XXL Nutrition

Mijn sauna, wat doe je?!

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Damn.

Zit ik zojuist na mijn beentraining in de sauna, komt dat groepje van 6 18 jarige strakke mooie dames (telefoonnummer materiaal :thumbup:) de saunaruimte binnen. Ik natuurlijk uitermate blij verrast dat het uitzicht zoveel beter wordt dan mevrouw zeekoe naast me.

Ze hadden alleen (tegen de saunaregelementen) een bikini aan. Nu mag je een geven paard niet in de bek kijken dus mij hoorde je niet klagen. :cool:

Willen ze de saunaruimte in, zegt mevrouw zeekoe naast me dat ze niet met bikini naar binnen mochten!

Ik had zoiets van "WTF?! Mijn sauna, wat doe je?!" (Jaja, Fok!) ???

De dames stamelden dat ze dat niet wisten en gingen weer de kleedkamer in. :(

Aangezien mijn sauna avond nu wel verdoet was ging ik ook maar douchen. Ben ik net afgedroogd en aangekleed hoor ik allemaal gegiebel de deur naast me, waren ze nu allemaal naakt teruggekomen! :eek:

Ik moest echter naar huis om te eten enzo, maar damn wat baalde ik. Kijk je weken tegen behaarde oude mannen en zeekoeien aan, krijg je zo'n mooi uitzicht op een presenteerblaadje aangereikt, wordt dat even in een brute anticlimax van je ontnomen. :mad:


Moraal van dit verhaal:

"Zeekoeien moeten dood."
 
Hihihi.

PWND
 
:shoot: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
daarom heb ik mijn eigen sauna! :D Geen vetzakken en altijd mooie dames :D
 
haha geowned door zeekoe.

als je meiden weer tegenkomt, foto's graag.
 
Jawel mensen, Duke is zo hardcore, hij verkiest zelfs eten boven een groepsorgie van 8 geile net legale sletjes
 
Stom gedoe, waarom mag je dan niet met badkleding die sauna in eigenlijk? :/
 
Whahaha goed verhaal! Lekker met die koet zweten in de sauna. hahaha
 
Scheelt je wel weer een dikke stijve pik in een publieke ruimte.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HAHAHA ik denk dat die meiden jou zagen zitten en toen dachten van ag laat ook maar.
Toen je plots verdewenen was leek die sauna toch in 1 keer wel een goed idee ;)
 
Jawel mensen, Duke is zo hardcore, hij verkiest zelfs eten boven een groepsorgie van 8 geile net legale sletjes

Of eten, of flauwvallen in de sauna. :(
 
oh shit zeg wat een verhaal, klote zeg !!
 
Waar mag je naakt in de sauna ???
 
Back
Naar boven