Fitness Seller

Postcode loterij, Gewonnen! of oplichterij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FyreFox

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
549
Waardering
35
Lengte
1m69
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Kreeg gisteren deze brief in me postvak?

2yju39w.jpg


Onderste strookje, zoom in.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Achterkant strookje,
15ejlgn.jpg


Op het eerste foto staat zo'n schema, met daarin:

Dan krijgt u gegarandeerd een van deze cadeaus.
Dus je zou denken dat je de portemonne zou krijgen met de 2500 euro.

Ik denk niet dat ze zo makkelijk 2500 euro zullen geven, maar hoe omzeilen ze dit (via een rechtelijke oogpunt)?!

Wat denken jullie, zou het wel waar zijn?
 
Maak dit soort post niet eens open, denk dat we allemaal de € 2500,- hebben gewonnen.
 
ben je nou ech zo stom?
 
ben je nou ech zo stom?
Ey biatch, heb het over hoe ze de regels van dit land kunnen omzeilen! ;)


Edit, voor de grap ging ik naar: http://postcodeloterij.nl/goud (wat ze zelf aangeven)

Krijg ik dit (totale andere codes behalve die van de 2500 euro):

10h3a0w.jpg


Worden die mensen echt niet gecontroleerd?! Waar blijven de k*t instanties die de controle moeten doen!
 
Laatst bewerkt:
Dat je hier nog naar kijkt....Gewoon weggooien die troep man!

Edit: lastig te lezen xo

Het lijkt alsof die code overeenkomt met je prijs. Maar dat is niet zo...power of suggestion
 
Laatst bewerkt:
Hoe ik het lees (rekening houden met postcode truukjes) is dat je één van die 4 cadeaus krijgt. En niet die 2500E die heel toevallig op dezelfde regel staat. Grote kans dat je alleen een gratis lot hebt gewonnen
 
Maak dit soort post niet eens open, denk dat we allemaal de € 2500,- hebben gewonnen.

Precies, dit gaat direct bij het vuilnis. Spamfilter werkt daar helaas niet voor, op mij na.
 
let maar op jonge,
over 1 week ligt er bij jou in de bus een portemonnee met 2500 euro
 
Als je er 4 opstuurd krijg je binnen 24 uur 10.000 euro op je rekening gestort.
 
1 van deze cadeau's, dus inderdaad een gratis lot en misschien een fiets of sauna arrangement. Die 2500 euro ga je niet winnen.
 
Gratis lot of sauna arrangement;)
En bij iedereen loopt die in lijn met die 2500 euro:)
 
:roflol: je gelooft dat toch niet serieus he daar krijg je er elke week 25 van in de bus
 
Wij hebben hem ook gehad ligt nou bij het vuilnis. :)
 
Wij hebben hem van de week ook gehad.
Die is inmiddels al weer terug naar de eigenaar, mijn moeder retourneert deze brieven altijd. Krijg je zo'n brief met u heeft gewonnen---open de envelop---> maar u moet eerst ... doen Fuuuuu(sorrie geen pic haha)

Sinds ik de enveloppen retourneert maak de...
 
Laatst bewerkt:
er staat toch dat de code op je geluks munt EN die code 9575 samen recht geven op die prijs
 
Jouw munt is 878 ipv 868, of zie ik het verkeerd ???
 
er staat toch dat de code op je geluks munt EN die code 9575 samen recht geven op die prijs

Op een prijs, niet die prijs. Pure suggestie....

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Jouw munt is 878 ipv 868, of zie ik het verkeerd ???

Is hetzelfde
 
Zijn lokkertjes in de hoop dat iemand erin trapt.:D
 
er staat toch dat de code op je geluks munt EN die code 9575 samen recht geven op die prijs

Nee er staat :

-Hebt u een van deze codes op uw geluksmunt.
-En hebt u ook een geldige cadeau-code
-Dan krijg u gegarandeerd een van deze cadeau's

Er staat nergens dat een code of geluksmuntcode hoort bij een bepaalde prijs. Voor degenen die niet goed lezen, langzaam van begrip zijn of op welke manier ook in de war raken lijkt het er op dat je gegarandeerd die 2500 euro wint als je een bepaalde code hebt + geluksmunt. Het is een lokkertje voor argeloze lezers bedoeld.
 
Jouw munt is 878 ipv 868, of zie ik het verkeerd ???

Nee het is echt 868, dat kan je ook onderaan zien op het strookje waar de handtekening moet komen, onder "mijn munt code".
 
Back
Naar boven