XXL Nutrition

Breaking News Menselijk ras bijna uitgestorven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi ik hoop dat het op DBB begint :rolleyes:
 
Wat zou het toch mooi zijn als ik met de Republikeinse elite van de VS ten samen met een tal van mooie slanke hoertjes in een atoom bunker mee mag feesten tijdens zo'n natuurramp en bij het weer verschijnen op het aard oppervlak een royale afroming van het mensdom aantref. Alle resources zijn voor bassie.

denk dat die oude mannen zich meer met jou zullen bezighouden dan de hoertjes. sterker nog; waarschijnlijk ben jij het enige hoertje daar
 
Wat zou het toch mooi zijn als ik met de Republikeinse elite van de VS ten samen met een tal van mooie slanke hoertjes in een atoom bunker mee mag feesten tijdens zo'n natuurramp en bij het weer verschijnen op het aard oppervlak een royale afroming van het mensdom aantref. Alle resources zijn voor bassie.

zeer aannemelijk dat die oude mannen zich meer met jou bezig houden dan met de dames van plezier
sterker nog; waarschijnlijk ben jij de enige hoer die daar aanwezig is
 
Laatst bewerkt:
denk dat die oude mannen zich meer met jou zullen bezighouden dan de hoertjes. sterker nog; waarschijnlijk ben jij het enige hoertje daar

zeer aannemelijk dat die oude mannen zich meer met jou bezig houden dan met de dames van plezier
sterker nog; waarschijnlijk ben jij de enige hoer die daar aanwezig is

???
 
Sexuele voorlichting was in die tijd ook niet om over naar huis te schrijven.
 
Verrotting van de genenpoel zal wss eerder tot onze ondergang lijden. Tegenwoordig kan elke genetische shlemiel zomaar de natuurlijke selectie doorstaan en erop los voortplanten. Best frappant hoe weinig mensen deze dagen nog een beetje normaal in elkaar steken. Magere gasten met tietjes en skinnyjeans, fadsige wijven met X-benen en platvoeten...

Uiteindelijk moet zich dat toch gaan wreken denk ik. Ik hoop het eigenlijk maar, want het is toch een beetje triest dat zoiets lelijks de planeet kan overbevolken.
 
Back
Naar boven