AndroidHealthClinic

merendeel forum niet eens bbr?

Bezoekers in dit topic

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
17 aug 2006
Berichten
1.462
Waardering
2
Ik was net het vakantie kiekjes thread eens even aan het doorlezen, viel me op dat een heel groot deel hier niet eens aan bodybuilding doet??
Van de mensen met een dikke karma status zou je verwachten dat het toch een dikke beer is wat aan de andere kant zijn weize woorden zit te geven of niet??
Ik keek er in ieder geval heel raar van op, en vraag me af hoe zulke mensen op dit forum zijn beland?

groeten...
 
met bijna 25000 leden en bijna 15000 actieve leden is het logisch dat daar veel mensen tussen zitten die het allemaal net iets minder serieus beoefenen als jij. En aan karma kun je dat natuurlijk niet aflezen, omdat je vaak karma krijgt voor iets leuks en niet voor je resultaten in de gym.

daarnaast is dit een heel uitgebreid forum. zo zijn er afdelingen voor computers/sport en zelfs een geile hanenhok ;)
 
En op het Formule-1 forum zitten ook erg veel mensen die helemaal niet in zo'n auto rijden... gek he ? ;)
 
niet iedereen word als een reusachtig massief massamonster geboren he;) Voordat je "groot" bent.. moet je eert "kleiner" zijn geweest. En de "kleinere" die wel leven als een bb die mogen zich geen bber noemen???

En kennis van zaken hoeft niet altijd gelijk op te gaan met omvang/massa
 
Oke, wel jammer dat niet op 1 of adere manier aan iemand zijn "status" is te zien wat voor fysiek er werkelijk achter de naam schuilt.
Bijvoorbeeld iemand met een zelf verzonnen naam en status "huge freak" met een ongelooflijke balk karma, of zelfs karma pimp.
Kan je volledig gaan vertrouwen en elke advies voor waarnemen en serieus de fout in gaan. Vooral voor beginnende bbrs lijkt me dit een probleem.
 
En er zijn natuurlijk ook nog powerlifters ;)
 
Hoe kun je dat aan iemand zn kop zien?
Overigens wordt er geen poses aangenomen en zitten er ook veel beginnmers bij>>Onder de 1 jaar training
 
niet iedereen word als een reusachtig massief massamonster geboren he;) Voordat je "groot" bent.. moet je eert "kleiner" zijn geweest. En de "kleinere" die wel leven als een bb die mogen zich geen bodybuilder noemen???

En kennis van zaken hoeft niet altijd gelijk op te gaan met omvang/massa

Nee dat snap ik, had gewoon heel andere fysieken verwacht achter de grotere jongens hier;)

Nou spreek ik ook niet over de jongens die de gewonnen massa gewoon nog niet hebben berijkt, maar de jongens die echt al jaren lid zijn maar duidelijk nog geen gewicht opgetild hebben.

btw dit is geen haters topic maar gewoon omdat ik em afvroeg hoe dat zit.
 
Moet je nog maar eens goed in de fotosectie kijken
Kun je mooi die meerendeel weghalen
 
Hoe kun je dat aan iemand zn kop zien?
Overigens wordt er geen poses aangenomen en zitten er ook veel beginnmers bij>>Onder de 1 jaar training

Je kan makkelijk aan iemand zien of hij huge is ofniet haha, als je met kleren aan niet huge lijkt ben je dat ook niet.

Maar als je serieuze massa hebt zien mensen dat ook als je een dikke trui aan hebt, het zijn vooral gasten met weinig massa die van die dunne biceps t-shirts dragen.
 
Waarmee ik dus mag aannemen dat 'onze' PRO zelf er uit ziet als een Pro. Waarom zou je anders jezelf Pro noemen?

Doe zelf trouwens inderdaad niet aan BB momenteel en dat is dat mijn zaak en verder van niemand anders.
 
Aan de karma-balk kun je meestal alleen zien hoe goed iemand kan sletten voor karma. Over het algemeen krijg je wel karma voor goede adviezen, maar meer voor een leuk filmpje of andere posts, die niet veel met de sport te maken hebben.
De titels verkrijg je door het aantal posts, dat je maakt. De meeste posts worden in Chat&convo gemaakt en, zoals je misschien al gezien hebt, wordt daar niet zoveel over BB gepraat, behalve misschien zijdelings.
Wat verwacht je van een Huge Mofo? Velen hebben niet alle wijsheid in pacht (behalve ik natuurlijk;) :p ), maar hebben wel veel kennis op een bepaald vlak van de sport of zelfs meerdere. Er zijn er echter ook, die er weinig verstand van hebben, maar wel behoorlijk groot zijn, net zoals er velen zijn, die er veel verstand van hebben, maar er uit zien als de gemiddelde garnaal.

