| | #21 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Mijn FUUU..
ja tuurlijk hangt dit van de dosering af. Net als met drank. Drink je een paar biertjes, niks aan de hand. Ben je helemaal bezopen, dan komen de meeste niet verder dan een semi-stijve.
|
| | |
| | #22 |
| Massive Warrior | Re: Mijn FUUU..
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Mijn FUUU..
__________________ "you know, even in this day and age, it's not a crime to be a man and you know...actually look like a man. i'm sure i could get girls dressing like a metrosexual and wear sleeveless shirts to show off my little 13" like you, but i'd rather not. getting laid when you look like a chick means nothing, except proving that a lot of girls are bisexual." |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Mijn FUUU..
Dat ''sla je slag'' er ook onder.
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #25 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: [NL] Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Mijn FUUU..
|
| | |
| | #26 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #27 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m70 65kg 12% Karma: | Re: Mijn FUUU..
|
| | |
| | #28 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
nog zo'n oh zo herkenbare gevonden: |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
__________________ "Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth."--Thoreau |
| | |
| | #31 |
| Snorlax Hunter | Re: Mijn FUUU..
__________________ It doesn't matter how you got the pot of gold, Only that you beat the leprechaun. |
| | |
| | #32 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #33 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
![]() Slecht I know |
| | |
| | #34 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Mijn FUUU..
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #35 |
__________________ It doesn't matter how you got the pot of gold, Only that you beat the leprechaun. |
| | |
| | #36 |
Niet zelf gemaakt maar een klassieker:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #37 |
Hahah Heb je dat verhaal gevolgd T?
| | |
| | #38 |
| | |
| | #39 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Mijn FUUU..
|
| | |
| | #40 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Mijn FUUU..
Citaat: | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| fuuu.., mijn |
| Topic opties | |
| |