DutchBodybuilding.com forum

DutchBodybuilding.com forum (http://forum.dutchbodybuilding.com/)
-   Allerlei (http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/)
-   -   Nieuwe bonuskaart AH (http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/nieuwe-bonuskaart-ah-351799/)

Robinw20 24 October 2013 14:47

Citaat:

Origineel gepost door el Hombre (Post 8095838)
Toen ik jouw leeftijd was maakte ik me druk om hele andere dingen :)
Nu ik bijna een oude lul ben is dat gelukkig niet veranderd.

Bij de kasa kunnen ze het aanklikken als je geen kaart hebt, heb je toch de korting maar sleep je niet met die kaart.

Ik maak me er niet perce druk om hoor :) de normale kortingen krijg je toch wel, kaart of geen kaart, dan scannen ze hem bij de kassa zelf wel. Ik ben alleen benieuwd of de extra "persoonlijke aanbiedingen" het waard zijn.

JesseUTG 24 October 2013 14:49

heb hem ook al, maar hou hem gewoon anoniem.

Nivlem 24 October 2013 17:07

dat je uberhaupt een kaart nodig hebt om gebruik te kunnen maken van de aanbiedingen is al belachelijk.
Is gewoon een manier om je koopgedrag te kunnen monitoren.

Jeraszi 24 October 2013 18:06

Citaat:

Origineel gepost door TheRay (Post 8095763)
Nou ik hoopte eigenlijk, dat de jumbo ook een bonus systeem gaat hanteren..
en als dat in de toekomst het geval is kan ik gewoon deze thread *Bumpen althans dat lijkt me een goede zaak en zal dbb verder van deze onzin bevrijd blijven...

EDIT ik ben tevens klaar met het voeden van de troll..........

Wat is het nut hiervan? Bij de AH in mijn woonplaats scannen ze altijd netjes zelf als je de kaart niet bij je hebt. Maar in de stad is dat anders.

Wat is het nut nou weer van alleen van aanbiedingen gebruik kunnen maken als je een pasje hebt? Die aanbiedingen zijn er sowieso, dat doet elke supermarkt en vrijwel elke winkel in Nederland.

Citaat:

Origineel gepost door ButchMcDick (Post 8095789)
AH? Nee, dank u. Duur en niet te kanen.

Valt reuze mee eigenlijk. Sinds de nieuwe AH Basic verpakkingen die geen doorn in het oog zijn, ben ik steeds meer prijzen gaan vergelijken. Met veel producten voor dezelfde prijsals bij Lidl en soms zelfs een stuk goedkoper (1kilo pasta verpakkingen).

Alleen geilen veel mensen op merken en/of kopen ze altijd duurdere producten omdat het toch maar "iets meer is".

TheUnknownKnown 24 October 2013 18:22

Precies als je goedkoop wilt kun je echt wel bij de AH.

Zag wel dat de kipfilet vanaf nu geen plofkip meer is volgens mij, 7.00 per kg.

Hebben ook nog de alternatieve Euroshopper versie 3.99 voor 700 gram.

Robinw20 25 October 2013 10:34

Citaat:

Origineel gepost door TheUnknownKnown (Post 8096419)
Precies als je goedkoop wilt kun je echt wel bij de AH.

Zag wel dat de kipfilet vanaf nu geen plofkip meer is volgens mij, 7.00 per kg.

Hebben ook nog de alternatieve Euroshopper versie 3.99 voor 700 gram.

Klopt zag het toevallig gisteren ook dat de prijs inderdaad naar 7.00 per kg is gegaan. Ik vind persoonlijk die van de Euroshopper er altijd slapjes uit zien dus die neem ik vrijwel nooit.

Moraalridder 25 October 2013 10:38

Citaat:

Origineel gepost door el Hombre (Post 8095838)
Toen ik jouw leeftijd was maakte ik me druk om hele andere dingen :)
Nu ik bijna een oude lul ben is dat gelukkig niet veranderd.

Bij de kasa kunnen ze het aanklikken als je geen kaart hebt, heb je toch de korting maar sleep je niet met die kaart.

+1 :roflol:

"Kan jij ff de bonus scannen"

Klaar

TheRay 25 October 2013 14:43

Jezus dat mensen ook nog op MIJN text ingaan :windup::headbang::clap:

ROT op met je bonus kaart !

Hell93 25 October 2013 14:51

Kan best zijn dat er een systeem komt om tegen te gaan dat ze aan de kassa jou de bonus geven terwijl je geen pas hebt.
Ze voeren namelijk hun eigen kaartnummer in zodat ze 10% van jouw aankoop uiteindelijk op hun rekening gestort krijgen.
Zo loopt AH dus dubbel geld mis, enerzijds aan mensen die geen bonus kaart hebben en toch niet de volle mep betalen, plus dat ze hun medewerker extra uitbetalen door boodschappen die ze niet zelf doen.

el Hombre 25 October 2013 19:36

Citaat:

Origineel gepost door Hell93 (Post 8098216)
Kan best zijn dat er een systeem komt om tegen te gaan dat ze aan de kassa jou de bonus geven terwijl je geen pas hebt.
Ze voeren namelijk hun eigen kaartnummer in zodat ze 10% van jouw aankoop uiteindelijk op hun rekening gestort krijgen.
Zo loopt AH dus dubbel geld mis, enerzijds aan mensen die geen bonus kaart hebben en toch niet de volle mep betalen, plus dat ze hun medewerker extra uitbetalen door boodschappen die ze niet zelf doen.

