XXL Nutrition

Rate Urselve

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
17 okt 2003
Berichten
889
Waardering
0
Een cijfer van 1 tot 10, wat geef je je looks???

een wees maar eerlijk... niet moeilijk doen,
nee ik zei toch niet moeilijk doen,
HEY NU IS HET GENOEG! niet moeilijk doen
ja nee oke doe maar weer moeilijk



nou? :p :D ;)
 
ik zou zeggen een 7.5 of 8 als ik een goeie kapsel heb.
 
goeie kapsel? haha oke
 
Er zijn dagen dat ik denk dat ik er als een 8 uitzie en dagen dat ik mezelf lang geen voldoende zou geven.
 
ik ben een 8:D

-10 kilo een 9
 
op hotornot kreeg ik trouwens gemidddelt een 9'9!!!

en dat was knapper dan meer dan 98% van alle mannen die ooit mee hebben gedaan en dat zijn er vele duizenden
 
heey, goeie vraag :)
uhh, hangt er vanaf wat Hee Kay ook zegt. Op een goeie dag, als ik goed opgepompt ben, mn huid is bruin en mn haar valt goed; dan wel een 8. Op k*tdagen meestal een 2. 8+2 = 10 / 2 = 5

en jij Dunk?
 
ehhh als ik ziek ben geef ik mezelf een 5 :D

dus ehh een 5?

als ik normaal ben :D een 7,5
 
damn DUNK, u have a serious problem!
 
boogie zei:
heey, goeie vraag :)
uhh, hangt er vanaf wat Hee Kay ook zegt. Op een goeie dag, als ik goed opgepompt ben, mn huid is bruin en mn haar valt goed; dan wel een 8. Op k*tdagen meestal een 2. 8+2 = 10 / 2 = 5

en jij Dunk?


ja oke als ik een k*tdag heb dan is het weer andere koek, maar ik wil niet zo pessimistisch kijken... dus we houden het maar op de telling met goede dagen :p
 
Pff met zelf een cijver geven?
ok ik geef met zelf een 18cm :D

het wordt hier steeds gekker......
 
hey dunk, wat doe jij eigenlijk op dit board ;) :P
 
D-U-N-K zei:
op hotornot kreeg ik trouwens gemidddelt een 9'9!!!

en dat was knapper dan meer dan 98% van alle mannen die ooit mee hebben gedaan en dat zijn er vele duizenden

Zo beetje Eigen D-U-N-K ? :D
 
boogie zei:
hey dunk, wat doe jij eigenlijk op dit board ;) :P


:( waarom niet??? is heel gezellig, ik ben weliswaar niet een een gedreven bodybuilder maar zit wel op fitness en train elke dag, alleen dan basketbal en niet met gewichten. Het is gezellig hier en ik vindt echt dat hier relaxte mensen zijn, en er worden goeie posts gemaakt.
En gewoon af en toe met gewichten werken vindt ik best leuk en ik kan het voor een beginneling best aardig. Het is niet heel veel maar ik doe per halter (per arm)20 kilo. Ik neem aan dat men snapt dat welke oefening ik bedoel, gewoon halters omhoog hijsen he als ik bv op bankje zit
 
dat is veel voor een fitnesser ;)
ga dan bodybuilden mannetje, kun je jezelf straks een 10 geven :)
 
neej ik heb geen trainingspartner, ik heb wel een beetje de bouw om breder te worde maar wordt liever smaller, en ik vndt mezelf egt niet zo knap alleen ben niet lelijk en kan heel swoel dansen (was dus een grapje)
 
ik beoordeel mezelf niet.. anderen beoordelen dat maar.. ik ben zoals ik ben. een cijfer geven aan mezelf zal er niets aan veranderen.
 
Frenkpie zei:
ik beoordeel mezelf niet.. anderen beoordelen dat maar.. ik ben zoals ik ben. een cijfer geven aan mezelf zal er niets aan veranderen.

same here
 
Back
Naar boven