AndroidHealthClinic

Oeigoers kind gelyncht chinese groep

Bezoekers in dit topic

al die knockoff hd camera's in china en ze filmen dit met een nokia 3310
 
hitler-dead.jpg
 
Dit is blijkbaar niks vergeleken met Zwarte Piet kwestie. *facepalm*
 
Lekker vers vlees voor de babi pangang
 
Triest dit, net zoals de reacties hier.

1000 euro voor een paar minuutjes met deze stoere mannen.
 
Ik snap niet dat je zoveel haat kan hebben tegen een kind. En dan staat er niet 1 persoon maar tientallen.
Het was volgens mij niet zo erg in de VS tijdens de slavernij.
 
Pfff, geen zin om te kijken.
 
word dit soort filmpjes ook echt beu, snap niet dat zoiets nog ontzettend vaak kan gebeuren..
lekker allemaal toekijken, even telefoon erbij pakken en op youtube zetten?
ik had die kerel echt opgegeten als ik dit zag, onvoorstelbaar dat niemand de jongeman te hulp schiet.
 
word dit soort filmpjes ook echt beu, snap niet dat zoiets nog ontzettend vaak kan gebeuren..
lekker allemaal toekijken, even telefoon erbij pakken en op youtube zetten?
ik had die kerel echt opgegeten als ik dit zag, onvoorstelbaar dat niemand de jongeman te hulp schiet.

moet je je voorstellen wat er allemaal achter de schermen gebeurt in de wereld:o
 
Was bij mij al een tijdje bekend dat (de meesten) Chinezen zielige mensen zijn. 9 van de 10 hebben een minderwaardigheidscomplex. Vieze varkens zijn het ook nog eens, bah.
 
Was bij mij al een tijdje bekend dat (de meesten) Chinezen zielige mensen zijn. 9 van de 10 hebben een minderwaardigheidscomplex. Vieze varkens zijn het ook nog eens, bah.

je ziet een filmpje van 20-30 mensen en daaruit denk jij dat je uitspraken kan maken over een bevolkingsgroep van ruim 3 miljard... jij bent zeker de slimste thuis?
 
Triest dit, net zoals de reacties hier.

1000 euro voor een paar minuutjes met deze stoere mannen.
Ik sluit me hier volledig bij aan!!!!!!!
walgelijk ook, als je dit nog is grappig vind :rolleyes::rolleyes::mad:
 
je ziet een filmpje van 20-30 mensen en daaruit denk jij dat je uitspraken kan maken over een bevolkingsgroep van ruim 3 miljard... jij bent zeker de slimste thuis?

Ik ben op meerdere plekken in Azie geweest waar chinezen in grote getale aanwezig waren, geloof me ik heb niet snel een slecht beeld van een bevolkingsgroep maar chinezen met elkaar en onder elkaar zijn VARKENS!
Ik zeg het niet zomaar kid, het is zoals het is.
 
In het westen zouden we zoiets nooit doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
word dit soort filmpjes ook echt beu, snap niet dat zoiets nog ontzettend vaak kan gebeuren..
lekker allemaal toekijken, even telefoon erbij pakken en op youtube zetten?
ik had die kerel echt opgegeten als ik dit zag, onvoorstelbaar dat niemand de jongeman te hulp schiet.

Mee eens + degene die deze filmpjes verpreiden / posten waaronder TS dus.
 
Back
Naar boven