| | |
| Advanced Bodybuilder Lid sinds: Feb 2008 Stats: M - - - | Persoonlijke Begeleiding met Schema's op DBB
============ Update: Ronald is tijdelijk gestopt, tot die tijd neem ik (Big T) de begeleiding over, voor vragen kan je altijd een PB sturen: http://forum.dutchbodybuilding.com/p...p?do=newpm&u=1 ============ Wil je graag beginnen met trainen, afvallen, krachtsport, of bodybuilden, maar je weet niet hoe je moet beginnen? Zoek je naar een goed voedings- of trainingsschema, maar zie je door de bomen het bos niet meer? Ben je het zat zoveel verschillende en tegenstrijdige antwoorden te krijgen op jouw brandende vragen? Ben je op zoek naar een kant en klaar, op maat gemaakt, en naar jouw wensen aangepast voedings- en trainingsschema? Dan is DBB Persoonlijke Begeleiding wat jij nodig hebt! Wat is Persoonlijke Begeleiding? Met Persoonlijke Begeleiding van DutchBodybuilding.com wordt je van A tot Z geholpen met het maken van voedings- en/of trainingsschema's. Deze schema's worden op maat gemaakt per persoon, en aangepast aan de wensen en voorkeuren. Je hoeft zelf niets meer bij elkaar te zoeken! Het enige wat je hoeft te doen is je wensen en voorkeuren aangeven. Je begeleider maakt de schema's afgestemd op jouw wensen, en stelt ze via een snelle download beschikbaar aan jou alleen! Hoe werkt de Persoonlijke Begeleiding? Nadat je je hebt aangemeld krijg je een eigen topic toegewezen in een speciaal hiervoor gemaakt subforum. Dit topic kunnen alleen jij en je begeleider inzien, en in dat topic zullen jij en je begeleider alles bespreken. In de eerste week worden al je vragen gegarandeerd beantwoord door je begeleider, en staat hij er garant voor dat jij in die eerste week je op maat gemaakte schema's hebt ontvangen*. Je staat daarbij vrij om in die week zoveel vragen te stellen als je dat nodig acht. Wat zijn de voordelen van Persoonlijke Begeleiding? De voordelen zijn die waar veel mensen waarde aan hechten, namelijk:
Wat kost Persoonlijke Begeleiding, en wat krijg ik hiervoor? De basisbegeleiding duurt één week. In die periode worden jouw schema's gemaakt, en krijg je antwoord op al je vragen met betrekking tot je schema's. Je begeleider staat elke dag voor je klaar in jouw eigen persoonlijke topic (niet zichtbaar voor anderen), om zo snel mogelijk antwoord te kunnen geven op je vragen. Na die week is er de mogelijk om de begeleiding te verlengen (niet verplicht), steeds weer met een week. In de daaropvolgende weken zal je begeleider je helpen bij het toepassen van de schema's, en eventuele aanpassingen doorvoeren aan de hand van je vooruitgang. Je begeleider zal je helpen om je doel te realiseren; afvallen of aankomen. De kosten:
Toelatingsvoorwaarden Je kan de toelatingsvoorwaarden hier nalezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/b...geleiding.html Aanmelden Aanmelden kan via de forum-abonnementen. Het subforum voor Persoonlijke Begeleiding vind je hier. |
| | ||
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
| |
| | ||
| Massive Warrior Lid sinds: Feb 2006 Stats: M 26j 1m78 90kg - | Citaat:
voor je mensen kan geld kan gaan rekenen voor dergelijke zaken vind ik enig bewijs wel op zen plaats. een claim als "jarenlang ervaring" is iets wat met een scherm er tussen lastig te beoordelen is. als voorbeeld: Sava... kennen we die nog jongens? | |
| | |
| Ripped Bodybuilder |
Ik moet wel zeggen voor een beginner is dit ideaal. Mensen die het erg druk hebben met hun werk en op die manier geen tijd hebben om zich te verdiepen in de wereld van fitness en bodybuilding kunnen zo bij deze Ronald terecht. Als je snel wilt beginnen met trainen en er verder niets om geeft hoe het allemaal werkt is dit zeker aan te raden. Maar mensen die tijd genoeg hebben en deze ook willen besteden om kennis op te doen in dit onderwerp doen er beter aan om de stickies op dit forum door te gaan lezen inclusief de zoekfunctie en eventueel zelf vragen posten. Op die manier kun je later eventueel zelf je schema aanpassen omdat je met deze begeleiding eigenlijk afhankelijk bent van Ronald. Overall, goed initiatief. Mensen die zeggen dat het overdreven is geef ik gelijk maar ik denk dat deze begeleiding dan ook bedoeld is voor de newbies, en deze hebben daar zeker wel wat aan. |
| | ||
| Massive Warrior | Citaat:
![]() Dit is voor alle duidelijkheid vooral gericht op beginners, of mensen die een tijdje bezig zijn, maar te weinig vooruitgang zien. Voor intensieve begeleiding (wedstrijden bijv.) moet je elkaar kunnen zien, en zijn er uiteraard de bekende begeleiders IRL. Wat de prijs betreft, wie de prijzen van PT kent weet dat dit heel normaal is. Overigens veronderstel ik dat niemand voor minder dan 10 euro per uur werkt? Verwacht dit dan ook niet van een PT. | |