XXL Nutrition

Nieuws Moslims eisen afschaffing van 1 April grappen

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 36
  • Weergaven 3K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid sinds
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
UTRECHT - Amsterdamse moslims zijn een campagne gestart om een verbod te eisen op 1 April grappen. Volgens hen zijn dergelijke grappen verboden door de Koran en maken ze de geest onrein.

Premier Balkenende gaat de zaak onderzoeken en heeft beloofd rekening te houden met de eisen van de moslims.

PVV voorzitter Wilders reageerde woedend en heeft nu ook een campagne gestart voor het behoud van 1 April grappen. Volgens Wilders maken 1 April grappen deel uit van de Westerse cultuur en moeten de moslims maar eens werken aan hun gevoel voor humor.

Bron: HLN
...
 
Goede 1-april grap.
 
Goede grap! :)
 
khad gehoord dat er een aprilgrap de ronde deed in het nederlandse parlement over een loslopende poedel maar bleek uiteindelijk gewoon dat wilders in het gebouw was
 

OMG WTF WA EEN ****ING ZEIKZAKKEN ZIJN DIE k*tMOSLIMS, GOOI ZE GEWOON IN EEN DIEPE PUT.
ipv gewoon een goede reden te geven om ze af te schaffen (omdat het belachelijk is bv), maar omdat het de geest onrein maakt is wel echt serieuze bullshit
Ik stem voor het afschaffen van de koran. Een genocide zou wel op zn plaats zijn in dit geval

edit: lees nu de bron:roflol: nvm then:roflol:
 
@Angelus: idd anders ga je er even serieus op in
 
hahahahhaa, die bron ook echt, deze is wel super opgezet! nice one T :D:D
 
:roflol: dat is een goede Big T :D.
 
HLN is doorgaans het hele jaar door 1 grote aprilgrap...de dag allemaal onder de kranten kan je het gerust noemen.
 
khad gehoord dat er een aprilgrap de ronde deed in het nederlandse parlement over een loslopende poedel maar bleek uiteindelijk gewoon dat wilders in het gebouw was

Ik moest grinnikken :o
 
Whaha, ik moet zeggen dat ik wel vrij geïrriteerd was, maar had vrij snel door haha :D
 
i got punked:roflol: het zou me gewoon niets verbazen van die moslims, ze klagen namelijk OVERAL over.

Die moslims zijn sowieso één grote grap, met hun rare opvattingen en gedachtes.
 
komt uit goede bron :D
 
IK eis een verbod op de islam!
 
Back
Naar boven