Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei

Closed Thread
Oud Wed 2 Jun 2010, 16:38  
Ronald
Advanced Bodybuilder

Ronald's Avatar

Stats: M - - -
Persoonlijke Begeleiding met Schema's op DBB

============
Update: Ronald is tijdelijk gestopt, tot die tijd neem ik (Big T) de begeleiding over, voor vragen kan je altijd een PB sturen: http://forum.dutchbodybuilding.com/p...p?do=newpm&u=1
============

Wil je graag beginnen met trainen, afvallen, krachtsport, of bodybuilden, maar je weet niet hoe je moet beginnen?
Zoek je naar een goed voedings- of trainingsschema, maar zie je door de bomen het bos niet meer?
Ben je het zat zoveel verschillende en tegenstrijdige antwoorden te krijgen op jouw brandende vragen?

Ben je op zoek naar een kant en klaar, op maat gemaakt, en naar jouw wensen aangepast voedings- en trainingsschema?

Dan is DBB Persoonlijke Begeleiding wat jij nodig hebt!

Wat is Persoonlijke Begeleiding?
Met Persoonlijke Begeleiding van DutchBodybuilding.com wordt je van A tot Z geholpen met het maken van voedings- en/of trainingsschema's. Deze schema's worden op maat gemaakt per persoon, en aangepast aan de wensen en voorkeuren. Je hoeft zelf niets meer bij elkaar te zoeken! Het enige wat je hoeft te doen is je wensen en voorkeuren aangeven. Je begeleider maakt de schema's afgestemd op jouw wensen, en stelt ze via een snelle download beschikbaar aan jou alleen!

Hoe werkt de Persoonlijke Begeleiding?
Nadat je je hebt aangemeld krijg je een eigen topic toegewezen in een speciaal hiervoor gemaakt subforum. Dit topic kunnen alleen jij en je begeleider inzien, en in dat topic zullen jij en je begeleider alles bespreken. In de eerste week worden al je vragen gegarandeerd beantwoord door je begeleider, en staat hij er garant voor dat jij in die eerste week je op maat gemaakte schema's hebt ontvangen*. Je staat daarbij vrij om in die week zoveel vragen te stellen als je dat nodig acht.

Wat zijn de voordelen van Persoonlijke Begeleiding?
De voordelen zijn die waar veel mensen waarde aan hechten, namelijk:
  • Je schema's zijn niet standaard, maar op jou aangepast.
  • Je krijgt gegarandeerd antwoord op al je vragen.
  • Je hoeft zelf niet over de kennis te beschikken die komt kijken bij het maken van schema's.
  • Je hoeft niet eindeloos te zoeken in boeken of op internet.
  • Je kunt je schema's met behulp van je begeleider aanpassen en finetunen tijdens het toepassen.
  • Je bent geen dagen of weken kwijt aan leren van de benodigde kennis.

Wat kost Persoonlijke Begeleiding, en wat krijg ik hiervoor?
De basisbegeleiding duurt één week. In die periode worden jouw schema's gemaakt, en krijg je antwoord op al je vragen met betrekking tot je schema's. Je begeleider staat elke dag voor je klaar in jouw eigen persoonlijke topic (niet zichtbaar voor anderen), om zo snel mogelijk antwoord te kunnen geven op je vragen.

Na die week is er de mogelijk om de begeleiding te verlengen (niet verplicht), steeds weer met een week. In de daaropvolgende weken zal je begeleider je helpen bij het toepassen van de schema's, en eventuele aanpassingen doorvoeren aan de hand van je vooruitgang. Je begeleider zal je helpen om je doel te realiseren; afvallen of aankomen.

De kosten:

• Eén week: € 50,-
  • Elke opvolgende week: € 25,-
  • Langere periodes: Op aanvraag (kortingen mogelijk).

Toelatingsvoorwaarden
Je kan de toelatingsvoorwaarden hier nalezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/b...geleiding.html

Aanmelden
Aanmelden kan via de forum-abonnementen.
Het subforum voor Persoonlijke Begeleiding vind je hier.

Oud Wed 2 Jun 2010, 16:39  
The0mega
Advanced Bodybuilder

The0mega's Avatar

Stats: M 25j 1m79 90kg 14%
top man, veel succes ermee!!

Oud Wed 2 Jun 2010, 16:50  
skld
Advanced Bodybuilder

Stats: M - - 10%
Bekijk Galerij (2 foto's)
Leuk, veel succes idd!

Oud Wed 2 Jun 2010, 18:28  
666devil
Competitive Bodybuilder

666devil's Avatar

Stats: M 1m78 91kg -
Super!
Gaat wel veel mensen aantrekken denk ik

Oud Wed 2 Jun 2010, 18:28  
TheAce
Monstrous Giant

TheAce's Avatar

Leuk initiatief, veel succes!

