Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei

Bekijk resultaten enquête: Moet er een PureKracht log-boek komen?
Ja, leuk! 42 87,50%
Nee, intresseert me niet zo... 6 12,50%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
Oud 19 April 2004, 20:37  
MightyDuck
Freaky Bodybuilder

MightyDuck's Avatar

Stats: M 30j - - -
Maar Frietbakker : zeker doen man afgezien van je gains hou je daar nog een schat aan informatie aan over
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2004, 21:24  
Frenkpie
Massive Warrior

Frenkpie's Avatar

Stats: M 29j 1m72 88kg -
Bekijk Galerij (3 foto's)
Altijd leuk om te volgen.. doen dus
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2004, 21:30  
Deejay_Spike
Freaky Bodybuilder

Stats: M 31j
Bekijk Galerij (12 foto's)
ik nodig je zelfs uit om het in de powerlifting log-sectie te plaatsen (het is tenslote pure-kracht dot NL )
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 07:38  
frietbakker
Ripped Bodybuilder

frietbakker's Avatar

Stats: M 33j
Citaat:
Origineel gepost door de leeuw
Wel lachen ja, komt dat ook nog op TV of in een tijdschrift of zo?
Elke 2 maanden in de Sport en Fitness en Muscle & Fitness als ik mij niet vergis, dus ik word nog beroemd! Ohw en ik moet me beschikbaar houden voor eventueele persmomenten/fotoshoots/interviews...

Citaat:
Origineel gepost door Rob12345
Trouwens, wel interessant om te weten; hoe werden de 8 deelnemers geselecteerd ?, kozen ze de sterksten/jongsten ?? hoe ging dat ?[
Tja er stond dus een Ad in de sport en fitness, ik naar www.purekracht.nl gegaan voor meer info, ik email gestuurd met wie ik was, wat ik er van wist (over trainen etc), wat ik zoal las etc...

Bleek dat ze meer dan 140 reacties hadden gehad, 3 weken geleden kreeg ik een brief binnen dat ik was uitgenodigd voor een gesprek. Ik dacht dat ze dat met iedereen zouden doen, maar wat bleek? Ze hadden 12 mensen uitgenodigd voor een gesprek en daarvan wilden ze er 8 uit selecteren om mee te doen! Dus ik heb best wel geluk, nou ja trouwens... ik heb natuurlijk wel laten weten dat ik mee wilde doen!

Laatst aangepast door frietbakker : 20 April 2004 om 07:44
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 07:43  
frietbakker
Ripped Bodybuilder

frietbakker's Avatar

Stats: M 33j
Citaat:
Origineel gepost door Deejay_Spike
ik nodig je zelfs uit om het in de powerlifting log-sectie te plaatsen (het is tenslote pure-kracht dot NL )
Dat is goed Spike, aangezien het denk ik vooral kracht gericht gaat worden. Ik denk dat we vooral bepaalde gewichten om te kunnen heffen als doel gaan stellen, maar ik weet niet of het olympisch powerliften wordt. Maar dat kan best... dus ik zal zondag een log plaatsen en dan afhankelijk als ik weet of het krachttraining is of powerlifting dan zal ik in het bijpassende forum het log plaatsen!

BTW mensen, aangezien het toch geen geheim meer gaat blijven! Ik weeg op het moment ongeveer 72Kg, met ongeveer 11% vet met een lengte van 1m83. Niet om excuses te zoeken, maar ik kom hier al een hele poos en ik ga echt niet zo vooruit als de meeste hier... Dus OF ik ben erg ectomorf OF er scheelt iets anders wat ik niet kan ontdekken... Verder heb ik net 3 weken slijmbeursonstekeing achter de rug. Dus ik train sinds deze week weer rustig, om fit te zijn als ik aan purekracht begin, maar ik denk dat week 1 rust zal zijn. Ook moet er een medische check-up plaats vinden, maar dat is formaliteit.

Bedankt voor de positieve reacties tot nu toe!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 11:52  
maniac
Puny human

maniac's Avatar

Stats: M 34j - - -
Leuk voor je dat je bent geselecteerd!

Suc6!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 3805 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties