SHOUT or missed appointments or rude demands. We're not perfect, Lord knows. There are times something will slip through the cracks. And we will apologize for that. But you can find more than few former subscribers who discovered we also expect civility.[/FONT]

We willen vooral geen pottenkijkers, dat stoort alleen maar ons harde werkers.

I'd like to come by and see your operation.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nope. Our various operations -- call centers, data center, field offices -- are off limits. There's nothing to see and visits are disruptive to getting real work done.



Nog zo'n pareltje, blijf vooral weg!


Echt een betrouwbaar onderzoeksbedrijfje, met als grote voorbeeld J.D. Power. Ook al zo'n 'betrouwbaar' bedrijf.

De studie is voor een gedeelte ook op hun mega professionele site te vinden :

[Link niet meer beschikbaar]

Dit moet gewoon een parodiesite zijn, wat een treurige site.
 
Current issue: March 7, 2007 Central Connecticut State University

het is duidelijk, de amerikaanse patriotten proberen hun eigen benzine verslindende automerken toch nog te redden en gaan daarom in de aanval tegen hun grootste concurrenten, de japanners.
One last fun fact for you: it takes five years to offset the premium price of a Prius
Hoe kunnen zij dat nu weten?Hoelang het duurt eer je winst kan halen uit een model is volledig afhankelijk van hoeveel je met de wagen rijdt.
Daarenboven kan je niet vergelijken want er bestaat geen prius zonder elektromotor.
Even een vergelijking van de lexus RX350en de RX400h(de hybride versie)
prijs RX350:53300€
prijs RX 400h:58130€(beide belgische prijzen)
gemiddeld verbruik:11.2l voor rx350
en 8.1L voor de hybride.
Dit komt neer op een verschil van 3.1 L
prijs benzine:1.352
Dit betekend dat je na 100000km de aankoopprijs terugwint, als je enkel rekening houd met verbruik, want een 2de voordeel van een hybride is dat enkel de verbrandingsmotor fiscaal belast wordt en de rx400h heeft dan 211pk tegenover 275 voor de rx350. Ik heb geen zin om het op te zoeken maar dat kan snel enkele duizende euro's verschil maken.

Goede zet van de amerikanen, laten we allemaal wereldverbeteraars zijn en een hummer kopen
 
Back
Naar boven