MuscleMeat

Portiers Matrixx ook incasso bureau (Peter R de Vries)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
[Link niet meer beschikbaar]

Vanavond om half negen.
2 portiers van de matrixx die ook een incasso bureau runnen.
Die kale ken ik vrij goed. Stelt niet zo veel voor, maar toch weer lekker in het nieuws:D
 
eens ff checken dan, beetje brede gasten?
 
Rico is 2 meter en redelijk gebouwd (is de kale). Die andere ken ik niet bij naam, maar is gewoon een beetje een grote dikke gozer.

Als je weet wat die kale allemaal al gebruikt in zijn leven, kom je tot de conclusie dat die weinig aanleg heeft!
 
Whahahahaha..... its all about the gen's... :)
 
Maar komen heel geweldadig over in die promo, maar bij de XX zijn ze vrij rustig. Hij heeft toen een keer een maat van me eruit gezet. Kwam ie de volgende dag gewoon zijn excuses aanbieden dat ie hem verwijderd had. Pakte hem ook niet op en gooide hem eruit. Nee vroeg of ie ff met hem mee ging om buiten te praten. Eenmaal buiten ging de deur achter hem dicht.
Stond ie met zijn zatte herens buiten.

Verder wel een oke gozer hoor.
 
Ik had die kale de tering gerost. Je kan al zien dat hij zijn angst overwint om de ander angst in te boezemen. Komt nog wel een keer de verkeerde tegen.
 
Idd edje... wat een poeperd die moet je gewoon even aanpakken als hij er niet op verdacht is.
 
Inderdaad Eduard, die kale gast schrok bijna van wat hij deed. Wat een flapdrollekes. Ik ga vanavond maar wel ff kijken!
 
eduardjanssen zei:
Ik had die kale de tering gerost. Je kan al zien dat hij zijn angst overwint om de ander angst in te boezemen. Komt nog wel een keer de verkeerde tegen.


gewoon met die stoel op zijn kop hengsten, gaat hij vanzelf neer.
 
Eentje heeft bij mij getraind, En ik kwam die kale gister nog tegen bij het sanadome.
Ze trainen allebei in Kranenburg {duitsland}
Ik ben benieuw of ze aan de deur mogen blijven staan, eentje ervan is zelfs hoofdportier.
We zullen zien.,
 
RichardV zei:
Rico is 2 meter en redelijk gebouwd (is de kale). Die andere ken ik niet bij naam, maar is gewoon een beetje een grote dikke gozer.
Als je weet wat die kale allemaal al gebruikt in zijn leven, kom je tot de conclusie dat die weinig aanleg heeft!




Ik vind hem toch wel erg huge hoor in het echt, en op tv.
En die andere Is inderdaad wat aan de dikke kant maar toch gespierd!
 
Gasten als hun zouden er meer moeten zijn. Als mother****ers niet willen betalen dan zal het geld gehaald moeten worden, simpel. Als je je niet met dat tuig inlaat komen ze waarschijnlijk ook niets innen.
 
RichardV zei:
Maar komen heel geweldadig over in die promo, maar bij de XX zijn ze vrij rustig. Hij heeft toen een keer een maat van me eruit gezet. Kwam ie de volgende dag gewoon zijn excuses aanbieden dat ie hem verwijderd had. Pakte hem ook niet op en gooide hem eruit. Nee vroeg of ie ff met hem mee ging om buiten te praten. Eenmaal buiten ging de deur achter hem dicht.
Stond ie met zijn zatte herens buiten.
Verder wel een oke gozer hoor.




Rustig?

Hij heeft al verschillende aanklachtjes tegen zich gehad, {Van die kale weet ik het niet}
Hij sloeg een jonge zo hard onnodige tegen de grond, dat ik dacht dat hij in coma lag:spaz:
 
eduardjanssen zei:
Ik had die kale de tering gerost. Je kan al zien dat hij zijn angst overwint om de ander angst in te boezemen. Komt nog wel een keer de verkeerde tegen.




Ik had dat willen zien, geloof mij die sla jij echt niet zomaar tegen de grond
Hij heeft niet alleen aan fitness gedaan;)
 
Ik zie het PRDV-kabinet al voor me: Peter R. de Vries Minister-President en die 2 Minister van Justitie en Minister van Vreemdelingenbeleid. Van dik hout zaagt men planken! :D
 
XLarge zei:
Ik had dat willen zien, geloof mij die sla jij echt niet zomaar tegen de grond
Hij heeft niet alleen aan fitness gedaan;)

Kerel, je bent blijkbaar snel geintimideerd.
Trainen idd in Kranenburg.
Maar zijn a niet sterk en b geen goede vechters.
En Rico is idd hoofdportier.
 
XLarge zei:
Ik had dat willen zien, geloof mij die sla jij echt niet zomaar tegen de grond
Hij heeft niet alleen aan fitness gedaan;)


Ik ook niet :).
 
kan ik het ook na de aflevering bekijken op internet ?

ik heb namelijk geen nederlandse zenders . dus maybe bij uitzending gemist ofzo
 
Geen idee kerel!
Ben wel benieuwd hoe of wat en of het consequenties heeft. Kon het wel goed met hem vinden, dus lullig als ie weg is bij de XX. Je weet nooit wat voor klerelijer er dan aan de deur komt te staan!
 
Leeghoofden zijn het.
 
Back
Naar boven