XXL Nutrition

Slapen zonder ondergoed = betere gains?

Bezoekers in dit topic

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
2.138
Waardering
184
Ik slaap nu sinds een week als een roos doordat ik geen ondergoed meer draag tijdens het snurken.

Voorheen moest ik altijd 1x pissen midden in de nacht. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat wanneer je een grote penis hebt, het wat meer ruimte nodig heeft om te luchten.
Hoe dan ook, ik kwam erachter toen ik in de nacht ging rukken en in slaap viel zonder mijn ondergoed weer aan te doen.

Kga nu voortaan zonder ondergoed slapen, slaap ik beter en betere slaap geeft betere gains.
 
Laatst bewerkt:
cool story
 
ik slaap nu sinds een week als een roos doordat ik geen ondergoed meer draag tijdens het snurken.

Voorheen moest ik altijd 1x pissen midden in de nacht. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat wanneer je een grote penis hebt, het wat meer ruimte nodig heeft om te luchten.
Hoe dan ook, ik kwam erachter toen ik in de nacht ging rukken en in slaap viel zonder mijn ondergoed weer aan te doen.

Kga nu voortaan zonder ondergoed slapen, slaap ik beter en betere slaap geeft betere gains.
+1
 
"Verkapt ik heb een grote lul" topic :rolleyes:


Ik slaap ook zonder ondergoed...
 
Ik slaap nu sinds een week als een roos doordat ik geen ondergoed meer draag tijdens het snurken.

Voorheen moest ik altijd 1x pissen midden in de nacht. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat wanneer je een grote penis hebt, het wat meer ruimte nodig heeft om te luchten.
Hoe dan ook, ik kwam erachter toen ik in de nacht ging rukken en in slaap viel zonder mijn ondergoed weer aan te doen.

Kga nu voortaan zonder ondergoed slapen, slaap ik beter en betere slaap geeft betere gains.

http://www.ecosalon.com/wp-content/uploads/2009/04/underwear.jpg
smijt je dan ook niet je kleenex in de vuilbak of spuit je gewoon in je lakens?
 
smijt je dan ook niet je kleenex in de vuilbak of spuit je gewoon in je lakens?

In mijn handpalm, ik slaap altijd met mijn hand óp mijn lakens, dus wanneer ik opsta voor een pisbeurt dan was ik mijn handen. Alles schoon en netjes en hoef geen kleenex te betalen.
 
ik slaap eerder beter met ondergoed aan.

soms slaap ik zonder... maar dat is meestal als samen met mijn vriendin slaap en te lui ben om me boxer weer aan te trekken na de coïtus :D
 
Ik slaap nu sinds een week als een roos doordat ik geen ondergoed meer draag tijdens het snurken.

Voorheen moest ik altijd 1x pissen midden in de nacht. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat wanneer je een grote penis hebt, het wat meer ruimte nodig heeft om te luchten.
Hoe dan ook, ik kwam erachter toen ik in de nacht ging rukken en in slaap viel zonder mijn ondergoed weer aan te doen.

Kga nu voortaan zonder ondergoed slapen, slaap ik beter en betere slaap geeft betere gains.

http://www.ecosalon.com/wp-content/uploads/2009/04/underwear.jpg


Precies dezelfde ervaring. Zonder ondergoed slaap ik gewoon veel beter:D
 
Ik slaap altijd in een tijgerslip.. nog betere gains heb ik ergens gelezen ;)
 
Ik slaap altijd met mijn kleren aan, zo kan ik sneller wegvluchten als der man thuis komt!
 
Durf ik niet, als me moeder me kamer binnenrent en de lakens van me af rukt, ontstaat er een awkward situation.
Wel is geprobeerd tho, maar met draaien en rollen is het niet fijn :(
 
Dan zeg je "u mad?" :trollface:
 
Durf ik niet, als me moeder me kamer binnenrent en de lakens van me af rukt, ontstaat er een awkward situation.
Wel is geprobeerd tho, maar met draaien en rollen is het niet fijn :(

doet ze igg maar een keer dan :D
 
Waar laat je je load dan? In je hand? Sok?
 
lol OP IS A PHAG
 
Ik slaap altijd zonder ondergoed.

Zonder boxer slapen is wel 100% een harde boner als je wakker wordt.
 
Mijn vriend heeft liever dat ik naakt slaap.
 
Back
Naar boven