MuscleMeat

Roken

Bezoekers in dit topic

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
22 jul 2008
Berichten
894
Waardering
1
Wie rookt hier allemaal? Vinden jullie dit lekker of afschuwelijk? Ikzelf rook af en toe eens als ik met vrienden ben ofzo.
 
Ik heb op de mavo gerookt (wie niet). En nu rook ik heel af en toe als ik met iemand zoen die net gerookt heeft. Anders vind ik het vet ranzig.
 
In het weekend rook ik er wel een paar. Krijg ik gewoon zin aan na een paar pils
 
Te relax, af en toe een peukie doen.

Fok hoe slecht het voor je is,
dood aan kanker gaan we toch wel tegenwoordig, is het niet longkanker dan wel iets anders.

bier + peukie = kanker(letterlijk :P) chill
 
Ben nu 2 maanden gestopt. Rookte vanaf mijn 13e... en ik ga ook niet meer roken:cool:
 
Ik vind roken afschuwelijk, en mensen die roken vaak ook.

Dat je ooit als onzekere identiteitsloze puistenpuber om stoer te doen bent gaan roken, wil niet zeggen dat je mij kanker mag bezorgen met je vieze gestink.
Alle visite moet lekker buiten gaan roken ook als het regent of vriest, hun verslaving is niet mijn probleem.
 
Dat je ooit als onzekere identiteitsloze puistenpuber om stoer te doen bent gaan roken, wil niet zeggen dat je mij kanker mag bezorgen met je vieze gestink.
Tja, als mijn hoofd ook zo ver in me kont zou zitten dan zou ik waarschijnlijk dezelfde bevooroordeelde visie hebben...

ach ja, mensen moeten tog iets hebben om over te zeiken.
 
Soms als ik heel dronken ben.
 
Nee, hoef geen geasfalteerde longen.
 
Ik vind roken afschuwelijk, en mensen die roken vaak ook.

Dat je ooit als onzekere identiteitsloze puistenpuber om stoer te doen bent gaan roken, wil niet zeggen dat je mij kanker mag bezorgen met je vieze gestink.
Alle visite moet lekker buiten gaan roken ook als het regent of vriest, hun verslaving is niet mijn probleem.

achja vooroordelen mag je hebben van mij prima, maar een zo gelimiteerde blik op zaken zal je wel vaker hebben opgebroken ofniet?
 
Overdag nooit, als ik uitga gemakkelijk 1 pakje per avond.
 
alleen soms als ik uitga 1 peukie ofzo vind het wel lekker....

maar dan moet ik wel aangeschoten zijn.
 
Nooit, en meisjes die veel roken vind ik zo afstotelijk
 
Nooit, en meisjes die veel roken vind ik zo afstotelijk

Idd, snap mensen onder de 30 zoiezo niet die roken. Tis al zo lang bekend en het levert totaal geen voordelen op itt andere drugs.
 
alleen soms als ik uitga 1 peukie ofzo vind het wel lekker....

maar dan moet ik wel aangeschoten zijn.

Jij mag nog helemaal niet uitgaan jongetje :o
 
Nope, never en zal het ook nooit doen.
Vind iemand met een peuk in zijn hand er belachelijk uitzien. En dat inhaleren? Ik ga ook niet met mijn bakkes aan de uitlaat hangen.

Mensen moeten allemaal zelf weten wat ze doen, maar ik never niet!
 
Ja lekker toch
 
Back
Naar boven