Oud Wed 2 Jun 2010, 18:37  
Effective
Dutch Bodybuilder

Effective's Avatar

Stats: M 1m85 106kg -
Leuk! Niet dat ik persoonlijk belangstelling heb, maar wie is/zijn de begeleider(s)?

Oud Wed 2 Jun 2010, 18:55  
hendrie
Freaky Bodybuilder

hendrie's Avatar

Stats: M 24j 1m84 81kg 10%
heb ik denk ik zeker oren na! loop al 2jaar te kutten met weining resultaat dat moet beter kunnen!

Oud Wed 2 Jun 2010, 19:01  
Timmeeh
I feel like a monster

Timmeeh's Avatar

Stats: M 28j 1m84 105kg 20%
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Effective Bekijk Post
Leuk! Niet dat ik persoonlijk belangstelling heb, maar wie is/zijn de begeleider(s)?
is een goeie vraag, zijn ze gediplomeerd / gecertificeerd of hebben ze jarenlange ervaring?

Oud Wed 2 Jun 2010, 19:05  
Geddie
Ripped Bodybuilder

Geddie's Avatar

Stats: M 22j 1m85 106kg -
Ronald, even wat vragen.

Waarom zou iemand zo graag advies willen krijgen van jou in plaats van andere forumgebruikers? Wie ben jij, wie heb je al begeleidt, wat voor opleiding heb je gevolgd, hoeveel ervaring heb je zelf?

En verder, hoe zie je dit nu als persoonlijke begeleiding terwijl degenen die zich hier voor opgeven nog steeds zelf, zonder begeleiding naar de gym moeten gaan, en alleen contact houden via internet? Hoe weet je dan bijvoorbeeld dat ze de oefeningen wel goed uitvoeren?

Oud Wed 2 Jun 2010, 19:10  
simsonleeuw
Advanced Bodybuilder

simsonleeuw's Avatar

Stats: M 1m78 86kg 17%
Dat ziet er goed uit. Ik zit te denken om het te doen. Ik heb het idee dat ik wel wat begeleiding kan gebruiken. Ik zit met een kleine lies blessure nu, dus denk dat ik beter ff kan wachten dan. Misschien als ik klaar ben met Rippetoe.

Oud Wed 2 Jun 2010, 19:33  
istimewa
Ripped Bodybuilder

istimewa's Avatar

Stats: M 20j 1m88 86kg 15%
Bekijk Galerij (6 foto's)
Wil eerst wel eens wat over de begeleiders weten.. De vragen, zoals ze al gesteld zijn..

Oud Wed 2 Jun 2010, 19:40  
z1000
Huge Freak

z1000's Avatar

Stats: M 23j 1m85 82kg 15%
Leuk dat je diensten aanbied, maar vertel eens eerst meer over je ervaringen enz.

Oud Wed 2 Jun 2010, 19:52  
sanca
Massive Warrior

sanca's Avatar

Stats: M 33j
Wtf?! Ik wil hier ook wel mensen gaan beleiden, PM me maar!

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:11  
Anoniem_1973
Account beëindigd door gebruiker

Stats: M 38j 1m79 94kg 12%
Stuur een bericht via MSN naar Anoniem_1973 Stuur een bericht via Yahoo naar Anoniem_1973 Send a message via Skype™ to Anoniem_1973
Uitstekend initiatief. Bij veel sportscholen word er maar een eind heen gekloot, Ik denk dat er veel mensen baat bij hebben!

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:20  
Ronald
Advanced Bodybuilder

Ronald's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Timmeeh Bekijk Post
is een goeie vraag, zijn ze gediplomeerd / gecertificeerd of hebben ze jarenlange ervaring?
Ik heb zéker jarenlange ervaring! Naast het begeleiden wat ik in het echte leven doe, wil ik de mensen hier op dit forum graag helpen aan een goede start!

Zelf ben ik al jarenlang bezig geweest met het bodybuilden en het eten en drinken wat er bij komt kijken.

Ik heb veel moeten lezen, en veel moeten uitproberen! Deze kennis wil ik nu graag doorspelen naar de volgende generatie bodybuilders, fiitnessers, sportmensen, en ook mensen die gewoon wat willen aankomen of afvallen!

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:24  
Anoniem_1992_2
Ripped Bodybuilder

Stats: M 1m90 86kg 19%
Citaat:
Origineel gepost door starter20 Bekijk Post
no offence, maar voor dat dit serieus genomen kan worden is het misschien wel een goed idee dat de threadstarter met 7 posts (waarvan er 6 niet eens terug te lezen zijn) even verteld hoe hij zijn sporen verdiend heeft.... Het hele idee achter begeleiden via het internet vind ik al behoorlijk twijfelachtig, maar op deze manier riekt dit gewoon naar geld aftroggelen van mensen die net beginnen...

