| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
Het onderstaande bericht is niet bedoeld als grapje maar is echt aan de orde. Dochter van een kennis is zo op de huistelefoon gebeld. Met de melding dat we een prijs gewonnen hadden. Of ze een 9 wilde toetsen om door te gaan!!!! Ze is slim geweest en heeft de hoorn er op gegooid. Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING. Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel. Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen. Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen. Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast !!!!!!!!!!!!!!
__________________ ''Shut The Fuck Up , And Train'' ++ |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
Thnq
|
| | |
| | #3 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
Tjonge wat een oud kutbericht is dit zeg.
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
owhhh ok wist ik toch nie >... Bedankt voor je toffe reactie
| | |
| | #5 |
| DBB Dancing Queen | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
kettingbrief.. fake, spam, blusshit.
__________________ Met een hamer past alles! Gebukt is genomen! wil je een blokjesbuik ? vreet Lego! Proud Atheist till death DBB superdude squad Founder and CEO |
| | |
| | #6 |
| Mommy's little monster | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
hoax
__________________ poep op je buik |
| | |
| | #7 |
| DBB Dancing Queen | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
__________________ Met een hamer past alles! Gebukt is genomen! wil je een blokjesbuik ? vreet Lego! Proud Atheist till death DBB superdude squad Founder and CEO |
| | |
| | #8 |
| Colossal Veteran | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
thnq
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D |
| | |
| | #9 | |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... | |
| | |
| | #10 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Als je hier intrapt hebben je hersens de grootte van een erwt
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| | |
| | #11 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
Hier heb ik zo'n hekel aan he, hetzelfde als die doorstuur mailtjes.
|
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
is dit niet al 10 jaar oud ofzo?
|
| | |
| | #13 |
............
| | |
| | #14 |
ben jij al geen 15 jaartjes oud :S
| | |
| | #15 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Wat is het nut eigenlijk van zo'n hoax?
|
| | |
| | #16 |
|
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran | Re: Mensen Met Een Mobiel Let Op !!!
Als je dit krijgt ... Betekent het dat je heel veel voor mij betekent . . . maar 't is beter als je het mij terugstuurt ! ! ! Tien rozen voor jou Een voor de vriendschap Een voor de liefde Een voor het geld Een voor het geluk Een voor de beroemdheid Een voor de kennis Een voor de schoonheid Een voor de familie Een voor de eerlijkheid Een voor een lang leven Het is een vriendschapstest. Stuur dit door naar zoveel mogelijk pesonen En als je het terugkrijgt, zul je weten wie je "ECHTE VRIENDEN" zijn Als je deze ketting breekt, zal het ongeluk je volgen. Ik waarschuw je! ALS JE DIT VERSTUURT NAAR: 2 pers. :je wens zal uitkomen binnen het jaar 5 pers. : je wens zal uitkomen binnen 3 maanden 7 pers. : je wens zal uitkomen binnen een week 15 of meer pers. : je wens zal uitkomen morgen VRIENDSCHAP IS ! ! ! Allemaal verschillend zijn Samen de slappe lach hebben Samen in dezelfde situatie liggen Elkaar verdedigen. Samen dingen doen. Samen onnozele dingen doen (sjezus wie heeft dit verzonnen Samen risico's delen Soms ruzie maken Moe zijn na een feest ( Gewoon gelukkig zijn. Grappen uithalen Sommige dageb beu van alles zijn Gewoon moe zijn Stuur dit door aan wie je denkt dat het je vriend(in) is als je dit bericht terug krijgt, zal je weten wie je "ECHTE VRIENDEN ZIJN" XXX
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
Tien rozen voor jou Een voor de vriendschap Een voor de liefde Een voor het geld Een voor het geluk Een voor de beroemdheid Een voor de kennis Een voor de schoonheid Een voor de familie Een voor de eerlijkheid Een voor een lang leven Het is een vriendschapstest. Stuur dit door naar zoveel mogelijk pesonen En als je het terugkrijgt, zul je weten wie je "ECHTE VRIENDEN" zijn Als je deze ketting breekt, zal het ongeluk je volgen. Ik waarschuw je! , vanaf nu kan je een gratis wens doen. Je hebt 30sec. om te beginnen ALS JE DIT VERSTUURT NAAR: 2 pers. :je wens zal uitkomen binnen het jaar 5 pers. : je wens zal uitkomen binnen 3 maanden 7 pers. : je wens zal uitkomen binnen een week 15 of meer pers. : je wens zal uitkomen morgen VRIENDSCHAP IS ! ! ! Allemaal verschillend zijn Samen de slappe lach hebben Samen in dezelfde situatie liggen Elkaar verdedigen. Samen dingen doen. Samen onnozele dingen doen (sjezus wie heeft dit verzonnen) Samen risico's delen Soms ruzie maken Moe zijn na een feest () Gewoon gelukkig zijn. Grappen uithalen Sommige dageb beu van alles zijn Gewoon moe zijn Stuur dit door aan wie je denkt dat het je vriend(in) is als je dit bericht terug krijgt, zal je weten wie je "ECHTE VRIENDEN ZIJN" XXX Jij bent een echte vriend superknurft! | |
| | |
| | #19 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
SuperKnurft |
| | |
| | #20 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Christus, ben blij dat ik geen mobiel heb dan. Heb trouwens nog een mooie brug in de aanbieding, een witte. Beetje geknikt, maar verder een goede brug. Balboa, wil je geen brug kopen?
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |