Fitness Seller

opleiding persoonsbeveiliger best-alert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark105

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
83
Waardering
0
Hey heeft iemand hier ervaring met best-alert? Ik heb namelijk volgende week zaterdag een afspraak voor een gesprek voor de opleiding persoonsbeveiliger.
 
Nee ik heb lang geleden ooit wel een uitnodiging gehad maar was toen zelf net bij een nieuw bedrijf begonnen dus nooit wat verder mee gedaan.
Laat wel ff weten hoe of wat.
 
Waarom ga je persoonsbeveiliging doen?
 
Best-alert en al die andere opleidingen in Best van 1 en dezelfde vent is zeeeeeer negatief in het nieuws geweest. Schijnt echt crap te zijn en totaal niet gewaardeerd in het bedrijfsleven.
Denk dat je er op internet met wat zoeken genoeg over moet kunnen vinden.
 
Hey heeft iemand hier ervaring met best-alert? Ik heb namelijk volgende week zaterdag een afspraak voor een gesprek voor de opleiding persoonsbeveiliger.

Cancellen die hap , is idd zeer negatief in het nieuws geweest, check effe op svpb.nl dat is het standaard examen/opleidings bureau van nederland voor bijna alle beveiligings banen.
 
Best Alert=oplichters. Duidelijk genoeg, lijkt me.
 
Best Alert? Wie trapt er nog in zou je zeggen, na zoveel negatieve berichten, óók van de eigenaren zelf. De leukste vond ik zelf toen bij De Tros een stuk of 40 'beveiligers' op kwamen dagen en bij Best Alert verhaal gingen halen.

'Beveiligers' tussen aanhalingstekens ja. IK zit nu al aardig wat jaar in de beveiliging, heb gesproken met veel mensen van verschillende personeelsafdelingen en eigenaren van bureaus maar EEN DING dat ze nooit deden was iemand aannemen met een papiertje van Best Alert.

Die papiertjes zijn geen drol waard.
Twee leuke anekdotes: Ze hebben standaard klasjes voor ongeveer 20 man.
Douwen ze er 10 bij in, die kunnen dan gaan staan.
En als je een stagebedrijf zoekt, nou, dan zorgt de opleiding vaak voor een stageadres als je dat nog niet hebt. Zoniet Knurft Alert. Die mensen geven je een lijst van bedrijven die je zelf mag gaan bellen voor een plek...alleen kost die lijst wel 250 euro! :roflol:

En dan komen die arme stakkers van de opleiding af die ze hebben uitgekozen vanwege de flitsende reclamecampagnes...en dan worden ze uitgehoond en weggelachen door eigenaren van beveiligingsfirma's. 'Heb jij wát?? Een diploma van Best Alert? Whahaha!'

Je laat iemand met een LOI cursus prikken toch ook geen injecties toedienen in een ziekenhuis?
 
Ok bedankt voor de reacties tot nu toe. Maar er heeft dus niemand persoonlijke ervaring met best-alert?? Ze hebben wel een heel leuk babbeltje. Ik ga nog ff verder kijken.
 
Natuurlijk hebben ze een heel leuk babbeltje. Maar als jij daarin trapt zegt het meer over je eigen intellect dan hun slimheid want er zijn genoeg goeie informatiebronnen die hevig waarschuwen voor Knurft Alert.
 
Mijn maatje was een jaar geleden zo dom en eigenwijs om toch naar die opleiding te gaan. Heeft hem na een aantal weken afgebroken... Ga dan gewoon een algemeen beveiligingsmedewerker diplomaatje halen, want verder dan supermarktbeveiliger kom je echt niet met best-alert.
 
Heeft er iemand sowieso een opleiding tot persoonsbeveiliger/bodyguard gedaan of mee bezig?
 
Ok bedankt voor de reacties tot nu toe. Maar er heeft dus niemand persoonlijke ervaring met best-alert?? Ze hebben wel een heel leuk babbeltje. Ik ga nog ff verder kijken.

Lol.. Schijnbaar nog duidelijk niet overtuigd.. :D
 
Heb net me studie werktuigbouwkunde gehaald maar vind die beroepen die daar bij horen niet leuk.
Werk in het weekend als portier en vind dat heel leuk werk.
En heb van me baas ook een beveiliger niv2 thuis cursus gekregen die ik nu aan het doen ben.
Dus ben nu aan het kijken wat ik ga doen.
Maar bodyguard lijkt me leuk dus ging ff kijken of er hier iemand ervaring mee heb.
 
Lol.. Schijnbaar nog duidelijk niet overtuigd.. :D

logisch, als jij iets wil en je hoort een paar mensen op een internet forum zeggen dat het niks is ga je toch niet meteen je plannen wijzigen?
tenminste ik zou wel gewaarschuwd zijn en naar nog meer info zoeken maar niet meteen zeggen "oh jullie vinden het niks ik zoek dan wel wat anders"
en met een afspraak voor een gesprek verlies je niks
 
Weet niet of het mag maar ga eens naar onderstaande site en dan naar prikbord , daar kunnen ze je alles vertellen over Best-alert en de opleiding(en).

www.beveiliging.pagina.nl

Succes.
 
Heb net me studie werktuigbouwkunde gehaald maar vind die beroepen die daar bij horen niet leuk.
Werk in het weekend als portier en vind dat heel leuk werk.
En heb van me baas ook een beveiliger niv2 thuis cursus gekregen die ik nu aan het doen ben.
Dus ben nu aan het kijken wat ik ga doen.
Maar bodyguard lijkt me leuk dus ging ff kijken of er hier iemand ervaring mee heb.

die illusie heeft iedereem in het begin :D

ik heb mn doel gevonden :D hondengeleider
 
Ik weet niet waar die reactie van rtodeep op slaat? maar goed zal wel grappig zijn???
roland2 bedankt daar heb ik wat aan.
 
die site van ze ziet er opzich wel oke uit, wel eens vaker gekeken zelfs
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik zeg 1 ding www.wws.nl :D

Leukste en beste beveiligingsbedrijf!
 
Back
Naar boven