Waarschijnlijk is het niet zo omdat het jouw goedkeuring heeft, maar laat ronald dan eerst maar eens vertellen wie hij is en wat hij bereikt heeft... Want het enige wat wij nu weten is dat het een naam op internet is, net als jij en ik.
+ 1

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:25  
Starter20
Massive Warrior

Starter20's Avatar

Stats: M 26j 1m78 90kg -
Citaat:
Origineel gepost door Ronald Bekijk Post
Ik heb zéker jarenlange ervaring! Naast het begeleiden wat ik in het echte leven doe, wil ik de mensen hier op dit forum graag helpen aan een goede start!

Zelf ben ik al jarenlang bezig geweest met het bodybuilden en het eten en drinken wat er bij komt kijken.

Ik heb veel moeten lezen, en veel moeten uitproberen! Deze kennis wil ik nu graag doorspelen naar de volgende generatie bodybuilders, fiitnessers, sportmensen, en ook mensen die gewoon wat willen aankomen of afvallen!
heb je een site? heb je iets waarmee je kan aantonen dat je niet gewoon Jan-Jaap bent die een mens health voor zich heeft en daar alles uit overtikt?

voor je mensen kan geld kan gaan rekenen voor dergelijke zaken vind ik enig bewijs wel op zen plaats. een claim als "jarenlang ervaring" is iets wat met een scherm er tussen lastig te beoordelen is.

als voorbeeld: Sava... kennen we die nog jongens?

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:27  
Anoniem_1992_2
Ripped Bodybuilder

Stats: M 1m90 86kg 19%
Ik moet wel zeggen voor een beginner is dit ideaal. Mensen die het erg druk hebben met hun werk en op die manier geen tijd hebben om zich te verdiepen in de wereld van fitness en bodybuilding kunnen zo bij deze Ronald terecht. Als je snel wilt beginnen met trainen en er verder niets om geeft hoe het allemaal werkt is dit zeker aan te raden.

Maar mensen die tijd genoeg hebben en deze ook willen besteden om kennis op te doen in dit onderwerp doen er beter aan om de stickies op dit forum door te gaan lezen inclusief de zoekfunctie en eventueel zelf vragen posten. Op die manier kun je later eventueel zelf je schema aanpassen omdat je met deze begeleiding eigenlijk afhankelijk bent van Ronald.

Overall, goed initiatief. Mensen die zeggen dat het overdreven is geef ik gelijk maar ik denk dat deze begeleiding dan ook bedoeld is voor de newbies, en deze hebben daar zeker wel wat aan.

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:29  
Big T
Massive Warrior

Big T's Avatar

Stats: M 1m75 94kg 12%
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Starter20 Bekijk Post
no offence, maar voor dat dit serieus genomen kan worden is het misschien wel een goed idee dat de Threadstarter met 7 posts (waarvan er 6 niet eens terug te lezen zijn) even verteld hoe hij zijn sporen verdiend heeft.... het hele idee achter begeleiden via het internet vind ik al behoorlijk twijfelachtig, maar op deze manier riekt dit gewoon naar geld aftroggelen van mensen die net beginnen...

waarschijnlijk is het niet zo omdat het jouw goedkeuring heeft, maar laat Ronald dan eerst maar eens vertellen wie hij is en wat hij bereikt heeft... want het enige wat wij nu weten is dat het een naam op internet is, net als jij en ik.
Uiteraard is dit in samenwerking met DBB, het is een aanvulling op het forum, een dienst waar derden aan meewerken. We werken alleen samen met begeleiders waarvan we weten dat ze de nodige ervaring hebben (posts zeggen hier niets)

Dit is voor alle duidelijkheid vooral gericht op beginners, of mensen die een tijdje bezig zijn, maar te weinig vooruitgang zien. Voor intensieve begeleiding (wedstrijden bijv.) moet je elkaar kunnen zien, en zijn er uiteraard de bekende begeleiders IRL.

Wat de prijs betreft, wie de prijzen van PT kent weet dat dit heel normaal is. Overigens veronderstel ik dat niemand voor minder dan 10 euro per uur werkt? Verwacht dit dan ook niet van een PT.

Oud Wed 2 Jun 2010, 20:31  
snakeman
Ripped Bodybuilder

snakeman's Avatar

Stats: M 25j 1m87 102kg -
Bekijk Galerij (6 foto's)
Als hij een beetje kan aantonen dat er kennis in huis is vind ik het best wel een vet idee.

Closed Thread
Topic opties

DutchBodybuilding.com © 2012