MuscleMeat

Slipknot in elkaar geslagen op Sensation

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Hersenloze mensen die naar hersenloze muziek luisteren. En dan ook nog hun woede in geweld uiten, door de band Slipknot in mekaar te schoppen, omdat de muziek hun niet aanstaat. En het publiek maar juichen.

Wat een drama volk. Echt schandalig. Dat dit soort domme respectloze figuren nog steeds in onze samenleving getolereerd worden.
 
Dit topic kan je gelijk sluiten
Is al gepost in een ander topic
 
slipknot heeft zelf een schroefje los . gooien ingewanden van dieren naar het volk , kotsen op de toeschouwers . is hun verdiende loon
 
Tractortje zei:
Hersenloze mensen die naar hersenloze muziek luisteren..



Met deze opmerking maak je jezelf nog belachelijker dan die mongool die het podium opsprong om los te gaan.

Niet generaliseren....ik maak jou ook niet uit voor dombo omdat je graag naar LAN parties gaat.;)
 
???
wtf doet slipknot op sensation???
 
koetje zei:
slipknot heeft zelf een schroefje los . gooien ingewanden van dieren naar het volk , kotsen op de toeschouwers . is hun verdiende loon

euh hoe kun je nou kotsen doorheen een masker?
 
roxxe zei:
???
wtf doet slipknot op sensation???


Dat dacht het publiek dus ook....een belediging voor iedereen die een kaartje gekocht heeft.
 
Tractortje zei:
En dan ook nog hun woede in geweld uiten, door de band Slipknot in mekaar te schoppen, omdat de muziek hun niet aanstaat.

Uhm, Slipknot in mekaar geslagen??? De gozer die op podium is gesprongen, die is door Slipknot in mekaar geslagen hoor.
 
wat een dildo.

Slipknot rules! Ik las in de krant dat de organisatie van S.B. opzoek was naar verbreding van het geluid zeg maar. De DJ van slipknot deed mee en de gitarist van Biohazard voor zover ik weet, dus niet heel Slipknot. Niet dat je zo'n gast van biohazard op je schedel aan het bateren wilt hebben, maar als het voltallige Slipknot personeel er had gestaan, was ie als een stuk rot vlees in het publiek teruggegooid :D
 
slipknot zuigt, maar dit verdiene ze ook niet
 
Nogmaals er was volgens mij helemaal geen sprake van de band Slipknot...
 
koetje zei:
slipknot heeft zelf een schroefje los . gooien ingewanden van dieren naar het volk , kotsen op de toeschouwers . is hun verdiende loon
bron? ik heb ze alles samen een stuk of 6-7 keer gezien en het zijn eigenlijk vrij sympathieke gasten tegenover hun publiek.
 
Rob Gee op de vuist tijdens Sensation Black

Uitgegeven: 9 juli 2006 13:55
Laatst gewijzigd: 10 juli 2006 08:50

AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is in de nacht van zaterdag op zondag in gevecht geraakt met Rob Gee en zijn bandleden die op dat moment een optreden gaven.

Bekijk video: Modem/ Breedband


De feestganger wist het podium te beklimmen waarop de artiest zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en de Amerikaanse bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.

Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield Gee en een ander bandlid aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten.

Rock

Volgens de Nederlandse promotor van Gee ontstond de vechtpartij rond 02.00 uur, vlak voordat hij aan zijn jaren '90 hit 'XTC, You got what I need' begon. Dat nummer haalde hij uiteindelijk niet meer. De jongen heeft Gee een klap tegen zijn hoofd gegegeven, aldus de promotor. Voorafgaand aan het incident klonk in de zaal al enig boe-geroep en gooiden bezoekers met bier. Vermoedelijk pikten de feestgangers het optreden niet, omdat Gee en zijn band teveel rock speelden.

Gee reageerde zondagmiddag gelaten op het incident. "Die jongen stormde het podium op en viel me aan. Ik moest meteen aan de moord op mijn vriend en voormalig Pantera-gitarist Darrell Abbott denken. Die werd op het podium neergeschoten door een bezoeker van een concert."

Aanhoudingen

De politie verrichtte in totaal 89 aanhoudingen op Sensation Black. Vijftien mensen zaten zondagochtend nog vast. De anderen kwamen er van af met een boete, die ze ter plekke moesten betalen. Bijna alle arrestaties werden verricht in verband met het bezit van verdovende middelen, aldus de zegsman. In totaal deelde de politie voor 7500 euro aan bekeuringen uit.

Volgens de woordvoerder is het evenement, met 30.000 bezoekers, verder "uitermate" goed verlopen. Er deden zich minder incidenten voor dan in andere jaren.

http://www.nu.nl/news/774616/61/rss/Rob_Gee_op_de_vuist_tijdens_Sensation_Black.html
 
Wtf waarom traint slipknot op met een of andere dj.
 
OOOooh bedoelen ze dat, stapte het al niet muziek, meppen...knotje:eek: :D
 
acidreign zei:
slipknot zuigt, maar dit verdiene ze ook niet

Zeker wel! Rock hoort NIET op een house-feest. Je betaalt f@#$%&!-duur voor je kaartje en dan verwacht je dj-'s en optredens van formaat.
Experimenten zijn leuk , maar als je merkt dat er 40 duizend man boeh staan te roepen en demonstratief allemaal gaan zitten in de arena, dan moet je je biezen pakken en muziek draaien waar de mensen voor komen.

Overigens is die gozer flink in elkaar getrapt op het fimpje is te zien hoe ze met kisten op zijn kop trappen terwijl hij allang op de grond ligt!
Dus slipknot & Rob G opk&%&%&^! Volgende keer bestormen we met duizenden je podium! Dan zulen we zien of jullie nog zo stoer zijn om met zijn allen op één man in te trappen!
 
Back
Naar boven