Fitness Seller

Aankondiging Nieuwe sponsor op DBB!

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid sinds
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
We krijgen er vanaf vandaag een nieuwe sponsor bij op DBB. Na een periode van afwezigheid is Gorrila Wear namelijk weer helemaal terug en nu in Nederlandse handen. Ze hebben een eigen shop en ik heb alvast een aantal dingen mogen testen van hun nieuwe lijn.

Naast de klassiekers zitten er heel wat mooie nieuwe dingen tussen. Over de kwaliteit ben ik alvast zeer tevreden, dit gaat zeker Powerhouse en ander spul vervangen voor mij.

Jullie kunnen de shop alvast eens checken, of download de folder voor een overzicht van het assortiment.

Ik ben zeer tevreden dat we erin geslaagd zijn meer diversiteit in de DBB sponsoring te brengen en vereerd zaken te kunnen doen met het nieuwe team van Gorilla Wear. Als het goed is zal de vertegenwoordiger van GW ook nog een sticky openen waar jullie met eventuele vragen terecht kunnen :)

GW is te bezoeken via de banners, of via de volgende link: http://www.gorillawear.com/.
 
cool! als ze nu nog wat grotere shirts gaan maken ben ik helemaal blij :D
 
Ziet er zeer goed uit!

Proficiat dbb met de nieuwe aanwinst.
 
even mijn kortingsbonnen zoeken......
 
Ziet er goed uit, nu nog even hard trainen, dan pas ik het :o
 
even mijn kortingsbonnen zoeken......

gevonden! ze zijn alleen van mc Donalds!:mad:

maar zit er nog een korting voor DBBers aan vast? in den haag waar ik mijn bomberjack kocht kreeg ik 10% korting op mijn klantenkaart..
 
Ik heb Armand even gevraagd of er een korting mogelijk is voor DBB leden, als het kan horen jullie het snel!
 
Nice!! Big-T, hoelang loopt het sponsorcontract?
 
Leuk, goede toevoeging.
 
tof! mooie kledij daar.
 
Ziet er wel goed uit :p
 
Vet! Hoe meer hoe beter!
 
Daar ga ik zeker eens iets van bestellen.
 
Korting voor leden zou wel helemaal fantastisch zijn!
 
Een forum met veel smalle mannetjes voorzien van een shop die dikke wijde bomberjacks aan de man brengt. Hier is marketing technisch goed over nagedacht. Goede coöperatie. :thumbs:
 
Back
Naar boven