XXL Nutrition

Breaking News Oproep Ratelband: Boycot regels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Oproep Ratelband: Boycot regels
door Martijn Koolhoven
ARNHEM - Succesgoeroe Emile Ratelband gaat burgers, onder andere in seminars, oproepen tot burgerlijke ongehoorzaamheid om zo massaal in verzet te komen tegen de grootste irritaties van Nederland: de alsmaar uitdijende files, de torenhoge benzineaccijnzen, de btw-verhoging, de vliegtaks, verpakkingstaks en al het overige 'overheidsfalen' waardoor de burgers steeds meer in het nauw komen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto: ALLESSIE, ALDO






"Ik zeg: U, hardwerkende Nederlanders, U bent de Staat der Nederlanden, niet dat stelletje in Den Haag. Wij zijn er niet voor hén, zij zijn er voor óns, zij zijn ónze dienaren! Het is tijd voor een massief verzet ", aldus de voorman van het positieve denken. In seminars moedigt Ratelband burgers aan hun ongenoegen massaal te laten blijken.
Bijvoorbeeld door:
1. De komende drie maanden géén motorrijtuigenbelasting te betalen ( "Je staat toch in de file en de miljarden die de overheid met deze autobelasting ophaalt gaat aan heel andere dingen op");
2. Massaal de vluchtstroken gebruiken om meer asfalt te benutten. "In elk geval twee kilometer vóórdat je bij een afslag komt";
3. Spitsstroken gebruiken, ook buiten de spits. "Als ze zijn afgesloten: zelf openbreken";
4. Je niet houden aan de maximumsnelheid als er geen controle is. " Elkaar via de koplampen waarschuwen voor snelheidscontroles";
5. Agenten met laserguns aanspreken op hun Nederlanderschap: "Waar bent U mee bezig? U bent ook burger!";
6. Iedereen moet bezwaar maken tegen elke bekeuring. "Altijd voor laten komen. Dan loopt het systeem vast";
7. Vrijwillig met oneven kentekens op oneven dagen niet de weg opgaan en datzelfde doen met even kentekens op even dagen. "Eigen bijdrage burger voor oplossen fileprobleem omdat de overheid incompetent is";
8. Als je je auto minimaal een week niet gebruikt, afmelden bij de RDW;
9. Massaal protest tegen gebruik van de vluchtstrook door AA-kentekens (leden Koninklijk Huis) en ministers onder begeleiding van de politie. " Vluchtstrook blokkeren zodat deze hoogwaardigheidsbekleders kunnen voelen hoe het is om stil te staan";

Verdrievoudigd


Ratelband: "In 1978 was een vat ruwe olie van 169 liter $98. Een dollar koste toen Hlf. 3,60. In 2008 kost een vat ruwe olie $125 en kost de dollar, teruggerekend, Hlf. 1,50. Dat betekent dat de olieprijs is gehalveerd en de benzineprijs is verdrievoudigd, en dan reken ik de inflatie nog niet eens mee!" (Deskundigen wijzen er overigens op dat na inflatiecorrectie dit rekenvoorbeeld niet meer opgaat, red.).
"De overheid is de enige inflatiebezorger. Alles is goedkoper geworden, alleen door overheidsingrijpen wordt alles duurder. Ik kan een foto ontwikkelen voor negen eurocent, gratis internetten, gratis bellen, gratis de krant lezen, noem maar op. De enige plek waar het goedkoper is geworden, is bij het bedrijfsleven. De overheid was al een gezwel, maar het is nu een kankergezwel geworden."

Ratelband vervolgt: " Vanuit de burgers moet het verzet komen, als je je vrouw zo behandelt zoals de overheid haar burgers behandelt, dan beland je in de gevangenis. Het is tijd voor een harder optreden tegen de overheid."

Ik ben voor :D
 
Ratelband is een klojo.
 
Ratelband = :shoot:
 
haha, heerlijke vent af en toe
 
Wat hebben we het toch slecht.
 
we worden gewoon genaaid en iedereen accepteerd het
 
Ratelband 4 President, tjakaaaaaaaaaaaah!:bierbang:
 
precies!
hijs misschien geschift, maar heeft wel vol gelijk!
hun maken de prijzen in den haag en wij betalen maar!
staken!
 
Ach het is al duidelijk dat mensen het niet meer gaan pikken. Er gaan idd al ideeen op om te gaan staken.
 
haha... de mensen die hier zo enthousiast reageren: veel plezier met jullie bekeuringen.

En alles laten voorkomen: 'uhh ja, maar Ratelband vertelde me dat ik overal schijt aan moest hebben'
 
Ratelband = Epic idioot
 
Als Emile al mijn boetes betaalt, is het een prima plan!

Verder heeft hij wel gelijk, maar wat hij wil heeft geen zin, over vluchtstroken rijden:roflol: Heb je alleen jezelf mee, krijg je een boete.
 
Als Emile al mijn boetes betaalt, is het een prima plan!

Verder heeft hij wel gelijk, maar wat hij wil heeft geen zin, over vluchtstroken rijden:roflol: Heb je alleen jezelf mee, krijg je een boete.

Ratelband is gewoon ingehuurd door de overheid om meer geld te verdienen :D
 
Ratelband de antichrist?
 
Ik ben sowieso tegen Ratelband.
 
ratelband heeft een dumbbell voor zn kop gekregen in zn sportschool?
 
Wat hebben we het toch slecht.

Dat jij mss iets meer loon krijg dan ik kan ik wel zeggen dat ik het slechter heb ja.
Niet te vergeten dat er mensen zijn die bij zo'n bureau komen om rond te komen, omdat alles de spuigaten uit loopt momenteel.
 
Een volle tank benzine voor wie ratelband omlegt.
 
Ratelband vervolgt: " als je je vrouw zo behandelt zoals de overheid haar burgers behandelt, dan beland je in de gevangenis. "

Eerlijk is eerlijk, Ratelband wet wel hoe je een vrouw niet dient te behandelen. Zijn huidige is toch maar mooi bij hem weg gelopen (en dit was ook niet de eerste), dus op dat gebied heeft hij wel ervaringswijsheid......
 
Back
Naar boven