AndroidHealthClinic

Online Soccer Manager

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Zijn er mensen op dbb die dit spel online spelen?

Ik speelde dit spel altijd 6 jaar terug. Maar het lijkt me wel leuk om een keer een league te spelen met alleen maar users van dbb. Ik heb een league aangevraagd voor de Nederlandse Competitie. Mn league is goedgekeurd!

Dus allemaal even een account maken(duurt 1min) als je het leuk lijkt en dan aanmelden bij mn league:D Naam van de competitie is: DBB League
 
Laatst bewerkt:
het zuigt.
 
Dit heb ik op de middelbare school met mijn hele klas gedaan. Dat was echt geniaal. In de klas onderhandelen over spelers, altijd chaos over uitslagen. Mensen die trainingskampen namen voor wedstrijden. Hahaha, super!
 
Dit heb ik op de middelbare school met mijn hele klas gedaan. Dat was echt geniaal. In de klas onderhandelen over spelers, altijd chaos over uitslagen. Mensen die trainingskampen namen voor wedstrijden. Hahaha, super!

Idd:roflol: Toen was ik 15 jaar dacht ik.

Daarom dacht ik misschien is het leuk om een dbb league te houden.
 
Ik zal wel een subaccount in je competitie mee laten doen.

Speel het zelf ook wel, toch weer 5 minuten die je op een dag om krijgt he hahaha.
 
Jaartje gespeeld, nu is het te eentonig en saai .. altijd hetzelfde

Werd wel altijd 1e en stond 4000 nog wat
 
Aanmelden in mn league kan vanaf nu:D

Ajax is bezet. De rest is nog over.
 
Server: Thierry
 
Je hebt je aangemeld bij deze competitie. De moderator van de competitie moet je aanvraag eerst nog goedkeuren voordat je aan de competitie mag deelnemen.

_DNNSS2
 
Oke heb jullie geaccepteerd.
 
Dennis is geaccepteerd.

A.Verkade moet even opnieuw aanmelden er ging iets mis.
 
SniperX doet ook mee natuurlijk:D
 
Ok

Edit: Angilo, ik kom zo op msn goed?
 
Riv, hoe kom in je league? Linkje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven