Fitness Seller

Oh my god dat achterlijke marktplaats volk ook

Bezoekers in dit topic

Klaaswitz

Monstrous Giant
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid sinds
18 nov 2005
Berichten
11.592
Waardering
764
Zat ik afgelopen weekend met een groepje vrienden wat te drinken kwamen we op het onderwerp van dat mensen via ebay de meest belachelijke dingen voor veel geld kopen dacht ik laat ik die ouwe verrotte nokia te koop zetten, eerst een leuk doosje voor gezocht natuurlijk en ja hoor na een halve dag had ik een of ander zot wijf aan de telefoon die 'm wilde overnemen voor 75 euro want ze hield niet van al die nieuwe ingewikkelde dingen :D


Iemand nog een gare doorgedragen boxershort kopen, kriebelt niet, helemaal vaal gewassen en gele afzet rond het kruisgebied, zit wel als gegoten! 15 euro start bod.
 
To funny :roflol: Misbruik maken van iemands domheid is af en toe leuk vooral als die personen op hetzelfde forum zitten :p
 
Ik dacht dat die telefoons nooit kapot gingen? Ohja het is natuurlijk wel 8 jaar geleden :roflol:
 
Ik heb op ebay dingen zien voorbij komen met beschadigingen, boven de nieuwprijs ! Echt sommige mensen denken gewoon niet na over aankopen.
 
To funny :roflol: Misbruik maken van iemands domheid is af en toe leuk vooral als die personen op hetzelfde forum zitten :p
FYI, Synthya heeft die phone niet op marktplaats gekocht, maar van een turk op m'n werk :wave:
 
FYI, Synthya heeft die phone niet op marktplaats gekocht, maar van een turk op m'n werk :wave:

:roflol:

Net alsof Turken zo bekend staan om hun betrouwbaarheid. :rolleyes:
 
Ik ga ook oude spullen op markplaats zetten. Ik heb net voorjaarsschoonmaak gedaan, misschien kan ik wel op vakantie van mijn oude troep...
 
Potverdomme (sorry hoor), ik heb nog steeds spijt dat ik m'n Gameboy Advance + Gameboy Pocket + 3 spelletjes (geloof ik) niet op marktplaats heb gezet.
Heb ze ingeruild bij een gameshop voor 45 euro bij elkaar...... :(
 
Potverdomme (sorry hoor), ik heb nog steeds spijt dat ik m'n Gameboy Advance + Gameboy Pocket + 3 spelletjes (geloof ik) niet op marktplaats heb gezet.
Heb ze ingeruild bij een gameshop voor 45 euro bij elkaar...... :(

Je doet je gameboy toch niet weg :( ,heb juist me allereerste weer uit de kast gehaalt met Mario, te vet :D!
 
Ik veroop en koop vrij regelmatig via MP ideaal had ik die site maar verzonnen, maar dat bedenk ik me wel van meerdere uitvindingen...
 
Kleren van bijv een bekende voetballer worden ook echt voor een fortuin verkocht.
 
Ik heb nog een Xbox (1 van de eerste), niet veel gebruikt, heeft onderhoud nodig. Ziet er nog uit als nieuw! Met extra console, voor maar €150!! (koopje dus) :D
 
To funny :roflol: Misbruik maken van iemands domheid is af en toe leuk vooral als die personen op hetzelfde forum zitten :p

Ik voel een populair topic opkomen...

Zou wel leuk zijn als iemand een contact-advertentie maakt, en hier de reacties post.
Diegene zou bijvoorbeeld deze foto's kunnen gebruiken;


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven