| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Spijkerbed
In Canada ook in een science museum geweest. Altijd leuk want er is veel te doen voor kids zoals ik Zo heb ik op een spijkerbed gelegen. het doet niet echt zeer, maar voelt wel zwaar irritant aan. Het moeilijkste is er goed op en af te komen. De oplossing hier was om je op een plank met gaatjes te laten liggen en vervolgens de plank te laten zakken totdat de spijkers volledig vrij kwamen. ![]() ![]() Verder nog even kennisgemaakt met een grote wandelende tak.
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran | Re: Spijkerbed
Train je benen hehe maaruhm dude doet dat niet vreselijk pijn?
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D |
| | |
| | #3 |
| Mommy's little monster | Re: Spijkerbed
cool
__________________ poep op je buik |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Spijkerbed
chille |
| | |
| | #5 |
Doe ik ook: kuiten zijn binnen 1,5 jaar van 33 Bovenbenen zijn in die tijd van 55 naar 63 cm gegaan. Het is een groothoekfoto, alles is wat uitgerekt: ik lijk hier zeker 15 kg magerder dan ik ben. het doet geen pijn maar voelt wel zwaar irritant aan.
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Spijkerbed
Dat beest is gaaf! Dat spijkerbed lijkt me idd niet echt lekker. Wat je al zegt, vooral er af wordt lastig/ pijnlijk zonder die plank.
__________________ http://forum.body-fitness.nl/ "Let me see this big pit I saw earlier tonight. This one is called In Search For I... Let me see it, let me see it!!! COME ON!!!" |
| | |
| | #7 |
Goede nachtrust gehad? |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
Oké dan!
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D | |
| | |
| | #9 |
O ja verder liep daar nog een porcupine rond, een soort stekelvarken dat in bomen kan klimmen en vreselijk stinkt. Hij heeft een stel tanden om eng van te worden en hij gebruikt ze graag. Wel apart. Heeft wel iets "alien" over zich.
| | |
| | #10 |
oeh nog nooit gezien zon beest
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Spijkerbed
Leuke foto's man! Maarre? Cutting? |
| | |
| | #12 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2003 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #13 |
ehm
|
| | |
| | #14 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Spijkerbed
grappige foto's. haha dat beestje lijkt idd wel een buitenaards monstertje.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #15 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Coole foto's!!
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| | |
| | #16 |
| Huge Freak | Re: Spijkerbed
Haha lache dat beest, nog nooit gezien.
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| | |
| | #17 |
Thx! Ja, elk half jaar 2 maand cutten om mijn vet niet te hoog op te laten lopen...
| | |
| | #18 |
Zijn smerige, nog nooit gepoetste en infectie veroorzakende tanden...
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
|
| | |
| | #20 |
| Banned Aangemeld: jul 2005 Locatie: milfhunter.com Geslacht: M
|
| | |