XXL Nutrition

Sissen naar vrouwen is Compliment

Bezoekers in dit topic

ectorob

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
2.461
Waardering
61
Nou ik vind het irritant


'Sissen is juist compliment'
Hé pssssst…





AMSTERDAM - Allochtonen begrijpen niets over de ophef rond slissen tegen meisjes. "Het is helemaal niks beledigends, maar gewoon een manier van de aandacht trekken van meisjes".

Het Haagse CDA-plan om sissen op straat te verbieden, zou volgens veel allochtonen betekenen dat fluitende bouwvakkers ook moeten worden beboet. En zou het eigenlijk moeten worden opgevat als een compliment.



"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen sissen op straat".
Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen. "Als je het niet kent is het misschien wat vreemd. En dat komt omdat veel mensen niet weten hoe het werkt. Ook bijvoorbeeld pubermeisjes van allochtone afkomst zijn er niet mee opgegroeid en weten dus niet meer wat het betekent", legt de ISBI-voorzitter uit.
 
Zit in onze cultuur om het irritant te vinden. Opkazen met dat gesis en ga maar lekker fluiten als je zonodig een complimentje moet geven.
 
Fluiten is gvd onze cultuur.. al die buitenlanders proberen onze oud Hollandse tradities weg te pesten door hun eigen dingen te verzinnen.
 
niets van aantrekken :D
 
'Pssssst... psssst... hey hoer! psssst...'

Daar score je inderdaad veel chicks mee!
 
Ik zla het dadelijk op school eens proberen :D

en klopt...vindt is met een D dus vind
 
hahahaahhaha ahah ik moest tijdje terug al iemand uitlachen.. die siste ik dacht wtf is zijn probleem :roflol: dat is ook kansloos zeg
 
no ''psssssssssssst'' over here!

aanpassen!

leer fluiten verdomme!
 
no ''psssssssssssst'' over here!

aanpassen!

leer fluiten verdomme!

dat gaat dus niet meer als een Nederlander al hun tanden uit de mond heeft geslagen, dan kun je idd alleen nog maar sissen!!
:D:D:D
 
Niemand mag immers in marokko weten dat de 'moslima' meisjes in disguise dikke hoeren zijn.
 
Wat wil het cda nog meer voor ons bepalen zeg? Niet dat ik dat sissen zo tof vind, maar dit zijn wel een beetje enge ontwikkelingen.
 
Wat wil het cda nog meer voor ons bepalen zeg? Niet dat ik dat sissen zo tof vind, maar dit zijn wel een beetje enge ontwikkelingen.
NL = 1e taal
Arabisch = verplicht 2e taal?
:D
 
NL = 1e taal
Arabisch = verplicht 2e taal?
:D

noooooooit!

sissen en fluiten sowieso dom, behalve als er een moeder bij loopt :D! ( wel fluiten dan he niet dat gesis :D )
 
is het nou sissen of slissen?
cat%2BHISS.jpg
 
"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen sissen op straat".
Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen. "Als je het niet kent is het misschien wat vreemd. En dat komt omdat veel mensen niet weten hoe het werkt. Ook bijvoorbeeld pubermeisjes van allochtone afkomst zijn er niet mee opgegroeid en weten dus niet meer wat het betekent", legt de ISBI-voorzitter uit.

Asrafali zou beter de gewoontes van zijn land van verblijf leren kennen en anders oprotten! Wij zouden in ons eigen land hun cultuur moeten aanleren?! No f*cking way, het is net andersom!
 
"cultuur gebonden manier om aandacht te trekken"

dan moeten ze wel begrijpen, dat in NL (of BE) een andere cultuur heerst dan weer deze mensen vandaan komen en dat ZIJ zich moeten aanpassen aan ONZE cultuur, en niet andersom
 
Het moet niet gekker worden, straks moeten we nog bekeren tot de islam of iets anders achterlijks!
 
OMG, waar mensen zich druk om kunnen maken.
Ik vind sissen ook en beetje debiel, maar om het nou gelijk te gaan verbieden.....
 
wat zou er gebeuren als je als gozer steeds naar zo'n mocro gaat lopen pssst-en:D en expres je lippen tuiten als ie kijkt lol
 
wat zou er gebeuren als je als gozer steeds naar zo'n mocro gaat lopen pssst-en:D en expres je lippen tuiten als ie kijkt lol
ik weet niet wat mocro's met homo's doen...............in het water gooien en laten zwemmen?
:eek::D
 
Back
Naar boven