XXL Nutrition

Aankondiging Nieuwe website van Livefit-Training

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Criada19

Cool Novice
Lid sinds
20 mrt 2012
Berichten
195
Waardering
11
Lengte
1m66
Massa
55kg
Vetpercentage
20%
Hi allemaal !

Ik heb een eigen website gemaakt,
jullie zijn welkom om het te bezoeken:
www.livefit-training.com

ik wil er nog een trainingsprogramma opgaan zetten

het is nog niet helemaal af.
ik heb alles gemaakt naar mijn kennis en weet
van trainen en voeding.
Hopelijk tot snel!

Liefs,
Amanda.
 
Wat is precies je doel van je site?
 
Photoshop is niet echt je sterkste kan zie ik.
 
Niet dat ik een expert ben maar je zinsopbouw is dramatisch op sommige plaatsen. Kwaliteit van foto's idem.
Ik heb helaas weinig met jouw site.

Wellicht wat meer gebruik van enter en interpunctie?
Tevens wat meer kwaliteit qua foto's en layout?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 00:31 ----------

En daarnaast en geheel terzijde.

Dat je met nog aardig wat problemen kampt mag duidelijk zijn, gezien je postings op dit forum.
Probeer eens iemand van buitaf objectief naar je te laten kijken. Ben je instaat andere mensen te instrueren vanuit een positie waarin je niet totaal stabiel bent?

Niet lullig bedoelt. Wel ter zelfreflectie.
 
Niet om lullig te zijn, maar heb je van te voren echt goed nagedacht wat je doel is van je site, wat je doelgroep is, en of het haalbaar is wat je wil bereiken?

Er zijn al heel veel websites met veel informatie. Wat zal die van jou beter maken denk je?

Naar mijn mening (ook gezien de grammatica) is het niet mogelijk (of in de nabije toekomst) dat jij meer te bieden hebt dan deze (Engelse) websites. Je zou, mocht je het echt willen, wel een Nederlandse website maken. In plaats van dat je dan een website maakt zoals je nu doet is het misschien makkelijker om het in de vorm van een Blog te doen. Niet dat je dan alleen over jezelf praat of iets, maar dat je interessante artikels gaat schrijven en op die manier mensen helpt. Zodra jij écht iets te bieden hebt, dan blijven mensen hangen en komen ze terug.

Ook zie ik dat je zelf echt serieus bezig bent (na het lezen van Nitwit's bericht zie ik inderdaad dat je aardig wat problemen hebt). Dat komt weer beter tot zijn recht in een blog, want je kan op die manier wekelijks updates plaatsen (en vertellen over je problemen of hoe je daar oplossingen op hebt gevonden) en die zijn makkelijk terug te lezen. (Hoef je zelf niet een compleet systeem voor te maken. Ik zie dat je het met Jimdo.com gedaan hebt. Ze hebben blijkbaar ook gratis Blogs, dus dat komt goed uit.)

Over de huidige layout is al gesproken.

Succes!
 
dankjewel hoor voor de reactie.
ik vind de site wel leuk, ga alleen vragen aan iemand of die me wilt helpen de website mooier te maken.
doel van de site is net zoals www.bodybuilding.com ,
ik wil er gewoon informatie opzetten over voeding en training.
@ nitwit , niemand is perfect ;)
 
Ik klik persoonlijk al meteen weg als er een overload aan foto's van de persoon zelf op de homepage staan... :o
 
dankjewel hoor voor de reactie.
ik vind de site wel leuk, ga alleen vragen aan iemand of die me wilt helpen de website mooier te maken.
doel van de site is net zoals www.bodybuilding.com ,
ik wil er gewoon informatie opzetten over voeding en training.
@ nitwit , niemand is perfect ;)
Daar gaat het mij niet om, perfect zijn.

Je moet jezelf afvragen of je al ver genoeg bent om anderen te willen ondersteunen.
Daar ik zo hier en daar toch nog genoeg zaken voorbij zie komen, waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Het is geen aanval maar een stukje input van mij, met het verzoek eens kritisch naar jezelf te kijken. Ben je eigenlijk al wel klaar voor deze site?

Eerlijk? In mijn ogen niet.
 
Daar gaat het mij niet om, perfect zijn.

Je moet jezelf afvragen of je al ver genoeg bent om anderen te willen ondersteunen.
Daar ik zo hier en daar toch nog genoeg zaken voorbij zie komen, waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Het is geen aanval maar een stukje input van mij, met het verzoek eens kritisch naar jezelf te kijken. Ben je eigenlijk al wel klaar voor deze site?

Eerlijk? In mijn ogen niet.

Daar ben ik het ook mee eens, vandaar mijn tip om een Blog bij te houden en vertellen over je ervaringen en wat je geleerd hebt. Dan kom je vanzelf op een punt waarop je heel veel informatie gegeven aan anderen, maar ook jezelf geleerd hebt. Die kennis kan je altijd weer gebruiken.
 
Ik klik persoonlijk al meteen weg als er een overload aan foto's van de persoon zelf op de homepage staan... :o

Qua marketing doet ze het wel goed, een leuke vrouw (in dat geval is ze het zelf) op de website doet het meestal wel goed! :D
 
oke bedankt voor jullie informatie, ik ga de website een beetje bewerken en er een blog op maken .
en overload foto's valt wel mee xD
ik ben trots dat ik zo hard me best doe =)
zouden jullie ook moeten zijn.
 
We willen je ook niet ontmoedigen, maar we willen je de juiste richting opsturen zodat die enthousiasme en trots beter tot zijn recht komt. Het zou zonde zijn als je na een jaar er zo veel tijd ingestoken hebt en het loopt allemaal niet lekker omdat je niet tegen de concurrenten op kan.
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt voor jullie informatie, ik ga de website een beetje bewerken en er een blog op maken .
en overload foto's valt wel mee xD
ik ben trots dat ik zo hard me best doe =)
zouden jullie ook moeten zijn.

Of je kan gewoon niet tegen kritiek.
 
Qua marketing doet ze het wel goed, een leuke vrouw (in dat geval is ze het zelf) op de website doet het meestal wel goed! :D

je ziet t op de meeste websites met soortgelijke doelstellingen ook. ik zie niet waar de complaints over gaan wat dat betreft, het is iets dat nou eenmaal werkt.
 
ik heb de website veranderd hoor =D
 
Verschrikkelijke layout, lettertype lelijk, content niet om over naar huis te schrijven en die header image is veel te groot. Voor de rest zou ik eerst eens een cursusje webdesign nemen.
 
Ja, inderdaad.. De zinnen onderaan doen pijn aan mijn ogen.

De foto boven aan is te groot opgeblazen waardoor hij wazig aan het worden is.

Te veel foto's, te weinig tekst.
 
Je site is inderdaad al een stuk verbeterd!
Trek je niet al te veel aan van bovenstaande.
Als je het leuk vind om te doen, gewoon lekker verder gaan.
 
Je site is inderdaad al een stuk verbeterd!
Trek je niet al te veel aan van bovenstaande.
Als je het leuk vind om te doen, gewoon lekker verder gaan.
??? Als ze een beetje professionele site wilt neerzetten is het bovenstaande juist wel relevant voor haar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven