Fitness Seller

Opa in de Gouden Kooi

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid sinds
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
:roflol:

Ben net gebeld of ik de security wil gaan doen in het programma De Gouden Kooi :roflol: OMFG Als ze me maar wel buiten beeld laten.:rolleyes:

De komende dagen is opa onder de pannen in een villa met een stel gestoorden. blèr, ik ga me vermaken! :D:D:D
 
regel ff het nummer van die blondie nena ok ? :D
 
He kan je dan het nummer van Nena voor me regelen? :D
 
whahah gruwelijk! :D
 
het nummer van nena ik geef je 250 euro :roflol:
 
doen doen doen, en wel in beeld :D lachen man.
 
nog iemand nodig ouwe? ;) ik beloof dat ik bodybuilding in een positief daglicht zal zetten... :D
 
het nummer van nena ik geef je 250 euro :roflol:

Kijk ik heb gewoon de connecties :D, vandaar dat ik ze wel krijg. :D

Aangezien je reactie in de vorige topic hahah

Kopen ? :D
 
Kijk ik heb gewoon de connecties :D, vandaar dat ik ze wel krijg. :D

Aangezien je reactie in de vorige topic hahah

Kopen ? :D

hahaha het zat je niet lekker he,

je mag haar hebben, tenminste als ze jou ook wil natuurlijk :D
 
Wil je die neger voor mij uitschelden aub?
 
hahaha het zat je niet lekker he,

je mag haar hebben, tenminste als ze jou ook wil natuurlijk :D

Nee het kriebelde ook aan mijn sterretje :D
 
Een programma dat er op uit is om conflicten en sensatie voort te brengen plaatst nu een beveiliger die elk moment dicht tegen een roidrage aanzit in het spel... GENIAAL :roflol:
 
Een programma dat er op uit is om conflicten en sensatie voort te brengen plaatst nu een beveiliger die elk moment dicht tegen een roidrage aanzit in het spel... GENIAAL :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik ken het programma niet, de mensen niet, dus zie mij als een Here Justitia die de problemen met blinddoek oplost ;)
 
hahahaha inderdaad, ik denk dat DBC de troef is. Als het te saai word dan zegt de producent van de goudenb kooi tegen dbc, hier jong 1000 eurie, toe koop er fijn wat trenbolone van :D
 
ik hoorde gisteren dat de vorige security ploeg ontslagen was ofzo voor de job omdat ze hangjongeren niet wegkregen ???
 
tren? halotestin.. . . lauwtje toch.. !
 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik ken het programma niet, de mensen niet, dus zie mij als een Here Justitia die de problemen met blinddoek oplost ;)

Je gaat dus met dumbbells van 30 kg gooien :D .
 
ik hoorde gisteren dat de vorige security ploeg ontslagen was ofzo voor de job omdat ze hangjongeren niet wegkregen ???

Hmmm zoiets en meer ;)
Ik zit net weer aan de TT700, SuperTribu. word je aardig opgefokt van en krijg je Bold-achtige puisten van; dus dat gaat wel lukken. ;)
 
TT700.. lol.. wat moet je daar nou weer mee opa.. wanneer ga je weer aan de real deal?
 
Back
Naar boven