AndroidHealthClinic

MTV's True Life: I'm On Steroids

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5.504
Waardering
5
Part One: [Link niet meer beschikbaar]
Part Two: [Link niet meer beschikbaar]

(met dank aan Glenn)
 
ah die zocht ik al :)

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je axestream opnieuw punten kan geven.


komt wel goed zodra het weer kan ;)
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je axestream opnieuw punten kan geven. Hier dus ook, maar toch bedankt
 
hahah die kerel vind ik niks bijzonders
 
Ik vind die 1e kerel wel een goede fysiek hebben. De rest is echt om te lachen.
 
Mag ik ook wat Karma ;)

Die Brian kon wel wat Testo gebruiken hehe

Lekker trillende handjes met injecteren en geen idee wat ze aant doen zijn...
 
Vooral die ene bokser....hij zou zelfs zijn wijfie laten vallen ervoor...nou, in mijn ogen spoor je dan niet. Al helemaal niet als het je verloofde is. Daarbij had ik gehoopt een echte bber te zien, maar helaas.
 
Yzord zei:
Vooral die ene bokser....hij zou zelfs zijn wijfie laten vallen ervoor...nou, in mijn ogen spoor je dan niet. Al helemaal niet als het je verloofde is. Daarbij had ik gehoopt een echte bber te zien, maar helaas.

Die eerste gozer ziet er redelijk uit, maar heeft geen idee waar hij mee bezig is. Na z'n eerste kuur vier maanden clean en dan alweer beginnen aan de tweede. :(
 
die 1e kerel had wel een aardig fysiek maar wel triest dattie daarvoor zo heeft moeten kuren

die homo is echt volslagen belachelijk met zn 28 cm armpjes
 
nog 7 minuutjes wachten voor deel 2 te zien :)
 
ik heb heel blurry beeld :(
 
koetje zei:
ik heb heel blurry beeld :(

Vreemd. Deze is juist stukken beter dan de meeste videos op bodybuildingdungeon. :scratch:
 
wtf die eerste kerel die zich laat spuiten door die opa..

hoezo luchtbel en vergeten te aspireren ? :scratch:
 
vind ze alledrie maar trieste figuren en helemaal niet breed ofzo... Zielig dat zo'n figuren aan de roids gaan
 
Steroiden krijgen een slechte naam door dit soort mensen.
 
Het ergste is dat die kerel met zijn supp shop gewoon vol in beeld komt en ook nog de naam van zijn winkel vol in beeld. Best dom.
 
Stelletje achterlijke figuren... jammergenoeg lopen er van zulke mongolen rond.
 
Back
Naar boven