| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Nieuwe blender ? Deze halen!!!
De blend-tec blender series .... en als je er echt flauw van dat geklieder bent draait deze blender zijn hand ook niet om je shakebaker mee te blenden samen met je melk en je Whey.... Lichtgevende breekstaafjes... Kerstversiering: Dansende prinsessen Magneten: Diamanten: Rolmaat: Natuurlijk kun je er ook gewoon je Whey mee blenden...
__________________ Shut up, take the bar out and Squat! This is animal, can you handle it? Orgineel gepost door Own Sculpturer: Als je het ene wilt moet je niet over wat andere dingen gaan zeiken anders kom je er nooit. wat je niet kapot krijgt maakt je alleen maar sterker. |
| | |
| | #2 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
is deze al niet eens gepost?
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
geloof het wel maar alleen met die breaklichtjes maar blijft leuk om te zien
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
helaas heb ik al een goeie blender
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Wat btw ook leuk is, is een cd-rom in de magnetron doen. |
| | |
| | #6 |
| * Your sister loves me * | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
Stond ooit in de humo als aanrader...
__________________ -- All true wisdom is found on T-shirts -- Numero Uno! |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
O...
|
| | |
| | #8 |
| * Your sister loves me * | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
Ziet er wel stevig ding uit deze blender
__________________ -- All true wisdom is found on T-shirts -- Numero Uno! |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
try that already krijg je zon mooi sterretjes effect en je cd wordt er mooi kraterig van
__________________ Quotes uit mijn leven: Als ze komen komen ze tegelijk. Het enige wat jij doet is de koelkast leegvreten... gaat u mee naar mijn huis...? Eiwit ach dat greij help voor geen meter, cornflakes moet je eten...!!! |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| | |
| | #11 |
| Banned | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
Oud !!!
|
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2005 Locatie: vlaanderen Leeftijd: 27 Geslacht: M
welk voorwerp is het gene dat ontploft wanneer ie dit mixt ?
|
| | |
| | #13 |
| Colossal Veteran | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
Ik geloof er helemaal geen reet van.
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Nieuwe blender ? Deze halen!!!
|
| | |
| | #15 |
|
| | |