Fitness Seller

Moderators Speciaal voor jullie dit topic.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThatPhysiqueTho

Cool Novice
Lid geworden
28 okt 2014
Berichten
45
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik heb jullie al enkele keren een Berichtje gestuurd moderators.
Heb geen reactie terug gekregen van een van jullie ( heb er wel 5 een berichtje gestuurd )
Ik maak maar even een topic zodat jullie het nu wel zien.

Mijn probleem:
Ik had hierop een account en die had ik gevraagd verwijderd te worden om persoonlijke redenen , dat was gebeurd.
Maar ik ben toen dus ook ge '' ip bant '' van de site zo te zien.
mag ik vragen waarom dat is gebeurd?
Ik zit nu dus op een Proxy al ongeveer een maand of 3. (nieuw account gemaakt via dit ook )
Die proxy zorgt ervoor dat je een andere ip adres hebt in het geval je dat niet wist.
het is aleen vervelend elke keer de proxy op te starten en ik kan geen links openen etc.
Maar mijn vraag is dus heel kort samen gevat kan een van jullie contact met mij opnemen zodat ik jullie mijn ip adres kan sturen en jullie de ip ban eraf zouden kunnen halen.
Zoniet mag ik weten wat er aan de hand is dan?

Groetjes mij.
 
gebakke erpelle mit kroet
 
Je krijgt maar 1 account en daar moet je het mee doen. Deze laten bannen en dan weer een nieuwe nemen, wat denk je wel?
Daarvoor zijn elite accounts.
 
Je krijgt maar 1 account en daar moet je het mee doen. Deze laten bannen en dan weer een nieuwe nemen, wat denk je wel?
Daarvoor zijn elite accounts.

Het ging bij dat andere account om persoonlijke redenen + ik heb het zelf gevraagd het is niet omdat ik iets fout had gedaan.
Geen idee wat elite accounts zijn.
En ja ik denk dat dat wel normaal was ja.
 
Reported voor het gebruik van een proxy.
 
Ik geef je aan bij de administrateur
 
Ik heb de observator een bericht gestuurd
 
Namens alle masturbators wil ik je bedanken voor dit topic
 
en dan gaat er nog geen 1 belletje rinkelen?
ben je zwakbegaafd ofzo???

Nou ik weet niet hoe dat werkt of ze die berichten wel lezen dus wou ik ze zo benaderen
ben je vroeger als kind van de trapgevalle simpele?

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Omdat je een verrekte mongool bent jongen!

Kerel niet zo stoer gaan praten nou via dit forum hier sjonnie

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Reported voor het gebruik van een proxy.

Wat wil je eraan gaan doen?

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ik heb de observator een bericht gestuurd

HAHAH vieze nsber ik doe niets verkeerd
 
Je doet niets verkeerd ? Ik hoop voor jou dat de creator de e-cops niet inlicht over je malafide praktijken
 
M 17j 1m83 70kg 9%

The raging ecto :o
 
Je doet niets verkeerd ? Ik hoop voor jou dat de creator de e-cops niet inlicht over je malafide praktijken
Nee niet zover ik wist nee , en ik heb die mods al vaak een message gestuurd hadden ze me ookwel even kunnen vertellen dat dit verboden was?

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

M 17j 1m83 70kg 9%

The raging ecto :o

Raging ecto op je gezicht daak
 
sniper x is back :eek:
 
Die nickname ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven