AndroidHealthClinic

Opgepompte Mark Wahlberg niet aan steroïden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
7 jan 2011
Berichten
818
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
AMSTERDAM - Mark Wahlberg gebruikt geen steroïden voor zijn rol in Pain and Gain. In de film vertolken de 40-jarige acteur en Dwayne 'The Rock' Johnson de rollen van twee bodybuilders die aan de spierversterkers zitten.

"Mark gebruikt absoluut geen steroïden", vertelt een woordvoerder van Wahlberg aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly. De acteur ziet het als een persoonlijke uitdaging om zonder de middelen gespierder te worden.
"Hij is non-stop aan het trainen. Zijn collega Dwayne inspireert hem om nog harder te werken."
Pain and Gain is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal en gaat over een groep bodybuilders uit Florida die de criminaliteit in gaan. Yolanthe Sneijder-Cabau speelt in de actiethriller de vriendin van Mark Wahlberg. De film moet volgend jaar in de bioscopen draaien.

m1fzbq3ax4k2_700.jpg

m1fzbq2amgj5_700.jpg


Kenners, wat denkt u?
 
wordt weer gedaan alsof kuren spieren in een potje zijn, dus te negeren.

Al staat hij niet speciaal buff of hard, dus het kan wel. Eens in de cut zal er wel wat ingaan.
 
mark wahlberg heeft altijd al een goed fysiek gehad, sinds de film basketbal diaries al en die komt uit begin jaren 90 ofso! sindsdien is die in elke film weer een stukje groter!
dus geloof best dat die natural is.
 
wordt weer gedaan alsof kuren spieren in een potje zijn, dus te negeren.

Al staat hij niet speciaal buff of hard, dus het kan wel. Eens in de cut zal er wel wat ingaan.

Dat niet maar die gast lijkt me niet toegewijd genoeg om dit naturel te halen
 
mark wahlberg heeft altijd al een goed fysiek gehad, sinds de film basketbal diaries al en die komt uit begin jaren 90 ofso! sindsdien is die in elke film weer een stukje groter!
dus geloof best dat die natural is.

^^dit

Het is niet dat hij van de ene op de andere dag zo buff is geworden als dat hij nu is.
 
Die kerel heeft idd altijd een goeie fysiek gehad, heeft veel reclame spotjes gedaan en dergelijke. En om zijn fysiek te krijgen moet je niet speciaal veel voor doen. Tegenwoordig denkt iedereen op dit forum als ze spieren zien dat die persoon in kwestie AS gebruikt.

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 17:44 ----------

Dat niet maar die gast lijkt me niet toegewijd genoeg om dit naturel te halen

Leg uit? Waarom denk je dat hij dat niet kan? Omdat hij stinkend rijk is en dan denk je dat hij te lui is? Kijk maar eens naar zijn fysiek voor hij bekend was. Is niet super speciaal als je naar bodybuilding kijkt maar het is toch zeker de moeite waard en er zal ook wel veel tijd in hebben gestoken.
 
Was altijd mijn streeffysiek toen ik begon :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me ook wel natty haalbaar aangezien hij altijd al traint maar als hij nu wat pakt of niet, dikke /care. Moest ik hem zijn zou ik ook alles ontkennen voor de media, hoe zou je zelf zijn :rolleyes:.
 
Hij was altijd al redelijk buff, vind dit niet zo schokkend dus...
 
Die kerel heeft idd altijd een goeie fysiek gehad, heeft veel reclame spotjes gedaan en dergelijke. En om zijn fysiek te krijgen moet je niet speciaal veel voor doen. Tegenwoordig denkt iedereen op dit forum als ze spieren zien dat die persoon in kwestie AS gebruikt.

klopt. natural BB word hier best wel onderschat... met vele jaren goede voeding en harde training kan je best een leuk fysiek opbouwen zonder AS..
 
klopt. natural BB word hier best wel onderschat... met vele jaren goede voeding en harde training kan je best een leuk fysiek opbouwen zonder AS..

Yup, en hij staat ook een stuk buffer en duidelijk hoger in bf% op die eerste foto. Lijkt me zeker wel naturel haalbaar voor Markie.
 
dwayne johnson straalt 1 en al aas uit haha! maar wel sick fysiek
 
Kan best dat ie nog naturell is.
 
Vraag aan de AAS kenners...

Waar baseren jullie je conclusie eigenlijk op ?
Is t dat iemand gewoon een 'onvoorstelbaar' fysiek heeft waarvan jullie denken dat 't naturel niet haalbaar is of zie je dat aan bepaalde uiterlijke kenmerken?
 
meesten zeggen dat het naturel niet haalbaar is omdat zijzelf het niet naturel kunnen behalen
 
Vraag aan de AAS kenners...

Waar baseren jullie je conclusie eigenlijk op ?
Is t dat iemand gewoon een 'onvoorstelbaar' fysiek heeft waarvan jullie denken dat 't naturel niet haalbaar is of zie je dat aan bepaalde uiterlijke kenmerken?

Het zijn de onwetende met zelf de grootste rukfysiek.
 
meesten zeggen dat het naturel niet haalbaar is omdat zijzelf het niet naturel kunnen behalen
Sluit me hierbij aan vind dat mark idd per film wat groter werd en hij heeft op de eerste foto ook wat meer bf... mijn conclusie = Natty

Lijkt me btw toffe film :D
 
Back
Naar boven