MuscleMeat

Nieuwe Topsporter, moi!

Moet er een PureKracht log-boek komen?

  • Ja, leuk!

    Stemmen: 42 87,5%
  • Nee, intresseert me niet zo...

    Stemmen: 6 12,5%

  • Totaal stemmers
    48

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
3.948
Waardering
31
Hey kerels,

misschien kennen jullie het project www.purekracht.nl, wat wil nu: ik mag meedoen. Ik ben 1 van de 8. Het is meer powerlift gericht dan bodybuilding, maar ze vinden dat een naturel sporter in zijn begin jaren er makkelijk 6-8 kilo SPIER moet bij kunnen krijgen...

Maar zijn er mensen geintresseerd dat ik hier een logboek ofzo bijhoudt voor jullie?

de eerste bijeenkomst met trainers, dieetist, sport-psycholoog is zaterdag al! Spannend!

meer info: http://www.lijfsportenmiddelen.nl/m...35&PHPSESSID=dfd9fdf3f8d30a0ca3e39b4f1075f6d3
 
Laatst bewerkt:
Zeker leuk man. Doen! :thumbs:
 
Vet man, moet je zekers doen kerel, ben benieuwd!!!
 
zeker doen man ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
 
Cool, lijkt me wel leuk om te zien wat zulke begeleiding voor resultaten kan laten zien. Succes !
 
idd maak maar een log aan suc6!!!
 
Gewoon een dagboek van maken, alles wat je van hun moet doen/ hun met jouw doen noteren...misschien leren wij er nog iets van :)
 
jah idd doen :D lijkt me wel vet :D

maaruh 6-8 kilo aan spier is toch niet zo veel :S in een paar jaar :S
ik ben 8 maanden bezig en ik ben in mijn VVM 18 kilo aan spier gestegen (denk ik zo :S want khad vetmassa er de hele tijd afgehaald en dan opgeteld jeweetwel:D )
 
6-8 aan spier voor een getraind iemand is wel redelijk goed, in het begin kom je zelfs aan als je bijna alles verkeerd doet. Als je zelfs maar kijkt naar gewichten groei je dan al, ik kwam zelf 14 Kg aan in 3 1/2 maand toen ik begon en deed eigenlijk bijna alles fout, behalve veel eten dan.
 
Homer17 zei:
jah idd doen :D lijkt me wel vet :D

maaruh 6-8 kilo aan spier is toch niet zo veel :S in een paar jaar :S
ik ben 8 maanden bezig en ik ben in mijn VVM 18 kilo aan spier gestegen (denk ik zo :S want khad vetmassa er de hele tijd afgehaald en dan opgeteld jeweetwel:D )
Trust me, jij bent geen 18 kg spier aangekomen in 8 maanden tijd. Niet als je natural bent iig.
 
frietbakker zei:
Het is meer powerlift gericht dan bodybuilding, maar ze vinden dat een naturel sporter in zijn begin jaren er makkelijk 6-8 kilo SPIER moet bij kunnen krijgen...

Dat is wel een beetje de bedoeling dat je zoveel bijkomt in spier in een aantal jaren als beginner :)
 
Ik denk dat 6 tot 8 kilo best veel is, als je zoveel spieren erbij hebt maar hetzelfde vet% houdt dan is het verschil erg groot, vooral als je vet% al niet zo hoog was.

Het is bij mij nu ongeveer 11% denk ik, en ik zou graag 8 kilo erbij willen hebben in een jaar.. met hetzelfde vet% dus. Verder is een bankdruk van 100% binnen twee jaar ook zeer goed mogelijk (en dan bedoel ik niet de 1RM :P) vertellen ze. Als ik dat naturel kan halen dan ben ik erg trots op mezelf! Want ik denk dat er maar weinig mensen zijn in de sportschool die dat kunnen bankdrukken en naturel zijn.
 
Ik lees hier veel van 20 kg spier bijgekomen enzo maar als ik dan de fotos zie vraag ik me af waar die 20 gebleven is :lol:
 
Rob G zei:
Trust me, jij bent geen 18 kg spier aangekomen in 8 maanden tijd. Niet als je natural bent iig.

ok kijk ik was 92 kilo met een vet% van ongeveer 30%

dus vvm = 64 kilo (afgerond

nu ben ik 100 kilo met een vet% van 20%

dus vvm = 80

ok 16 kilo dan...

(of werken die berekeningen niet zo? neem me niet kwalijk als dat zo is :) )
 
doen!!! vind logs van anderen altijd erg interessant. en btw; van harte gefeliciteerd met je deelname :thumb: veel suc6
 
gefeliciteerd frietbakker

veel succes ermee en laat t maar horen idd

beetje onzinnige poll he, spreekt voor zich uiteraard
 
Wel lachen ja, komt dat ook nog op TV of in een tijdschrift of zo?
 
Trouwens, wel interessant om te weten; hoe werden de 8 deelnemers geselecteerd ?, kozen ze de sterksten/jongsten ?? hoe ging dat ?
 
je moest een dopingstest doen als je mee wil doen. haha dan vallen de meeste mensen al af haha. en ik weet niet wat ze in me pis vinden dus....

maar leuk dat je meedoet ben beniuwt hoe het gaat, en wat je vooruit gang is. en 6 a 8 kilo per jaar is veel hoor. mischien niet als je een jaar traint. maar als je al 5 jaar traind en dan nog 6 a 8kg per jaar aan komt is zeer netejs. clean bedoel ik he. anders kan je wel 30kg of meer aankomen in een jaar.
 
Rob G zei:
Trust me, jij bent geen 18 kg spier aangekomen in 8 maanden tijd. Niet als je natural bent iig.

Onee kan dat niet ? Ik ben anders 2 maanden geleden begonnen met echt goed eten voor het eerst sinds ik vorig jaar begon te trainen en in die 8 weken toch wel van 95 naar 102kg, ik geef toe, ook 1 kilo vet maar dan nog is het veel.

Het ligt er maar net aan wat je lichaam gewend is, en of je genetische aanleg hebt. Ik dacht ook altijd dat 6 kilo spier per jaar heel goed was maar dit laat toch anders zien.
Ben overigens wel benieuwd hoelang ik nog in deze toestand blijf ???
 
Back
Naar boven