AndroidHealthClinic

Nieuwe bonuskaart AH

Bezoekers in dit topic

Robinw20

Cool Novice
Lid geworden
3 jun 2013
Berichten
64
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Dag DBBers,

Ik wou graag jullie persoonlijke mening weten over de nieuwe bonuskaart van Albert Heijn. Wat vinden jullie hiervan en gaan jullie er gebruik van maken?

http://www.ah.nl/bonuskaart?ah_camp...onuskaart.201343.bonuskaartactivatie&ah_fee=0

Het komt er dus op neer dat als je exclusieve persoonlijke Bonusaanbiedingen wilt ontvangen dan dien je de bonuskaart online te activeren door wat persoonlijke gegevens in te vullen.

* de oude bonuskaart komt op 6 januari 2014 te vervallen
** Ook is de nieuwe bonuskaart Anoniem te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
En waarom wil je dat weten? Je hoeft niks in te vullen natuurlijk, anonieme bonuskaart kan nog steeds.
 
Dat klopt anoniem is die nog steeds te gebruiken. En waarom ik dit wil weten? Ik ben gewoon geintreseerd over er mensen zijn die het overwegen. Ik zelf zit namelijk nog te twijfelen en dat komt mede door dat ik niet echt veel verwacht van de "persoonlijke aanbiedingen". Maar als de producten die ik normaal koop, die niet vaak in de bonus komen, vaker in de bonus komen dan zie ik er wel voordeel in om mijn kaart te activeren.
 
Laatst bewerkt:
De persoonlijke aanbiedingen zullen de komende tijd nog niet veel voor gaan stellen.
Echter worden er al wel veel pilots uitgevoerd op het gebied van zelfscanning.
Mocht dit er door komen en bij alle AH's in Nederland worden ingevoerd dan kan het nog wel eens interessant worden.
 
5911026996_4a4aac9199_o.png
 
Ik ben gewoon serieus hoor. Vind het gewoon interessant om te weten hoe een ander hier over denkt.
 
Ik heb nu ook een anonieme bonuskaart en ik zie geen reden dat te gaan wijzigen. Die korting is doorgaans toch alleen op producten die ik toch niet koop en ik verwacht echt niet dat ze speciaal voor mij mijn kwark in de aanbieding gaan doen. Maar goed, wie weet wijzig ik mijn mening nog eens.
 
Heb geen Bonus-kaart en maak nu ook gewoon van de aanbiedingen gebruik, dus zal wel loslopen.
 
Ik heb later wat vragen over de Jumbo...
 
@ray vanwaar die stelling er staat toch gewoon duidelijk dat ik benieuwd ben naar jullie mening? Als ik een onderzoek deed of What ever dan gaf ik dat wel aan. Ben gewoon oprecht benieuwd nnaar jullie mening en vraag me of er dus ook daadwerkelijk mensen zijn die hier van gebruik gaan maken.
 
@ray vanwaar die stelling er staat toch gewoon duidelijk dat ik benieuwd ben naar jullie mening? Als ik een onderzoek deed of What ever dan gaf ik dat wel aan. Ben gewoon oprecht benieuwd nnaar jullie mening en vraag me of er dus ook daadwerkelijk mensen zijn die hier van gebruik gaan maken.
Nee hoor niks mis mee man, ik meld alleen even dat ik later vragen over Jumbo heb,
bijvoorbeeld over die reclame ,

hij zegt op een gegeven moment dat Jumbo zo goedkoop is en dat dat op de tas staat,
maar dat is helemaal NIET waar ?!
 
Nee hoor niks mis mee man, ik meld alleen even dat ik later vragen over Jumbo heb,
bijvoorbeeld over die reclame ,

hij zegt op een gegeven moment dat Jumbo zo goedkoop is en dat dat op de tas staat,
maar dat is helemaal NIET waar ?!

Dat je "later vragen hebt over de jumbo" is prima alleen staat helemaal los van dit topic. En ook al zou het er wel mee te maken hebben snap ik de onderlinge connectie niet, misschien dat je jezelf even kunt toelichten?

Ontopic: Als er blijkt over een aantal maanden dat de persoonlijke bonus wel een extra toevoeging is zal dit dan mensen over de streep trekken of blijft de gevraagde gegevens alsnog een blokkade?
 
Lekker anoniem blijven :D
 
Ik ga m ook anoniem gebruiken
 
Dat je "later vragen hebt over de jumbo" is prima alleen staat helemaal los van dit topic. En ook al zou het er wel mee te maken hebben snap ik de onderlinge connectie niet, misschien dat je jezelf even kunt toelichten?

Ontopic: Als er blijkt over een aantal maanden dat de persoonlijke bonus wel een extra toevoeging is zal dit dan mensen over de streep trekken of blijft de gevraagde gegevens alsnog een blokkade?
Nou ik hoopte eigenlijk, dat de jumbo ook een bonus systeem gaat hanteren..
en als dat in de toekomst het geval is kan ik gewoon deze thread *Bumpen althans dat lijkt me een goede zaak en zal dbb verder van deze onzin bevrijd blijven...

EDIT ik ben tevens klaar met het voeden van de troll..........
 
Laatst bewerkt:
Nou ik hoopte eigenlijk, dat de jumbo ook een bonus systeem gaat hanteren..
en als dat in de toekomst het geval is kan ik gewoon deze thread *Bumpen althans dat lijkt me een goede zaak en zal dbb verder van deze onzin bevrijd blijven...

Ik zou een bonus systeem van de jumbo ook waarderen, maar dat staat toch los van dit topic. En van welke onzin moet dbb bevrijd blijven volgens jou?
 
AH? Nee, dank u. Duur en niet te kanen.
 
Toen ik jouw leeftijd was maakte ik me druk om hele andere dingen :)
Nu ik bijna een oude lul ben is dat gelukkig niet veranderd.

Bij de kasa kunnen ze het aanklikken als je geen kaart hebt, heb je toch de korting maar sleep je niet met die kaart.
 
Back
Naar boven