AndroidHealthClinic

Het meest vernederende moment van je leven

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Vertel hier over het meest vernederende moment van je leven.

Mijne was toen ik als 12 jarige brug piepertje op school zat.

Het was pauze dus ik met m'n broodtrommeltje richting kantine en bij m'n klasgenootjes aan tafel zitten. Ik pakte me boterhammetjes en een flesje cola uit m'n trommel en zet het op tafel. Ik lette een moment niet op en zo'n irritant joch had mijn flesje afgepakt :( Na veel woordenwisselingen had ik 'm eindelijk terug gekregen en zette het flesje weer op tafel neer. Ik eet me boterhammen op en wou een slok cola nemen...

Ik maak het flesje boven m'n schoot open en hoppa hele broek onder omdat die eikel met het flesje had zitten schudden. Jammer genoeg droeg ik die dag een lichtbruine broek dus er zat een circel mooi rond me kruis zodat het leek alsof ik in m'n broek had geplast. Toen de bel ging en we terug naar de les moesten keek iedereen me aan en begon te lachen. De hele kantine zat propvol en er zaten 800 leerlingen op school.. :(

Ben toen die hele dag op school gebleven en aan het einde van de dag was de vlek grotendeels weg maar ik heb me nog nooit zo vernederd als toen.
 
naakt geboren...
 
toen ik mn toenmalige vriendin aan t nken was in de woonkamer en mn ouders kwamen iets vroeger thuis van vakantie dan verwacht, allebei compleet naakt
 
Weet ik niet meer, dus zo boeiend zal het wel niet zijn geweest.
 
Metal_Wolf zei:
Vertel hier over het meest vernederende moment van je leven.

Mijne was toen ik als 12 jarige brug piepertje op school zat.

Het was pauze dus ik met m'n broodtrommeltje richting kantine en bij m'n klasgenootjes aan tafel zitten. Ik pakte me boterhammetjes en een flesje cola uit m'n trommel en zet het op tafel. Ik lette een moment niet op en zo'n irritant joch had mijn flesje afgepakt :( Na veel woordenwisselingen had ik 'm eindelijk terug gekregen en zette het flesje weer op tafel neer. Ik eet me boterhammen op en wou een slok cola nemen...

Ik maak het flesje boven m'n schoot open en hoppa hele broek onder omdat die eikel met het flesje had zitten schudden. Jammer genoeg droeg ik die dag een lichtbruine broek dus er zat een circel mooi rond me kruis zodat het leek alsof ik in m'n broek had geplast. Toen de bel ging en we terug naar de les moesten keek iedereen me aan en begon te lachen. De hele kantine zat propvol en er zaten 800 leerlingen op school.. :(

Ben toen die hele dag op school gebleven en aan het einde van de dag was de vlek grotendeels weg maar ik heb me nog nooit zo vernederd als toen.

Blijkbaar nog steeds complexen over? :D

Meest vernederende moment was toen ik op skivakantie net van een sTe piste rechtdoor af kwam gescheurd en net op het drukste punt van het hele skigebied een nooit geziene crash maakte met 3 andere skiërs.
1 man hebben ze toen met een beenbreuk moeten afvoeren, de hoofden die je dan op je gericht ziet zijn ontelbaar en dan wil je het liefst eigenlijk de grond inzakken :)
 
kan er nix van herinnere.. miss heb ik het onbewust verdrongen :D
 
Man-Mountain zei:
toen ik mn toenmalige vriendin aan t nken was in de woonkamer en mn ouders kwamen iets vroeger thuis van vakantie dan verwacht, allebei compleet naakt
Wat was hun reactie?
"Leuk jongen, stel ze even aan ons voor" of "Je krijgt welgeteld 5 seconden om de deur te vinden of..." ?? :)
 
Elke keer als ik mijn bak rijst op school op eet en iedereen me smakelijk eten toewenst.
 
Santoz zei:
Wat was hun reactie?
"Leuk jongen, stel ze even aan ons voor" of "Je krijgt welgeteld 5 seconden om de deur te vinden of..." ?? :)

haha nou ze heeft die avond nog wel bij me thuis gegeten maar niet veel gezegd aan tafel met dr rode kop hahahaha.. mn ouders trouwens ook
 
Geen flauw idee. Kan dus ieder moment gebeuren :p
 
6 in the mornin' police at my door..
 
Oja ik weet het weer...

In groep 4 was ik verliefd op een meisje die Pleuntje heette. En ik had het tegen iemand verteld, en erbij gezegd dat hij het niet verder mocht vertellen. Had ie dus toch gedaan. Toen zat ik in de klas en zei iedereen: Marc hartje Pleuntje! Marc hartje Pleuntje!

:bawling:
 
Ja, jullie raden het nooit, maar een van een vernederend moment was, dat ik de trein uitstapte in Amsterdam CS en dat ik meteen op me kop gescheten werd door zo'n gore k*tduif! Ik was toen nog niet kaal btw..
 
KaLe zei:
Ja, jullie raden het nooit, maar een van een vernederend moment was, dat ik de trein uitstapte in Amsterdam CS en dat ik meteen op me kop gescheten werd door zo'n gore k*tduif! Ik was toen nog niet kaal btw..

Vliegende ratten zijn het gewoon!
 
KaLe zei:
Ja, jullie raden het nooit, maar een van een vernederend moment was, dat ik de trein uitstapte in Amsterdam CS en dat ik meteen op me kop gescheten werd door zo'n gore k*tduif! Ik was toen nog niet kaal btw..

HAHAHAHAHAHAHAH

daarom ben je dus kaal
 
Een paar jaar geleden had ik eens mijn hele spijsverteringsstelsel kapotgezopen. Alles deed zeer en ik ging een paar keer out van de pijn.
Ik naar de dokter... die drukte wat op mijn buik. Hij vermoedde een blinde darmontsteking en gebood me om me uit te kleden.

Het meest vernederende moment van mijn leven begon, toen hij een latex handschoendje aantrok en iets mompelde over intern onderzoek....
 
D. zei:
Een paar jaar geleden had ik eens mijn hele spijsverteringsstelsel kapotgezopen. Alles deed zeer en ik ging een paar keer out van de pijn.
Ik naar de dokter... die drukte wat op mijn buik. Hij vermoedde een blinde darmontsteking en gebood me om me uit te kleden.

Het meest vernederende moment van mijn leven begon, toen hij een latex handschoendje aantrok en iets mompelde over intern onderzoek....
Ik zie het al... een ideaal beroep voor Kale dus :D
 
Dag na shirted bench dag naar medische controle op (vakantie)werk moeten gaan, en daar dus men t-shirt moeten uittrekken ... en de dokter heel de tijd vragen of ik thuis mishandeld word enzo, probeer dan maar eens uit te leggen dat het door sport komt :(:D
 
benchMarc zei:
Ik zie het al... een ideaal beroep voor Kale dus :D

*pets
zo wilt u even bukken? gnagnagna :D
 
Back
Naar boven