Echt niet, korting gaat er gewoon af, zie op het display en ook op de bon.

Hell93 26 October 2013 01:13

Citaat:

Origineel gepost door el Hombre (Post 8098830)
Echt niet, korting gaat er gewoon af, zie op het display en ook op de bon.

Ja klopt, omdat de kassieres hun eigen nummer invoeren denkt de kassa dat er een bonuskaart is.
Beter lezen..

TheUnknownKnown 26 October 2013 11:14

Citaat:

Origineel gepost door Robinw20 (Post 8097704)
Klopt zag het toevallig gisteren ook dat de prijs inderdaad naar 7.00 per kg is gegaan. Ik vind persoonlijk die van de Euroshopper er altijd slapjes uit zien dus die neem ik vrijwel nooit.

Volgende week 5 euro de kilo actie bij AH. :-)

Kixat 26 October 2013 11:24

Citaat:

Origineel gepost door Hell93 (Post 8099366)
Ja klopt, omdat de kassieres hun eigen nummer invoeren denkt de kassa dat er een bonuskaart is.
Beter lezen..

Ook niet altijd hoor, kassiere heeft een stapel van die kaarten liggen en scant dan vaak gewoon de bovenste en als iemand geen kaart heeft dan geeft ze die kaart.
Althans zo zie ik het bij de ah hier om de hoek gebeuren.

el Hombre 26 October 2013 11:58

Citaat:

Origineel gepost door Hell93 (Post 8099366)
Beter lezen..

Beter lezen? Jij schreef een heel complot verhaal hoe je geen korting krijgt, ze hun eigen bonuskaart gebruiken en de korting op hun bankrekening komt :roflol:

AdHoc 26 October 2013 12:01

Vind het niet echt meer passen bij deze tijd, kaartje hier voor korting, sticker daar voor korting...alles moet tegenwoordig met zo min mogelijk elektronica uitgevoerd worden maar dit is in jaren nog geen stap gewijzigd.

Ripped dj 26 October 2013 12:12

Nog niet gebruikt maar hoe moet je die nieuwe anoniem gebruiken dan? Je moet hem toch eerst via internet activeren, en dan vragen ze om je NAW gegevens.

Natuurlijk kun je dit omzeilen door foutieve gegevens in te vullen. Blijkbaar mis je dan wel de kortingsbonnen die ze regelmatig verstrekken.

Hell93 27 October 2013 08:34

Citaat:

Origineel gepost door Kixat (Post 8099825)
Ook niet altijd hoor, kassiere heeft een stapel van die kaarten liggen en scant dan vaak gewoon de bovenste en als iemand geen kaart heeft dan geeft ze die kaart.
Althans zo zie ik het bij de ah hier om de hoek gebeuren.

Okee dit wist ik niet! Lijkt me toch 'dom' zegmaar omdat ze zelf het geld mislopen wat ze binnen kunnen slepen haha, maar wellicht al op regels van de filiaalmanager.

Citaat:

Origineel gepost door el Hombre (Post 8099884)
Beter lezen? Jij schreef een heel complot verhaal hoe je geen korting krijgt, ze hun eigen bonuskaart gebruiken en de korting op hun bankrekening komt :roflol:

Het is geen complotverhaal, het is een feit dat als je geen bonuskaart hebt, je alsnog de korting krijgt en daar bovenop dat de kassieres geld krijgen.
Ik gaf alleen aan dat het best kan dat dat misbruik maken van die kaart wel eens gestopt kan worden door de nieuwe kaart.

el Hombre 27 October 2013 10:17

Citaat:

Origineel gepost door Hell93 (Post 8101113)
Okee dit wist ik niet! Lijkt me toch 'dom' zegmaar omdat ze zelf het geld mislopen wat ze binnen kunnen slepen haha, maar wellicht al op regels van de filiaalmanager.

Het is geen complotverhaal, het is een feit dat als je geen bonuskaart hebt, je alsnog de korting krijgt en daar bovenop dat de kassieres geld krijgen
Ik gaf alleen aan dat het best kan dat dat misbruik maken van die kaart wel eens gestopt kan worden door de nieuwe kaart.

Lijkt me heel sterk dat de cassieres van elke bonus zonder bonuskaart geld krijgen, hoe kom jij daar bij?

EricR 27 October 2013 10:21

Citaat:

Origineel gepost door el Hombre (Post 8101280)
Lijkt me heel sterk dat de cassieres van elke bonus zonder bonuskaart geld krijgen, hoe kom jij daar bij?

Alle aankopen tot 750 worden voor 10% vergoed per kwartaal. Is dus een bonus van 75 per kwartaal.

el Hombre 27 October 2013 10:38

Citaat:

Origineel gepost door EricR (Post 8101286)
Alle aankopen tot 750 worden voor 10% vergoed per kwartaal. Is dus een bonus van 75 per kwartaal.

Hoe zit dat dan precies, snap hem niet of dat over alle aankopen is of alleen van de mensen zonder bonus?

17:15

v3.8.9 Beta 1