Fitness Seller

The Metrosexual...

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
17 okt 2003
Berichten
889
Waardering
0
meningen?

voor diegen die niet wteen wat dat inhoudt:



metrocoïtusual :is a straight man who styles his hair using three different products (and actually calls them "products"), loves clothes and the very act of shopping for them, and describes himself as sensitive and romantic. In other words, he is a man who seems stereotypically gay except when it comes to coïtusual orientation.




wat vinden jullie hiervan, in Nederland zijn er nog niet heel veel maar "yours truly" (ikke dus) is er ook 1.
 
explain...
 
gayyyyy :coolnana:
 
Ghehe, doet me denken aan een southpark aflevering.
 
D-U-N-K zei:
wordt tog duidelijk uitgelegt dat het niet gay is

nee Gay behalve de coïtusuele voorkeur :rolleyes:




vrij vertaald...toch gay! :p
 
Haha, nou ik heb ten eerste maar 2 haarstylingsproducten, verder houd ik van mn lichaam, niet van mn kleren en ben niet emotioneel of in contact met mn gevoelens.
 
D-U-N-K zei:
meningen?

voor diegen die niet wteen wat dat inhoudt:



metrocoïtusual :is a straight man who styles his hair using three different products (and actually calls them "products"), loves clothes and the very act of shopping for them, and describes himself as sensitive and romantic. In other words, he is a man who seems stereotypically gay except when it comes to coïtusual orientation.




wat vinden jullie hiervan, in Nederland zijn er nog niet heel veel maar "yours truly" (ikke dus) is er ook 1.

i love clothes and i love shopping (clother or anything else). But i use one product for my hair. OMG i'm so worried, does that make me metrocoïtusual ?? :(

LOL like i give a **** :D
 
D-U-N-K zei:
wordt tog duidelijk uitgelegt dat het niet gay is

ja weet ik kerel. ik houd de badkamer ook elke morgen 20 minuten bezet.
gaan sjoppen met n meisje is altijd goed, kun je veel van leren :D
 
nou opzich is het echt niet gay, check dit:
mijn haar zit altijd super trendy en relaxt+
mooie kleren+
goed verzorgd+
lekker shoppen=


veel aandacht van de dames omdat ze het helemaal geweldig vinden




nu jullie weer
 
jaah, Dunk, ik herken dit bestwel. Je ziet het steeds meer. Dat shoppen etc. doe ik niet. Maar ik zou mezelf wel als romantisch en gevoelig willen omschrijven. Mjah, is dat dan raar? nee. Maar blijkbaar wel uitzonderlijk :S
 
D-U-N-K zei:
nu jullie weer

wat een dikke eigenD-U-N-K zeg :p


ennuh okeej tuurlijk wil ik er ook wel zo uitzien zoals de chickies leuk vinden maar ik moet het zelf ook nog leuk vinden he :)
 
pascalletjuhh zei:
wat een dikke eigenD-U-N-K zeg :p


ennuh okeej tuurlijk wil ik er ook wel zo uitzien zoals de chickies leuk vinden maar ik moet het zelf ook nog leuk vinden he :)
das waar, maar ik loop gewoon graag in de mode en zie ra ltijd verzorgt uit, ik neem aan dat jij dat ookw el mooi vindt, maarja goed.


het gaat wel iets verder dan alleen dat maar ik vindt het geweldig om elke week kleren te kopen en mooie setjes te passen en weet ik t, maar toch nog zo hetero zijn als een mother****er haha
 
Het enige haarstylingsproduct dat ik heb is mijn tondeuze.
Kleding interesseert me niet (als het maar gemakkelijk en warm is) en winkelen al helemaal niet.

dus nope.
 
hmm nee :) ben meer het type dat zich pas scheert zodra mensen tegen me zeggen dat ik op een moslim extremist lijk. Heb een gruwelijke teringhekel aan shoppen. Men kleding selectie is niet meer dan kijken wat er op de grond ligt en eruit zoeken wat het minste stinkt :) Zelfs als men leven eraf zou hangen zou ik je niet kunnen vertellen welk merk shampoo ik gebruik :)

dus eigenlijk het tegenovergestelde, is daar ook een naam voor?
ow ja en kleurencombinaties zijn voor mij echt het grootste raadsel ter wereld.
 
Hebben jullie het weer over Juriaan!? ;)
 
wat is er daar nou mis mee?

vind trouwens metroseksueeleen ietwat negatieve klank hebben, nu net omdat het helemaal niks met coïtus te maken heeft, behalve dan dat je als metroseksueelerg in de smaak valt bij de vrouwtjes dus... ;)
 
Back
Naar boven