Kortom; probeer hier de kennis te halen, die je mist en amuseer je verder met de ontzettende leuke leden met hun vaak enorm leuke posts.
 
Waarmee ik dus mag aannemen dat 'onze' PRO zelf er uit ziet als een Pro. Waarom zou je anders jezelf Pro noemen?

Doe zelf trouwens inderdaad niet aan BB momenteel en dat is dat mijn zaak en verder van niemand anders.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, is een algemeen topic gewoon omdat get me opviel hoeveel erg hoog gepimpte leden wijnig aan de sport doen.
Ik zeg verder helemaal niet dat je dat wel zou moeten doen of wat dan ook, vroeg alleen hoe die mensen bij dit forum beland zijn. snappie..?

En ja ik doe de sport zo PROfesioneel mogelijk ja, qwa eten rust training en symetrie.
Ook al heb ik de massa nog niet die ik graag zou willen ga ik er van uit dat als ik hier 3 jaar lid ben ik toch zeker van plan een 130 kilo droge massa neer te zetten:D
 
Laatst bewerkt:
Niet iedereen heeft dezelfde doelstellingen in deze sport :), sommige trainen mischien voor de lol, andere omdat ze gruwelijke massa monsters willen worden.

Kennis en/of passie voor de sport bodybuilding kan je niet "aflezen" aan iemand zijn karmastaaf :D
 
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, is een algemeen topic gewoon omdat get me opviel hoeveel erg hoog gepimpte leden wijnig aan de sport doen.
Ik zeg verder helemaal niet dat je dat wel zou moeten doen of wat dan ook, vroeg alleen hoe die mensen bij dit forum beland zijn. snappie..?

En ja ik doe de sport zo PROfesioneel mogelijk ja, qwa eten rust training en symetrie.
Ook al heb ik de massa nog niet die ik graag zou willen ga ik er van uit dat als ik hier 3 jaar lid ben ik toch zeker een 130 kilo droge massa neer te zetten:D

Ik lees net dat je een rasecto bent, dus kun je die 130 kilo wel op je buik schrijven wss.
Overigens zijn de meesten, die hoog in de karma-rankings staan wel degelijk met BB bezig en velen zijn zelfs redelijk groot.;)
 
Niet iedereen heeft dezelfde doelstellingen in deze sport :), sommige trainen mischien voor de lol, andere omdat ze gruwelijke massa monsters willen worden.

Kennis en/of passie voor de sport bodybuilding kan je niet "aflezen" aan iemand zijn karmastaaf :D

oke weer wat geleerd, ik ging er om de 1 of andere reden van uit dat de gasten met de meeste karma of huge freak als naam, de dikste beren waren:D dom ..;)
 
Ik voel me niet aangevallen, maar vind de naam wel grappig voor iemand die zich dit afvraagt terwijl hij zelf niet eens een Pro is.
 
ik denk dat mighty had al wel goed verwoord heeft zo. meer valt er niet aan toe te voegen.
 
kan me voorstellen dat je motivatie in je schoenen keldert ja. ben blij dat ik hem niet ben tegen gekomen, met mijn rassecto bouw.
er zijn inderedaad mensen die er maar heel weinig voor hoeven te doen en spiermassa winnen als of het niks is, en (uit eigen omgeving) daar ook gewoon bij kunnen stappen slecht rusten en drugs gebruiktn :eek:.
toen ik dat zag dacht ik ook wel van jezus waar ben ik dan mee bezig, met mijn 7 maaltijden 8 uuren rust shakje dit en dat en elke dag op de weegschaal staan.
meestal boeit het die jongens allemaal ook nog niet zo veel, wat wel het ergste is.
Ik gaf gelijk 3000 om de genen te hebben maar we hebben het helaas niet voor het kiezen ;)

Ziet er dus niet als een pro uit, terwijl je al wel een paar karmablokjes hebt en een titel :eek:

Maargoed, het is geen pre om minimaal 100 kg droog te wegen om hier te kunnen posten, een karma balkje te hebben en een titel als freaky bodybuilder [of mod/admin]. Sommige mensen zitten nog in de bulk, sommige zijn net bezig, sommige zijn begonnen als rasecto en andere zijn bv weer aan het revalideren. Er zijn zelfs wielrenners hier en mensen die een Bodypump les als BB zien. De naam op het forum en de sterretjes zeggen dus helemaal niks.

Er zitten trouwens wel zat fanatieke en brede mensen op dit forum hoor, en ook echte Pro's.
 
Back
Naar boven