Fitness Seller

Muscle totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Hey,

ik ben nooit iemand die reclame maakt, en al helemaal niet voor anderen.
Echter ben ik vandaag in Veldhoven geweest om wat kleren te checken bij Muscle totaal, van Harry de Jonge.
Echt een aanrader.
Mooie kleding die je gewoon kan passen i.p.v. gokken wat past.
Verder zijn er supps, dvd's en allles te krijgen.
Met andere woorden:
Voor elke BB een keer leuk om te kijken.
Voor het eerst sinds 6 jaar weer een spijkerbroek aan gehad die past (eerlijkheid bied te zeggen dat ik wel 10 kg moet afvallen (met name de buik) voordat ie perfect past).
Vond Harry altijd wel aardig overkomen (FIBO Essen en zo), echter hij is het ook nog:D

Binnenkort zal hij mij zeker weer zien.;)
 
Heb jij die broeken van Gasp ook gepast ( de trainingsbroeken ) ik wil nl wel 1 bestellen, maar het lijkt mij zonde van mijn geld als het straks niet past of als ik een trainingsbroek koop die veel te groot is.
En om ff naar de shop te gaan zit er niet in.
 
Hey Rich hebben ze daar ook kleding voor de kleinere man? Ben zelf 1,64 en daarvoor is alles helemaal slecht te vinden:( Heb groter dan xl en vaak groter nodig maar heb maar korte armen en benen. Is altijd een ramp om kleding voor te vinden.
 
Heb jij die broeken van Gasp ook gepast ( de trainingsbroeken ) ik wil nl wel 1 bestellen, maar het lijkt mij zonde van mijn geld als het straks niet past of als ik een trainingsbroek koop die veel te groot is.
En om ff naar de shop te gaan zit er niet in.

Was idd een broek van Gasp. Denkdat je tot 85-88 cm omvang goed kwijt kan.
Ik zelf zit net onde de 80 en ging gewoon goed, en had ruimte over. Ik heb een dikke reeet en zelfs die fitte erin:D
En ik ben ook nog vrij lang (ruim 1.90).

@Bouwens:
Is een lastig iets, omdat ik daar zelf niet naar gekeken heb natuurlijk.
Denk dat je dan beter ff langs kan gaan, of ff met Harry moet overleggen.
 
Hey Rich hebben ze daar ook kleding voor de kleinere man? Ben zelf 1,64 en daarvoor is alles helemaal slecht te vinden:( Heb groter dan xl en vaak groter nodig maar heb maar korte armen en benen. Is altijd een ramp om kleding voor te vinden.

Hehe, ik ben 1.69 en heb maat xxl. Ik leef met je mee.. het is een ramp.

Waar in de buurt ligt Veldhoven?
 
Veldhoven ligt helaas te ver van mijn woonplaats anders was ik zeker wel even gaan kijken.
 
ik heb over 2 weken een feest in veldhoven haha.
ik woon er gelukkig wel dichtbij, ga ik zeker is een keer kijken!

thanks!
 
waar ligt het dan in de buurt jongens..
 
Jullie hebben het zeker niet gehad over kapsel modellen ? :D
 
Zodra ik weer cash heb ga ik er ook een keer heen :D

Wil een Gasp beenie ^^
 
Jij past prima in een broekie van Jack & Jones 112! :D
als iets een k*tzaak is voor bb'ers is dat het wel, potverdomme die kleding is er echt op gemaakt dat het een ecto'tje goed staat en dat ze gespierd lijken ofzo.
 
Nou kijk eens aan, een zaak die je op t lijf geschreven is!
 
ja ik draag altijd van die prachtige shirtjes van J&J, zit een beetje strak om je tepels he, maar daar vallen de vrouwtjes op, je weet toch.
 
dan weet je het nu
 
waar ligt het dan in de buurt jongens..

Langs Eindhoven. O nee sorry, naast Eindhoven.. ;)

Hou zelf eigenlijk ook niet van reclame maken maar ga er zelf binnenkort ook eens kijken. Heb wel eens iets van z'n site besteld en is altijd goed bevallen.
 
ik ga binnenkort ook maar eens langs, heb ook al vaak online besteld, altijd snelle levering en nooit iets terug hoefen sturen
 
Back
Naar boven