| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #2 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Show je pimped voedsel
|
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Show je pimped voedsel
Ziet er nice uit Jonko! Hoe maak je de aardappeltjes klaar? Wat voor vis is het
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #4 |
| Pick up the iron and lift Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Mijn avondmaal: ![]() Een boerenomelet
__________________ Clash of the Titans My life, my body, my pride. You have no opinion, no right I've built myself nothing like you My refusal is my way of life Remember Lauw R.I.P. 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #5 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: mei 2006 Locatie: Blaricum Leeftijd: 24 Geslacht: M
Blog Berichten: 4 Stats: Karma: | Re: Show je pimped voedsel
Citaat:
de vis is tilapia filet, beetje zwarte peper erop en beetje limoensap. max 10 minuten op middelhoog vuur, anders wordt het droog ^^ en flink wat verse spinazie erbij | |
| | |
| | #6 | |
| Pick up the iron and lift Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Clash of the Titans My life, my body, my pride. You have no opinion, no right I've built myself nothing like you My refusal is my way of life Remember Lauw R.I.P. 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." | |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
tussendoortje |
| | |
| | #9 |
best wel hardcore dat je je kots terug opeet
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #10 |
__________________ Clash of the Titans My life, my body, my pride. You have no opinion, no right I've built myself nothing like you My refusal is my way of life Remember Lauw R.I.P. 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Show je pimped voedsel
![]() hmmmm |
| | |
| | #12 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
ik word misselijk van dit topic. net 140 gram havermout met 0,6l melk en een banaan wek gewerkt binnen 2 minuten. nu zit ik vol! haha ziet er toch leuk uit die foto's btw
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Sinaai Leeftijd: 23 Geslacht: M
Vis ziet er wel lekker uit
__________________ "Never underestimate the power of wide-grip pull-ups to develop width and size." "Ain't nothin' but a peanut, Yeah buddy, light weight baby" Stats: Toon |
| | |
| | #15 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m90 103kg 12% Karma: | Re: Show je pimped voedsel
ziet er goed uit jonko, je mag ook welleens voor mij komen koken.
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." |
| | |
| | #16 |
hehe
__________________ Shut up, take the bar out and Squat! This is animal, can you handle it? Orgineel gepost door Own Sculpturer: Als je het ene wilt moet je niet over wat andere dingen gaan zeiken anders kom je er nooit. wat je niet kapot krijgt maakt je alleen maar sterker. |
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. |
| | |
| | #18 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2002 Locatie: Nederland Geslacht: M
![]() simple but
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Show je pimped voedsel
dagelijke kost, nu tegenwoordig ook met een stuk zalm en tonijnsteak naast de kipfilet in de pan ;p |
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2005 Locatie: in je ster Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| smakelijk eten |
| Topic opties | |
| |