XXL Nutrition

Nadelen van Fitnessen?

Bezoekers in dit topic

IcemanAUA

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Voor mij is het feit dat iedereen denkt dat doordat je aan fitness doet, je heel graag zware dingen wil optillen. Ja klinkt raar, LOL.

Voorbeeld? Je zit relaxed op een feestje, komt iemand langs. "Hej, jij doet aan fitness he? Kan je me helpen die 10 tafels naar de 6de verdieping te brengen? Lift is kapot. Oh ja straks halen we de 50 klapstoelen."
:headbang:

Zo erg is het niet, maar ben toch benieuwd. :cool:

nadeel van fitness is dat je vaak stijf bent

Vaak stijf bent? Geen last van of snap ik je verkeerd???

Mvg

en je weegt al 60 kg ofzo.

Nadeel van fitness is dat je door bodybuilders of powerlifters voor gay :gay: wordt aangezien.

Daarom beter bodybuilden of powerliften.

Voor mij is het feit dat iedereen denkt dat doordat je aan fitness doet, je heel graag zware dingen wil optillen. Ja klinkt raar, LOL.

Voorbeeld? Je zit relaxed op een feestje, komt iemand langs. "Hej, jij doet aan fitness he? Kan je me helpen die 10 tafels naar de 6de verdieping te brengen? Lift is kapot. Oh ja straks halen we de 50 klapstoelen."
:headbang:

Zo erg is het niet, maar ben toch benieuwd. :cool:

Dan moet je uitleggen dat dat niet kan op je trainingsvrije dag en dat je nu gruwelijk aan het groeien bent.

Nadeel = kost veel geld al dat eten.

voor de rest niet veel vind ik

Nadeel = vrije tijd en het vele eten, en op moeten letten met drank etc.

Ja, geld en tijd is ook een goeie. Hm, mijn "nadeel" klinkt nu :suicide:

Dat je veel geduld moet hebben om resultaten te zien en idd dat je zonder voeding nergens bent!

Ach je krijgt wel waardering als je wat helpt op een feessie, maar als ze me vragen 50 stoelen naar boven te dragen vraag ik of ik ook in loondienst ben, weet je hoe lang dat duurt.

kost veel poen. vreten, sups, anabolen, gear. - en je tijd er zo goed mogelijk insteken, rust dus.

ik zou natuurlijk het liefst niet hoeve te werken en al die shit, en me tijd lekker in het trainen steken

nadeel is dat je er moe van wordt

kost veel poen. vreten, sups, anabolen, gear. - en je tijd er zo goed mogelijk insteken, rust dus.

ik zou natuurlijk het liefst niet hoeve te werken en al die shit, en me tijd lekker in het trainen steken

Mooi, daar zit ik ook vaak over na te denken, dat pleuriswerken is gewoon k*t.

Ik vind het altijd leuk als je je kracht functioneel kan gebruiken, is een bewijs dat fitness/bb niet alleen een prachtig lichaam opleverd maar ook nog eens nuttig is in het dagelijkse leven. Totaal geen nadeel. En voor vrienden wil ik gerust gratis helpen bij een klus, anders kan het altijd tegen betaling ;)

nadeel van die klusjes vind ik toch het snelle verzuren..bijv met een zware kast optillen, geen probleem, maar 1 km mee sjouwen dan snel al verzuring

Ik vind het altijd leuk als je je kracht functioneel kan gebruiken, is een bewijs dat fitness/bb niet alleen een prachti glichaam opleverd maar ook nog eens nuttig is in het dagelijkse leven. Totaal geen nadeel. En ik wil gerust gratis helpen bij een klus ;)

kijk jongens, BigT is de aangesproken persoon voor die 50 stoelen

Terug
Naar boven