Fitness Seller

Richting aangeven, doe jij het?

  • Topic starter Rug
  • Startdatum
  • Reacties 100
  • Weergaven 4K
  • Volgers 31

Dus?

  • Ja.

    Stemmen: 86 64,2%
  • Nee.

    Stemmen: 6 4,5%
  • Soms.

    Stemmen: 28 20,9%
  • Ik ben Killy.

    Stemmen: 14 10,4%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Rug

Dutch Bodybuilder
Lid sinds
21 jun 2011
Berichten
394
Waardering
21
Dan heb ik het over op de fiets, in de auto(van een rotonde bijvoorbeeld) etc.
 
Nee, nooit.
 
Op de fiets nee, ziet er belachelijk uit als je een arm horizontaal uitsteekt. Dan verongeluk ik liever dan er uit te zien als een mongool.
 
Ja, altijd, want ik erger me dood aan diegene die het nooit doen
 
Immer :) Heb een hekel aan mensen ( lees: mannen :P ) die dit niet doen.
 
Op de fiets nee, ziet er belachelijk uit als je een arm horizontaal uitsteekt. Dan verongeluk ik liever dan er uit te zien als een mongool.

Ik hoop dat je niet serieus bent
 
Ik geef altijd de tegenoverstelde richting aan, levert gegarandeerd geinige situaties op!
 
Op de fiets nee, ziet er belachelijk uit als je een arm horizontaal uitsteekt. Dan verongeluk ik liever dan er uit te zien als een mongool.

Dit heb ik dus ook, en ik zie ook bijna nooit andere fietsers het doen.
 
Ja en stoor me aan bestuurders die het niet doen.
 
Dit heb ik dus ook, en ik zie ook bijna nooit andere fietsers het doen.
Dat zal dan toch meestal de mensen zijn zonder rijbewijs, aangezien zij zelf ook wel weten hoe irritant het is als men het niet doet
 
Ja natuurlijk doe ik dat (brommer)
 
  • Like
Waarderingen: Rug
Dat zal dan toch meestal de mensen zijn zonder rijbewijs, aangezien zij zelf ook wel weten hoe irritant het is als men het niet doet

Zie jij serieus vaak mensen hun arm uitsteken op de fiets? Ik haast nooit, en dan heb ik het over jong&oud.
 
Dit heb ik dus ook, en ik zie ook bijna nooit andere fietsers het doen.

Je hoeft het op de fiets ook niet altijd te doen, maar als er een ander voertuig in de buurt is in een bepaalde situatie doe je dat toch gewoon..

Ik zelf doe het altijd met de auto of met brommer. In het geval van de tomos alleen wanneer het nodig is.
 
Als een fietser wilt afslaan kijkt hij achterom, dan weet je als automobilist al dat hij van plan is om over te steken. Maar toch beter dat hij nog één of ander signaal geeft wanneer hij echt gaat oversteken...
 
Op de fiets noooit, sinds groep 6 niet meer.
 
Vooral op rotondes wanneer je staat te wachten en de andere bestuurder al eerder zonder richting aan te geven afslaat, waardoor je dus al kon doorrijden.

:fuu:
 
Back
Naar boven