MuscleMeat

Een nieuw bed. Boxspring?

Bezoekers in dit topic

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2006
Berichten
5.637
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Yo,

lig ik lekker te slapen, word ik om 6 uur gewekt vanochtend. Het was koud en ik voelde nattigheid, mijn hele rug zeikend nat. Ik voelde even goed, droom ik niet? Wtf is dit.. heb ik zo gezweet vannacht? Neuh hoor, een hele natte plek op mijn bed. Even goed kijken... shit. Mijn bed is ****ing lek! Leuk zo'n waterbed!

Heb net met m'n ma het gaatje gemaakt maar ik wil toch een ander bed. Iemand suggesties? Ik wil een lekker zacht bed. Ik zat zelf te denken aan een boxspring, wat denken jullie?
 
Is er nog verschil in boxsprings?
 
Ja je hebt goedkope en dure. Ik vind het voordeel van boxspring dat je die klote latten niet door je matras heen voelt.
 
Ok, ik zit te denken aan iets van 400 euro?
 
Dat ga je niet redden, heb zelf ook een boxspring. 1.80 breed woooohoo
 
Dat is 1stuk he, neem aan dat je een 2persoonsbed wil?
 
He verdomd, je heb gelijk man :) Wil idd een 2 persoons.
 
Yo,

lig ik lekker te slapen, word ik om 6 uur gewekt vanochtend. Het was koud en ik voelde nattigheid, mijn hele rug zeikend nat. Ik voelde even goed, droom ik niet? Wtf is dit.. heb ik zo gezweet vannacht? Neuh hoor, een hele natte plek op mijn bed. Even goed kijken... shit. Mijn bed is ****ing lek! Leuk zo'n waterbed!

Heb net met m'n ma het gaatje gemaakt maar ik wil toch een ander bed. Iemand suggesties? Ik wil een lekker zacht bed. Ik zat zelf te denken aan een boxspring, wat denken jullie?

Heb je met je leuter in dat bed liggen prikken ofzo? :D
 
Jep, heb ik ook. Handig als je zwaarder bent dan je partner. Rol je niet telkens naar elkaar toe.
 
ga biinnenkort een s op een hästens liggen denk ik, ben benieuwd op dit nu echt zo super is. Ga iig voor boxspring
 
Ik vind het voordeel van boxspring dat je die klote latten niet door je matras heen voelt.

Wat voor matras heb je dan in godsnaam ???
Ik heb nog nooit m'n lattenbodem door m'n matras heen gevoeld. Heb wel dure matrassen gehad altijd, maar dan nog ? ???
 
Wat voor matras heb je dan in godsnaam ???
Ik heb nog nooit m'n lattenbodem door m'n matras heen gevoeld. Heb wel dure matrassen gehad altijd, maar dan nog ? ???

Jij weegt dan ook nog maar net 40 kg :rolleyes:
 
Mikki vervuil mijn topic niet. Alleen als je mijn nieuwe bed wilt testen mag dat. :eyebrow: :ds:
 
Back
Naar boven