Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei

Antwoord
Oud 4 January 2012, 11:52  
pokerladron
Freaky Bodybuilder

pokerladron's Avatar

Stats: M 23j 1m83 92kg 13%
Downswings zijn zo gek toch niet?
Het gaat 3 maanden goed en dan zeg je opeens maar hoe lang duurt de periode van verliezen?
En paste je je spel aan toen je structureel verloor of ben je met hetzelfde spel blijven spelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2012, 16:25  
Holymoly
Competitive Bodybuilder

Holymoly's Avatar

Stats: M 25j 1m70 - -
Citaat:
Origineel gepost door calimera Bekijk Post
Wat is hier proof aan?
Misschien is het wel iemand van de site zelf, nog nooit van een pokerbot gehoord? Het vreemde aan zijn score op sharkscope is dat hij na 5500 potjes op -5000 stond en na 5600 ineens op 50.000 +. Hoe is dat te verklaren?

Dit is allemaal speculeren, ik kan verder niet oordelen over pokerstars omdat ik daar zelf niet speel. Ik weet wel dat de netwerken waar ik veel op vertoef vreemde zaken gebeuren. Nadat mijn succesvolle collusion na 3 jaar eindelijk gepakt werd op microgaming ben ik met mijn team naar ongame gegaan om daar de boel flink op stelten te zetten, maar vreemd genoeg kon ik alleen de 1e 3maanden mijn normale loon binnen harken. opeens kan ik niks meer winnen, dan is er iets goed mis hoor.
Mement_mori is een zeer bekende toernooispeler die ook live speelt, Mickey Petersen. Ik kan je zo nog een reeks voorbeelden laten zien van bekende live/online spelers, het feit dat ze live ook bekend zijn wil toch genoeg zeggen of niet? Of denk je dat die spelers allemaal hun mond houden voor Pokerstars... Geen bots dus. Sowieso wordt er zeer streng opgetreden tegen bots, ook dat zou je moeten weten als je veel hebt gespeeld.
Pokerstars krijgt hierbij hulp van trackingsites en spelers, bovendien hebben ze zelf geavanceerde software om bepaalde routines te ontdekken. Zo is er ooit een affiliate van Stars persoonlijk op bezoek gegaan bij iemand thuis om te kijken hoe deze persoon speelde (speler had middels een eigen geschreven programma hotkeys gemaakt waardoor hij in staat was 40-50 tafels tegelijk te spelen). Maar goed, zoals ik nu begrijp is het ook een gevalletje van de pot verwijt de ketel, aangezien niet de site jou bezeikt maar jij hun.

Het hele rigged verhaal zal sowieso een ja/nee discussie blijven, aangezien er altijd mensen zijn die liever geloven in complottheorieŽn. Ik blijf er gewoon nuchter onder en heb geen reden om paranoia te zijn ten opzichte van hun software. Iets totaal uitsluiten kan ik niet, maar de redenen en argumenten die hier meermaals gegeven worden slaan nergens op.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2012, 16:30  
pokerladron
Freaky Bodybuilder

pokerladron's Avatar

Het enige argument wat mensen hebben die claimen dat het rigged is hebben is vaak een individuele situatie.
Na miljoenen handen dealen gebeurt er natuurlijk om de tijd iets bizars is statistisch heel logisch.
En omdat hun software zo lekker werkt raas jij als speler door je handjes heen en dan is het dus ook vrij logisch dat je bad beats gaat krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2012, 16:51  
calimera
Freaky Bodybuilder

calimera's Avatar

Stats: M - - -
Citaat:
Origineel gepost door pokerladron Bekijk Post
Downswings zijn zo gek toch niet?
Het gaat 3 maanden goed en dan zeg je opeens maar hoe lang duurt de periode van verliezen?
En paste je je spel aan toen je structureel verloor of ben je met hetzelfde spel blijven spelen.
Ik speel zo'n 200 sng's per maand, normal table dus geen turbo. Ik had een maand of 2 totaal geen winst, zelfs licht verlies. Maar de manier waarop was gewoon bizar. Het niveau op ongame is zo laag dat het bijna niet mogelijk is. Als het dan elk potje toch weer mis gaat op rare wijze, bijv in de eindfase hit je met AK de A en je tegenstander blijft callen met 55 en de river is 5, en zo gaat het maar door. Als een rat in de val de hele tijd.

