AndroidHealthClinic

Mister10 (True) Natty or Not?

Mister10 (True) Natty or Not?

  • Ja, hij is een true natty (nooit aas gebruikt)

    Stemmen: 62 39,7%
  • Ja, hij is natty (in het verleden wel eens aas gebruikt)

    Stemmen: 27 17,3%
  • Nee, hij gebruikt nu nog aas

    Stemmen: 67 42,9%

  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid sinds
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Wie gelooft nu werkelijk dat deze beste man nooit aas heeft gebruikt?

Wat denken jullie (true) natty of niet?
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de optie "who cares".
 
Leave Mister10 alone! Je bent gewoon jaloers op hem.
 
Trek eerder mijn twijfels bij zijn behaalde opleidingen :')
 
Hoe definieren we true natty? Caffeine is geen lichaamseigen stof. Ik verdenk hem er wel van bijvoorbeeld af en toe een bakkie te hebben gedronken voor het trainen, anders is dat fysiek onmogelijk te bereiken. Ik sluit ook niet uit dat hij nog steeds af en toe een bakkie doet.

Sorry mr 10. Ik heb veel respect voor wat je bereikt hebt, maar helemaal true natty: ik kan het me gewoon niet voorstellen.
 
iemand is behoorlijk gelei op zijn true natty gains
 
Ik geloof wel dat ie het zonder AAS heeft gedaan. Veel te veel haters op dit forum.
 
Ik geloof srs dat hij true natural is.
 
Leave Mister10 alone! Je bent gewoon jaloers op hem.
Waaruit maak jij dat op? Ik stel alleen een vraag, ben ik dan jaloers?
Verder is het Mister10 zelf die steeds de aandacht vraagt. Zijn sig maar ook zijn website en posts op dbb zijn een grote schreeuw om aandacht, zonder daar een waarde oordeel aan te koppelen.
 
Drinkt ie ook geen thee? :p
 
Vijf Joskes voor je topic.

sxgq6w.jpg
sxgq6w.jpg
sxgq6w.jpg
sxgq6w.jpg
sxgq6w.jpg
 
wait for Mister10, 1,2,3...




:D
 
Waaruit maak jij dat op? Ik stel alleen een vraag, ben ik dan jaloers?
Verder is het Mister10 zelf die steeds de aandacht vraagt. Zijn sig maar ook zijn website en posts op dbb zijn een grote schreeuw om aandacht, zonder daar een waarde oordeel aan te koppelen.
Dat is een grote schreeuw om de aandacht te vestigen op de chemicalien die 'onze' sport verwoesten! Net als dat Oxfam Novib niet schreeuwt om aandacht voor zichzelf, maar de aandacht vestigt op armoede in de wereld. Het is gewoon zeer nobel van Mister10 dat hij onze sport zo verdedigt. Je bent jaloers op hem omdat je zelfs een topic aan hem wijdt. Je wou dat je zo slim en afgetraind was als Mister10 en benijdt hem daarom. Mister10 redt duizenden bodybuilders van de afgrond die anabole steroiden misbruik heet en redt honderdduizenden, zo niet miljoenen, mensen van de dood met de nieuwe medicijnen die hij ontwikkelt. Een en al lof voor deze sympathieke, intelligente en strak afgetrainde meneer.

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.
 
Laatst bewerkt:
Hij is naturel.
 
Dat is een grote schreeuw om de aandacht te vestigen op de chemicalien die 'onze' sport verwoesten! Net als dat Oxfam Novib niet schreeuwt om aandacht voor zichzelf, maar de aandacht vestigt op armoede in de wereld. Het is gewoon zeer nobel van Mister10 dat hij onze sport zo verdedigt. Je bent jaloers op hem omdat je zelfs een topic aan hem wijdt. Je wou dat je zo slim en afgetraind was als Mister10 en benijdt hem daarom. Mister10 redt duizenden bodybuilders van de afgrond die anabole steroiden misbruik heet en redt honderdduizenden, zo niet miljoenen, mensen van de dood met de nieuwe medicijnen die hij ontwikkelt. Een en al lof voor deze sympathieke, intelligente en strak afgetrainde meneer.

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.

Damn, ik ben gewoon een open boek voor jou.
 
Dat is een grote schreeuw om de aandacht te vestigen op de chemicalien die 'onze' sport verwoesten! Net als dat Oxfam Novib niet schreeuwt om aandacht voor zichzelf, maar de aandacht vestigt op armoede in de wereld. Het is gewoon zeer nobel van Mister10 dat hij onze sport zo verdedigt. Je bent jaloers op hem omdat je zelfs een topic aan hem wijdt. Je wou dat je zo slim en afgetraind was als Mister10 en benijdt hem daarom. Mister10 redt duizenden bodybuilders van de afgrond die anabole steroiden misbruik heet en redt honderdduizenden, zo niet miljoenen, mensen van de dood met de nieuwe medicijnen die hij ontwikkelt. Een en al lof voor deze sympathieke, intelligente en strak afgetrainde meneer.

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.



:roflol:
 
Back
Naar boven