XXL Nutrition

Snif, en toen was de auto total los.

Bezoekers in dit topic

Sinlath

DBB Dancing Queen
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
8 okt 2004
Berichten
4.647
Waardering
2
We schrijven donderdagmiddag 30 maart omstreeks 13:20.
Locatie A27 Breda richting Utrecht.

Ik kom met 120 a 125 km/u over de linker strook aanzetten, enigzins plotseling schuift er een auto van de rechter strook op naar links, ik trachtte de auto te ontwijken, raakte daarbij de berm en raakte in een slip.

gevolg :

ik schiet dwars over de A27, raak met volle vaart een geladen truck met oplegger, schiet terug draai 2 maar in de rondte en kom uiteindelijk tot stilstand tegen de vangrail.

Ik stap uit de auto om even op adem te komen.
binnen 3 minuten was er politie en ambulance, 5 minuten later lag ik aan de slangetjes richting het ziekenhuis.

al met al nog geen besef van wat er gebeurd is.

Na 3 uur eindelijk ontslagen uit het ziekenhuis, ik moest nu zo snel mogelijk naar de berger toe om het wrak te claimen en de papieren in orde te maken

en toen knalde het besef erin, ik ben leven, met slechts een gekneusde pols uit dit hoopje auto gestapt.


Foto=KAXI4LPM.jpg


Foto=R3JN6THY.jpg


Foto=3HNDOKLV.jpg


Foto=QVBOLULW.jpg


Foto=3CV6DT7H.jpg


Foto=QMXGKTEY.jpg
 
Goed dat je er niets aan over hebt gehouden!

Zonde van dat bakkie joh;)
 
Potverdomme he... gelukkig dat je zelf nog heel bent gozer!
Ongeluk zit in een klein hoekje.

Succes met de hele papierhandel!!
 
Peoples zei:
Potverdomme he... gelukkig dat je zelf nog heel bent gozer!
Ongeluk zit in een klein hoekje.

Succes met de hele papierhandel!!


ja die papierhandel is ook nog wat, gezeik.

maar als je goed kijkt heeft mijn headunit het ook niet overleefd :( en mijn amp hoogstwaarschijnlijk ook niet :( dat krijg ik dan waarschijnlijk niet terug van de verzekering, die auto komt wel goed.
 
Sinlath zei:
ja die papierhandel is ook nog wat, gezeik.

maar als je goed kijkt heeft mijn headunit het ook niet overleefd :( en mijn amp hoogstwaarschijnlijk ook niet :( dat krijg ik dan waarschijnlijk niet terug van de verzekering, die auto komt wel goed.

Jawel hoor, zijn accesoires! Heb je WA+?
 
Peoples zei:
Jawel hoor, zijn accesoires! Heb je WA+?


all risk, de auto was 19 maanden oud.
 
Sow zou wel ff schrikken zijn bro! Gelukkig ben je er heelhuids vanaf gekomen!

Ennuh, heb je nou aan 1 kant een velg en aan de andere een wieldop?
 
Rob G zei:
Sow zou wel ff schrikken zijn bro! Gelukkig ben je er heelhuids vanaf gekomen!

Ennuh, heb je nou aan 1 kant een velg en aan de andere een wieldop?


reserve wiel, had afgelopen maandag een lekke band :o
 
:eek:jezus man!!!wat kan die auto jou schelen??wees blij dat je nog leeft, dat is veel meer waard dan je auto..ok, leuk is het niet..maargoed. dr zijn meer auto's op de wereld en maar 1 Sinlath;)

Sterkte met de verzekering gab!
 
Rijden met reservewiel mag toch maar max. 90km/u omwille van de betrouwbaarheid dacht ik?
 
akiraC zei:
Rijden met reservewiel mag toch maar max. 90km/u omwille van de betrouwbaarheid dacht ik?


80 km/u maar dat is alleen met een "thuiskommertje" dit was een volledig stalen reservewiel, gecertificeerd tot 150 km/u.
 
Sinlath zei:
80 km/u maar dat is alleen met een "thuiskommertje" dit was een volledig stalen reservewiel, gecertificeerd tot 150 km/u.
Ohja, met zo'n kruiwagenwiel rij je best geen 150:o
 
Tering man. Door dat soort dingen ga je dingen wel relativeren volgens mij.

Gelukkig ben je nog heel.
 
jij hebt geluk man, ga maar gauw paar lottoformuliertjes invullen
 
Wow idd geluk gehad kerel. De auto ziet er goed verdoet uit.
Hebben ze de veroorzaker ook nog weten te achterhalen (de lul die ineens naar links kwam)?
 
Gelukkig heb je zelf niks bro:thumbs:
 
Wow, wat dat die ibiza?
Kenker man wat een ****ing zonde dat was echt een ****ing mooie auto man:eek:
En godzijdank de airbag man, want dat had serieus slecht kunnen aflopen:shake:
 
Damn bro, dat is even schrikken. Goed dat je er zo goed als niks aan over hebt gehouden.
 
Je hebt gelukkig zelf niets opgelopen, behalve je kneuzinkje. Ik hoop idd, dat je de dader ook nog hebt kunnen achterhalen, want dat scheelt weer wat in het aansprakelijkheidsverhaal.
Sterkte kerel!
 
Back
Naar boven