Toppunt was toen ik besloot dat het mijn laatste potje zou worden daar (kon het natuurlijk toch niet laten) dat iedereen normaal leek te spelen, en ik met kk een 3bet deed en een tegenstander meteen allin ging, ik instant call en hij had q7 en won. Kan gebeuren maar vervolgens speelde hij weer normaal verder. Ik bedoel dus niet dat het abnormaal is die hand te verliezen,maar wel het hele scenario alsof ik zo bewust er uit moet.Die dingen gaan gewoon nergens over, alsof hij weet dat hij gaat winnen en ik niet weg kan.
Je krijgt gewoon het gevoel dat je niet mag winnen, en de grootste koekebakker die werkelijk alles limpt en calt won opmerkelijk veel.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2012, 16:56  
pokerladron
Freaky Bodybuilder

pokerladron's Avatar

Citaat:
Ik speel zo'n 200 sng's per maand, normal table dus geen turbo. Ik had een maand of 2 totaal geen winst, zelfs licht verlies. Maar de manier waarop was gewoon bizar. Het niveau op ongame is zo laag dat het bijna niet mogelijk is. Als het dan elk potje toch weer mis gaat op rare wijze, bijv in de eindfase hit je met AK de A en je tegenstander blijft callen met 55 en de river is 5, en zo gaat het maar door. Als een rat in de val de hele tijd.

Toppunt was toen ik besloot dat het mijn laatste potje zou worden daar (kon het natuurlijk toch niet laten) dat iedereen normaal leek te spelen, en ik met kk een 3bet deed en een tegenstander meteen allin ging, ik instant call en hij had q7 en won. Kan gebeuren maar vervolgens speelde hij weer normaal verder. Ik bedoel dus niet dat het abnormaal is die hand te verliezen,maar wel het hele scenario alsof ik zo bewust er uit moet.Die dingen gaan gewoon nergens over, alsof hij weet dat hij gaat winnen en ik niet weg kan.
Je krijgt gewoon het gevoel dat je niet mag winnen, en de grootste koekebakker die werkelijk alles limpt en calt won opmerkelijk veel.
I know the pain nou is 2 maanden inderdaad wel best lang ken je game natuurlijk niet maar als je gewend bent structureel winst te boeken en met 400 sng's even te spelen wel erg zuur.
Maar niet ongewoon in poker land.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2012, 17:08  
calimera
Freaky Bodybuilder

calimera's Avatar

Stats: M - - -
Citaat:
Origineel gepost door pokerladron Bekijk Post
I know the pain nou is 2 maanden inderdaad wel best lang ken je game natuurlijk niet maar als je gewend bent structureel winst te boeken en met 400 sng's even te spelen wel erg zuur.
Maar niet ongewoon in poker land.
Na een uitstapje op i-poker ben ik inmiddels weer begonnen. Ik probeer mijn spel zo aan te passen dat ik pas ga zetten als ik vrij zeker ben van mijn handen. cbets als ik met ak niks flop hoef ik er niet meer te doen, ze blijven er alles callen.
(semi) Bluffen doe ik al helemaal niet meer, ze betalen wel uit zodra je echt een sterke hand hebt. Het gaat nu ook beter maar voor hoe lang natuurlijk. Wellicht mist de site me en laten ze me weer verleiden door de handicap even uit te zetten. Welke site speel jij, en welke games?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2012, 17:30  
pokerladron
Freaky Bodybuilder

pokerladron's Avatar

Citaat:
Na een uitstapje op i-poker ben ik inmiddels weer begonnen. Ik probeer mijn spel zo aan te passen dat ik pas ga zetten als ik vrij zeker ben van mijn handen. cbets als ik met ak niks flop hoef ik er niet meer te doen, ze blijven er alles callen.
(semi) Bluffen doe ik al helemaal niet meer, ze betalen wel uit zodra je echt een sterke hand hebt. Het gaat nu ook beter maar voor hoe lang natuurlijk. Wellicht mist de site me en laten ze me weer verleiden door de handicap even uit te zetten. Welke site speel jij, en welke games?
Ik speel op dit moment stars maar al een tijd niet meer actief.
Ik was altijd op full tilt tot black friday,
Speelde zelf altijd cash games nooit enorm grote roll gehad ofso speelde meestal 0.50/1.

Kan nu geen 2k roll permitteren en heb de zin niet op dit moment om op te bouwen via low stakes.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 1022 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties